صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

آقایون چرا رعایت نمی کنند

 

بیست و هشتمین روز ماه مبارک بر تمام روزه دارن مبارک باشه


 

 

دعای روز بیست هشتم: 

 

خدایا زیاد کن بهره مرا در آن از اقدام به مستحبات  

 

و گرامى دار در آن به حاضر کردن و یا داشتن مسائل  

 

و نزدیک گردان در آن وسیله ‌ ام به سویت از میـان وسیله‌ها  

 

اى آنکه سرگرمش نکند اصرار و سماجت اصرارکنندگان.


درد ودل ونوسی: 

 

می خوام از این به بعد به خودم بگم کپی پیست 

 

حرفی ندارم


دعا نوشت ونوس: پروردگارا: 

 

به بزرگیت قسم جز آرامش روح و جان دوستان  

 

از تو چیزی نمی خواهم  

 

ببخشایی مرا که برا گناهانم کمرم را خم کرده است 

 

و توبه ام را بپذیر وهمواره یاریم کن 

 

التماس دعا 


یه بار دیگه از این اطلاعیه ها ببینم  

رسما خودم یه کاری می کنم

نظرات 6 + ارسال نظر
قاصدک 1390/06/07 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
شبت خوش.
ببخش منم زیاد الان وقت ندارم برا مزاحمت
اما بادیدن عکسی که گذاشتی اینو باید بگم!
تاحالا شنیده بودیم که مثلا گه گاه تواستخر خانومها آقایی پیدا شده یا اماکن مختص خانومها..اما نشنیده بودیم که آقایی بره نمازخونه خانومها و تازه!!! چادر خانومها را هم سرش کنه و نماز بخونه جداً که باید به همچین آقای نمازگذار و باخدایی گفت:
قبول باشه.التماس دعا حاجی جووون
ایام بکام.تابعدیاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
همچنین

خب شما که یا همش وقت ندارین یا نتتون قطع مراحم هستین

شما هر چه دل تنگت می خواهد بگو راه دور نمیره

خب آقایونن دیگه کاریشون نمیشه کرد هرچی میکشیم از دست مرد جماعت البته استثنا هم داریم ها مخصوصا آقایونی که به وبلاگ من می آیند
آخ قربون کلامت
همچنین تا بعد یا حق

قاصدک 1390/06/07 ساعت 02:31 ق.ظ

سلام مجدد
راستش من چندشب پیش اومدم و طی کامنتی هم عرض ادبی کردم خدمت سوسن خانوم گرامی و هم جوابیه ای داشتم.اما انگار همون موقع نتم قطع شده!! کامنتمم ارسال نشده بود
بعدشم..انگار ونوس خانوم فقط کامنتهای مامی جونشون را جواب میدن و زیرنویس
خب دوکلام هم برا ما بنویسی :ممنون اومدی و خوشحال شدم و اینااا..راه دوری نمیره واللهتازه..ثواب هم داره و مایه امیدواری یه بنده خدا هم میشی این شبها
(اینم جوابیه ای بود برا اونکه یه بار گفتی دیگه تیکه نمیندازی و درسته میندازی)

از ما سلام
جوابت رو گرد می کنم بعدا می گم

سینا 1390/06/07 ساعت 09:57 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام آبجی
ببین اونجا چی هست که آقایون میرن دیگه

سلام داداشی
ای شیطون نکنه تو هم از این کارها می کنی

قاصدک 1390/06/08 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام مجدد
من هرچند هم نتم قطع بوده یا هرچی!! خدا.کیلی اینجا که اومدم.حاضرم ندید شرط ببندم بریم بشمریم تو این یک ماه لااقل دوسوم آپ ها را اومدم و اوللللل هم بودمممممم
جواب را گرد میکنم را نفهمیدم یعنی چی؟!!!
آهاننن.نکنه منظورت به تیکه و درسته و پاره آجر و گاوداری و اینا ربط داره؟!

از ما سلام

خب مگه چیزی گفتم منم با حالی بدی که داشتم سعی کردم بیام
شرط می بیندم من بیشتر از شما اومدم لااقل
خب به وقتش میفهمید
شک نکن همونه

اوجوبه 1390/06/08 ساعت 02:31 ق.ظ http://www.ojobeam.blogsky.com

جالب بود!!!
بهم سر میزنی؟
نه باور کن خوندم که گفتم جالب بودا!!!

سوسن 1390/06/11 ساعت 09:03 ب.ظ

اووووووووووووووووووهههههههههههه چه خبره ؟؟؟؟؟؟

چقدر منت سر هم میزارید آخه شما و قاصدک عزیز

کلی زحمت کشیدم دختر بزرگ کردم و شده مادرم حالا شما ناراحتی دخترشو تحویل می گیره

کلا به ما که رسید واپوسید
خوبه ماهواره اساسی قطع نشد و فقط اینتر نت شما قطع شد

من کلا همینطوری می پیچونم پیچ گوشتی روووووووووووو

سلامتییییییییییییی !!!!!!!!

والا من هیچ کارم

صد البته خب دیگه یه دختر که بیشتر ندارم که اونم دزد دریایی شده

نه والااااااااااااااااااا کی گفته

والا ماهواره اینترنت هم قطع شد

کار بسیار عالی می کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد