صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

تکلیف خودت رو مشخص کن

 

 نماز روزه هاتون مقبول حق ! بریم روز ۱۵ هم رو هم برگذار کنیم


 

دعای روز پانزدهم : 

 

خدایا در این روز فرمانبردارى فروتنان را روزی‌ام نما
 

و در آن سینه ام را به توبه دلدادگانت فراخ فرما
 

به حق امان دادنت اى پناه  ترسندگان.


درد و دل ونوسی: 

 

هیچی به اندازه این که  برنج رو با نون بخوری نمی چسبه 

 

هیچی هم بد تر از این نیست که کلی تایپ کرده باشی 

 

تا تیک ارسال رو میزنی صفحه ارور شخصیتی بده 

 

و از اون بدتر این که کپی هم نکرده باشی 

 

آخه یکی نیست بهم بگه مگه تو چند کیلوی که وزن ۴۰ کیلویی

 

اونم هاگ و پرس پا میزنی که حالا نتونی راه بری


 دعا نوشت ونوس:پروردگارا 

  

به کرم و رحمتت به بخشایشگری و عطوفت قسمت می دهم 

 

فهم و درک مار را نیز به خواسته هایت بالا بر  

 

ظلمت و ظلم را زجهان بر کن 

 

یاریمان کن تاب هر ناملایمتی را داشته باشیم 

 

چرا که ما انسانیم و فرشتهء شرت در پی ما می آید 

 

نگذار که او بر ما چیره شده و گمراهمان سازد 

 

هیچ کجا را امن تر و آرام تر از آغوش تو نمی یابم 

 

پس تمامی عزیزانم را به آغوش پر مهرت می سپارم 

 

و از تو می خواهم خواسته های به حقشان را اجابت فرمائی

 

التماس دعا 


عکس امروز 

خودش هم نمیدونه چی کار می خواد بکنه


نظرات 9 + ارسال نظر
غوغا 1390/05/25 ساعت 02:52 ق.ظ http://naughty1369.blogsky.com

ماکارونی هم مزه میده بانون بخوریا
البته برنج خوردن با دست هم عالمی داره!!!‏
ای جاااااان نکنه میخواستی رضازاده باشی همچین بلایی سر خودت آوردی دختر؟!‏
من یه دونه ونوس جوووووون بیشتر ندارما
مواظب خودت باش گلممممممم

امتحان نکردم عزیزم
آخ نگو دلم خواست
نمی دونم فکر کنم جو گیر شدم
عزیزم خانومی
تو هم مواظب خودت باش

غوغا 1390/05/25 ساعت 02:57 ق.ظ http://naughty1369.blogsky.com

منم ۲بار این اتفاق واسم افتاد که بعداز انتشار همه چی پررررررر!‏
درس عبرت شد حالا همیشه حواسم جمعه اول کپی بگیرمS
002:]

خب بن بعد از ۱۰۰۰ بار هم هنوز درس عبرت برام نشده چون حافظه خیلی قشنگی پیدا کردم جدیدا

سوسن 1390/05/25 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام پهلوان

خب من اول کپی می گیرم بعد اگه حالشو داشتم تایپ می کنم

وگرنه که همون کپی رو استفاده می کنم

برای دعای خوب آمین

اینقدر نون استفاده نکنه خانم

برم ببینم این تصویرت چیه ....







نخ سوزن هم حتمن داره ؟!

باید بریم ببینیم این غیره اش چی چیه ؟؟؟


نکنه چیزی از قلم افتاده و یا نامش رو نمی دونسته بنویسه رو تابلووووووو

راستی خودش می دونه که
تو نمی دونی اصل کار این بابا چیه

سلام پهلون ها هم همچین کاری نمی کنند

اینم کاریست بس نیکو

حالا کجا از کپیت استفاده می کنی
مامان شدی عصمت
تشریف ببرید
وای چه ذوقی هم کرده






به احتمال زیاد!

والا فکر کنم کباب داغ با نون داغ کله پاچه لباس مردانه و زنانه بچه گانه
روزنامه

احتمالا دیگه تابلو جا نداشته که بنویسه

نه عمرا اگر بدونه یواشکی کش رفتم

ziba 1390/05/25 ساعت 06:44 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

ونوسی یادت نره این هم دعای قشنگ کردی فردا دعای خیرتو از ما دریغ نکنی

بخدااااااااااااااااااااااااا محتاجیم به دعای جمیع مسلمین























برای ورود پر خیرو برکت ای دی اس ال مارا دعا کنید


نه گلم چون تمام دوستانم رو همیشه دوست داشتم و دارم و پس اگر هم ننویسم و ولی حتما دعاتون می کنم

انشالله که اجابت میشه
چشم خانومی

ziba 1390/05/25 ساعت 06:52 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

گفتم یه کم قلب بارونت کنم







































برم از این قلبا به غوووووووووووغا هم بدم

وای مرسی خانومی کلی روحیه بهم دای با این همه قلب

برو عزیزکم

ziba 1390/05/25 ساعت 06:55 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/






































سوسن 1390/05/25 ساعت 06:57 ب.ظ

دم یخچالمون گرم که لب به غذامون نمیزنه....عجب امانتداریه!!!

کی دم یخچاله مامانی ....... خب اره دیگه امانت داره باید باشه تا بهش اعتماد کرد

سوسن 1390/05/25 ساعت 06:59 ب.ظ

دانشمندان در تازه ترین تحقیقاتشان به این کشف مهم و حیاتی دست یافته اند
که : از مهمترین مزیتهای زندگی در کانون گرم خانواده نسبت به زندگی مجردی،
تقسیم پشه ها بطور مساوی بین اعضای خانوادست...

دانشمند ها شکر خوردن با این تحقیقاتشون

فعلا که من بد بخت یه جای سالم تو تنم نمونده

شیما 1390/05/25 ساعت 11:47 ب.ظ

ای داد بی داد!!میبینی دوست جونم!؟!!!کامنتم نمیاد
دعاهات بینظیرن ونوس.

الهی عزیزم خودت رو ناراحت نکن خانومی
لطف داری شیما جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد