صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

از کدام طرف؟؟؟؟؟

 

همش ۴ روز یا شاید هم ۳ روز دیگه به پایان ماه مبارک رمضان باقی مانده


 

 

دعای روز بیست و ششم 

 

خدایا قرار ده کوششم را در این ماه مورد سپاس،  

 

و تقدیر ‏و گناهم را در آن آمرزیده و عملم را در آن پذیرفته،  

 

و عیبم را در آن پوشید اى شنواترین‏ شنوایان.


درد و دل ونوسی: 

 

وقتی ونوس حال نداشته باشه و حوصله هم نداشته باشه 

 

آخرش میشه یه تصادف وحشتناک شانس آوردم خودم چیزیم نشد 

 

واقعا نمی دونم چی کار باید بکنم ..... 

 

باید برم خودم رو عوض کنم بد جور همچیزم به ریخته 

 

به قول یکی از دوستان شدم کلکسیون مرض



دعا نوشت ونوس: پروردگارا: 

آنچه نمی دانم در مورد حکمتت یاریم ساز تا فهم ام را بالا برم 

 

تورا سپاس می گویم برای نفسی که می توانم بکشم  

 

تو را ستایش می کنم برای آنچه داده ای برای زنده بودنم 

 

و تو را قسم میدهم به جلالت تنهایم نگذار که تو با منی آرامم 

 

و تو را قسم میدهم قلبهای عزیزان را از نور رحمت سرشار ساز 

 

و سلامتی و تندرستی به تمامی ما ارزانی دار 

 

التماس دعا 


خب طرف خسته شده دیگه 

باحال بود

نظرات 3 + ارسال نظر
غوغا 1390/06/05 ساعت 12:58 ق.ظ http://naughty1369.blogsky.com

سلام سلام صدتا سلاااااااااااممممممممممم
آخر کاری کردی تا اون بدبخت صدای عرعرش درآد؟!!!!
خوبی؟
تا تو یه بلایی سر خودت نیاری آروم نمیگیریااااااااا!
خب دوستت راست گفته دیگه
مواظب خودت باش گل دخترررررررررر

سلام به روی ماهت گلم
آره دیدی !!!!!!
بددددددددددد خیلی بد

نه خب باید یه جور خودم رو به کشتن بدم دیگه

واقعا راست گفته

تو هم مواظب خودت باش خانم طلا

قاصدک 1390/06/05 ساعت 05:37 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

اره خب.تا چشم بهم گذاشتیم رسید روزی که ونوس عزیزهم بگه همش سه چهارروز بیشتر نمونده

چی چیو که خدارحم کرد و خودم چیزیم نشد
خب امروزه همچین گرونی کمرشکن شده که دور از جونت تا چشمت به هزینه ها و خرج خسارت کردنها میفته آنفارکتوس! نکنی شانس اوردیاما به هرحال.خوشحالم که خودت سلامتی.مال دنیا چرک کف دسته!(حاضریم هرروز بیاییم کف دستتو بشوریم هااا)
خوش و سلامت باشی.تابعدیاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
خب به من چه مگه من می تونم ماه رو نگه دارم بگم جلو نرو

خب می خواستین بگم خودم مردم

آره خب من که از همه طرف سکته هرو زدم
ممنون چرک کدومه آقا جون میگره تا بیاد کف دست
وقتی مو نداره شما بیا بشماره

همچنین . تا بعد . یاحق

سینا 1390/06/05 ساعت 11:53 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
تو رانندگی خیلی باید حواس جمع باشه.احتیاط کن و مواقعی که حال نداری پشت فرمون نشین.
این عکس هم خیلی باحال بود

سلام

دیگه از من راننده هاش یا چپ می کردن یا یه تصادف سریالی پیش می آردن(آقایون رو میگم)

آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد