صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

مد روز

 

هفده روز ز این ماه مبارک دارد می گذرد!


 

 دعای روز هفدهم: 

 

 خدایا راهنمائیم کن در آن به کارهاى شایسته  

 

واعمال نیک وبرآور برایم حاجتها وآرزوهایم  

 

اى که نیازى به سویت تفسیر وسؤال ندارد  

 

اى داناى به آنچه در سینه هاى جهانیان است  

 

درود فرست بر محمد وآل او پاکیزگان.


دردو دل ونوسی 

 

از امشب تصمیم گرفتم به خودم بگم آبکش 

 

دور از جون همگی خدا نکنه مریض بشید 

 

و اگر زبانم لال همچین اتفاقی افتاد  

 

گیر یک مشت آدم تازه به دوران رسیده نیفتید 

 

اینجوری مثل من برای یک سرم سوراخ سواختون نکنند  

 

دوستان عزیز بقدری دستانم درد میکنه که این آپ را نمیدونم چطور 

 

ولی فقط به عشق شما دوستان خوب آپ کردم  

 

امیدوارم که درست از پسش بر آمده باشم


 دعا نوشت ونوس: خداوندگارا: 

 

تا آنجا که می توانم برای تو و در راه تو جانم را فدا خواهم کرد 

 

تو یاریم کن که غیر از تو هیچ چیز را نبینم و راهی جز راه تو نروم 

 

عقلم و ذهنم رااز تمامی ناخلاصیه های زمینی پاک ساز 

 

و سرشار از فهم درک خود کن تا بدانم قضاوتت را  

 

تو را به تمام خوبیهایت قسم میدهم تمامی جنگ ها و خون ریزهای  

 

جهان را پایان دهی و بجای آن خوبی ها عشق ورزیدن ها جایگذین کنی 

 

تو خود بهتر میدانی که تمامی بندگانت را دوست میدارم پس 

 

همیشان را از دست فرشته پلیدهایت در امان نگاه دار 

 

التماس دعا 

 


دختران امروزی یاد بگیرند مد یعنی این 

میگی نه؟؟؟!!! خب نگاه کن

نظرات 6 + ارسال نظر
قاصدک 1390/05/27 ساعت 05:39 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
شب و روزت خوش
امیدکه همیشه سلامت باشی و نیاز به آمپول و سرم نباشه دیگه
شدیدا خوابم میاد فقط گفتم بیام عرض سلامی کنم و وقت سحری آمینی بردعاهای زیبات بگم و برم
مواظب خودت باش
ایام بکام.تابعد یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
ممنون به همچنین
امیدوارم
تشریف ببرید و یک دل سیر بخوابید! لطف کردین سپاس ! امیدوارم که مقبول حق باشه
شما بیشتر
تا بعد یا حق

سینا 1390/05/27 ساعت 12:38 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

آخی مریض شده بودی
تازه کارا هم باید یه جا یاد بگیرن دیگه
این مدل لباس زیاد هم بد نیست بنظرم

مریض که چه عرض کنم یکم مرده بودم
اِ فکر نمی کنم مرد زن ۵۰ سال تازه کار بوده باشن
اینم حرفی واسه خودش

شیما 1390/05/27 ساعت 02:15 ب.ظ

درودبیکران.
نیستی دیگه!!!مراقب خودت نیستی!!!
امیدوارم زودتر خوب بشی و هیچ وقت دیگه حالت بد نشه.
خیلی مد خوشرنگی بود
مرسی که با این حالت ÷ست گذاشتی.مرسی

درود خداوند بر تو
کجا نیستم؟؟؟؟ ما عادت دیرینه داریم با بد حالی
مرسی نازنینم
موافقم باهم
خواهش می کنم . مرسی از تو که سر میزنی خانومی

غوغا 1390/05/27 ساعت 11:45 ب.ظ

چی شدی ونوس جونممممممممممم؟
باز تو چیکار کردی با خودت گل دختر که رفتی زیر سرم؟

هیچی فقط یکم بد حال شدم
با یه پشه درگیر شدم کارم به سرم کشید

ziba 1390/05/31 ساعت 11:43 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

ای داد

چی شده خدا بد نده

با اینکه دیر رسیدم ولی دلم شووووووووووور زد واست عزیزم

چرا داد

هیچی با پشه کتک کاری کردم

فدای دلت عزیزم لطف داری

ziba 1390/05/31 ساعت 11:43 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

ایشالا الان خوب خوب باشی نازنیننم
بوووووووووووووووس

مرسی عزیزم
به وسعت تمام خوبی ها می بوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد