صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

طرح جدید دستشوی رسید!!!!

 

بیست و نه روز گذشته نمی دانم فردا عید هست یا نه!


 

 

دعای روز بیست و نهم 

 

خدایا بپوشان در آن با مهر و رحمت  

 

و روزى کن مرا در آن توفیق و خوددارى  

 

و پاک کن دلم را از تیرگیها و گرفتگى‌هاى تهمت  

 

اى مهربان به بندگان با ایمان خود.


درد و دل ونوسی 

حرفی نیست؟! 

 

ولی خوب فکر می کنم میبینم یه چیز های هست ها 

 

ولی نگفتنش بهتر از گفتنشه 

 

احتمالا آخرین آپم فردا شب باشه که تبریک عید باشه یا 

 

شب ۳۰ ماه رمضان تا یه مدت دیگه آپ نمی کنم 

 

نماز روزه هاتون هم مقبول حق باشه


دعای ونوس: خداوندگارا: 

 

تو را به بزرگیت قسم آنچه در من است  

 

پاک گردان و از بنده گان مومنت قرار ده 

 

چنان از عشقت لبریزم کن که توانم  

 

انتشار دهم عشقت را به بندگانت 

 

و از تو غیر از سلامتی دوستان و آشنایان چیزی نمی خواهم 

 

التماس دعا 


طرح جالبیه فقط یکم مشکل میشه 

من که حاضر نیستم

نظرات 3 + ارسال نظر
قاصدک 1390/06/08 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

منم چون نمیدونم فرداشب بتونم بیام یانه.پس پیشاپیش عید سعید فطر را به خودت و خانواده ت تبریک میگم

درمود عکس:
تلفیقی از سنت و مدرنیسم
چی خیال کردی پس؟؟!!
الکی نیست که فرت و فرت میگن: *ما می توانیم*
انرژی هسته ای حق مسلم ماست
ایام بکام.تابعد یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز

ممنون عید شما هم مبارک باشد ! شما هم انشالله بعد از عید خبر ورچشب تهمت روزگار را بشنوید که نوه دار میشید

خب آره خب ولی یکم سخته ها نیست؟؟؟

من خیالی نکردم گفتم شاید دوستان خیالی بکنند
ما می توانیم ماشین درست کنیم که هیچیش به هیچیش نمیخوره این هنر جدید ویرانی هاست
سیاسی نکنید بریم گاو داری بهتره
به همچنین ... تا بعد یا حق

سوسن 1390/06/11 ساعت 08:54 ب.ظ

الهی آمین

دعای بسیار زیبایی بود
ممنون عزیز دل

یا رب العالمین

لطف داری

خواهش

سوسن 1390/06/11 ساعت 08:56 ب.ظ

آخییییییییییییی

دمپایی هاشو در میاره میره چهار زانو میشینه مثل بچه آدممم

میدونی عزیز دلم
این چاه بست های وطنی منقرض شده از این بو گیرها استفاده می کنن

تازه پشتی هم داره

وایییییییییییییییییی

آخ ریسه رفتم از خنده

چی رو؟؟؟
بو گیر خوب اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد