صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

تا اصلاع ثانویه نیستم

دوستان گلی چون شما داشتن هنر است

به خود افتخار می کنم که شما ها رو دارم

بنا به دلایلی دیگه فرصت آمپ کردن این وبلاگ رو ندارم

در اولین فرصت خدمت تکتک دوستان خواهم رسید

از حضور همیشه سبزتان سپاس گذارم

به خداوندگار عالمیان میسپارمتان

نظرات 8 + ارسال نظر
شیما 1390/07/23 ساعت 01:18 ب.ظ

درودبیکران بر ونوس بانو.
امیدوارم هرجا هستی و مشغول هر کاری،سلامت و شاد باشی و در پناه خدا.

درود خداوند بر شیما بانو
ممنون گلم . تو همچنین. براتون آرزوی بهترینها رو دارم

ونوس عزیز دلم بسیار زیاد برایت تنگولیده است زود برگردد

لطف دارید در اولین فرصت اگر بتوانم حتما میایم

موفق باشی آباجای خانوم

مرسی سینا جان

قاصدک 1390/07/26 ساعت 06:20 ب.ظ


سلام
خب حالاکه من برگشتم گذاشتی رفتی؟!!!
درگیر همون کارهای واجب بودم که الحمدلله تاحدودی توفیق حاصل شده.
زودتر برگرد که منتظرم هااا


سلام از ماست
خوش آمدید خب یکم دیر برگشتید
خب امیدوارم که انجام شده باشه
فکر نمی کنم بتونم زود بیام ولی چشم

سلام
چطوری؟ خوبی؟
کجا به سلامتی ... ان شالله که خیره و همیشه تئ کارهاتن موفق باشی
گاهی هم سری به ما بزن و ما رو از دلتنگی خارج کن .
برات ارزوی موفقیت میکنم .

سلام
من خوبم تو چطوری؟؟؟
همینجا جایی نمیرم وقت ندارم ... مرسی خیر هم هست تو هم موفق باشی
چشم در اولین فرصت خدمت میرم علی جان
به همچنین

akhei nazi kojarafti ???????????????????

رفتم ددر


ونوس نامرد کجائی عطر حضورت مشک فامم نمیکند


در حوالی شما نفسی تازه می کنم

سلام به وبلاگ منم وقت کردی سر بزن

سلام در اولین فرصت چشم سر خواهم زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد