صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

فرقی نمی کنه چی رو قیمت گذاشتیم

 

 چند روز دیگه بیشتر به آخر ماه رمضان نمانده


 

 

 

خدایا قرار بده در این روز دوست دوستانت  

 

و دشمن دشمنانت و پیرو راه و روش خاتم پیغمبرانت  

 

اى نگهدار دل‌هاى پیامبران.


درد و دل ونوسی: 

 

دیدم اصلا راه نداره که این چند شب رو امدام ندام 

 

ولی واقعا دیگه ذهنم یاری نمیده  

 

امروز روزه بدی بود واقعا بد  

 

از صبح همین جور بد بیاری پشت بد بیاری 

 

حالا بماند چه شد و چ کشیدم....


دعا نوشت ونوسی: خداوندگارا: 

 

تو را به بزرگیت یاد می کنم مرا ببخشایی ای هستی بخش جهان 

 

و از تو خواستار سلامتی و تن درستی تمام عزیزان و نزدیکان دوستانم هستم 

 

التماس دعا 


نه آخ خودتون قضاوت کنید 

ربطش رو پیدا کردین به من هم بگید

نظرات 1 + ارسال نظر
ونوس 1390/06/17 ساعت 03:27 ب.ظ

دیدم این پستم بی نظر خودم نظر گذاشتم یکم خودم برای خودم ذوق کنم

چه حالی داد ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد