صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

کشف کیلومتر

 

۲۲ روز روزه داری را به تمام دوستان تبریک می گم


 

 

دعای روز ۲۲ ماه رمضان 

 

 خدایا باز کن برویم در این ماه درهاى فضلت را و برکاتت را در آن بر من نازل
 

فرما و موفقم دار در آن به موجبات خشنودیت و مسکنم ده در آن وسطهاى
 

بهشتت اى اجابت کننده دعاى درماندگان


 

درد و دل های ونوسی: 

 

کم بدنم مشکل داره تو این هوا سرما هم خوردم 

 

دلم می خواد این شرکت لوتوس را خراب کنم دیونم کرده!!!


دعا نوشت ونوس:پروردگارا: 

 

 التماست می کنم بر چشمهء خشکیده ام

  

تا بتوانم تو را نجوا کنم با تو که دردام را میدانی 

 

بباران بر ما رحمتت را که تمامی وجودیمان سیراب گردد 

 

پر نور ساز ذهنهای خاموش و جسم های خستهیمان را 

 

تو تنها و بهترین یاری دهندهء دلهای مایی 

 

تورا به بزرگیت قسم دوستان و نزدیکان را همان گونه که 

 

میدانی حاجت روا ساز ، سلامتی و شادی دوستانم را از تو خواستارم 

التماس دعا 


اشتباه هم حدی داره  

در این وسعت ندیده بودم

نظرات 4 + ارسال نظر
قاصدک 1390/06/01 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

انشاالله که دیشب دعامون کردی
وانشاالله که جمیع دعاهات مورد اجابت خدای بزرگ قرار گیرد.

هروقت من تونستم این شرکت ای دی اس الم را خفه کنم! شما هم میتونی گردن لوتوس را بزنی
امشب و دیشب جون به لب شدم تا بالاخره آپ کردم
زنگ هم میزنم میگن فعلا همینه که هست
باید ساخت دیگه..کاری مگه از دستمون برمیاد؟!!
شب و روزت خوش و سلامت تابعد یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
اگر قابل باشه بعله
ممنون
اوخ اوخ پس بزن بریم برای کشت و کشتار
واقعااااااااااااااااااااااا
یعنی چی همنی که ه
بعله اعتراض به صورت گسترده
همچنین. تا بعد یا حق

شیما 1390/06/01 ساعت 04:55 ب.ظ

درود بیکران بر عزیزترین ونوس دنیا.
سرما دیگه چرا خوردی آخه؟؟!!مراقب خودت نیستی دوستم!!
شرکت چی هست؟!بدم بچه ها دوکونشونُ تخته کنن؟!

دعاهات مقبول حق

درود خداوند بر شیما بانوی عزیزمممممممم
والا شب بود همجا تاریک باهش بر خورد کردم ! دیگه تو خواب که نمی تونم مواظب باشم سرما نیات تو جونم
کارت اینترنت تلید می کنه خیر سرش

مرسی گلم انشالله

سینا 1390/06/02 ساعت 10:32 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

اینکه چیزی نیست ما یه معلم داتیم زاویه بین دو خط رو گفته بودی 60 درجه سانتیگراد هستش !

ایول انقدر خوشم میاد این معلم ها سوتی میدن

ziba 1390/06/03 ساعت 06:52 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

مگه برا سرماخوردگی خوبه ؟ لوتوس


ایشالا بهتر شی عزیزم راستی این دختره غوغا رو میگم
انگار گرسنگی بد جور روش فشار میاره اخه نت اگه هم بیاد سر نمیزنه فک کنم توانایی نوشتن رو نداشته باشه

نه عزیزم لوتوس شرکتیه که من ازش کارت اینتر نت می گیرم

والا اینجا هم نیومده منم فکر کنم بد از ماه مبارک بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد