صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

کاش

کاش 

 

کاش آن شب فقط یک بغض ساده بود از سر دل تنگی 


تمام وجودام را لرزهای رعشه وار در برگرفته بود
 

کاش آن شب چشمانم را برای رفتنت تر نمی کردم 
 

تا لبخند تلخت در ذهنم باقی می ماند  


کاش لحظه های با تو بودن را پیش از این احساس می کردم 


شیطنت نگاهت هر لحظه مرا بیش از پیش مجذوب خود می کرد 
 

کاش این گونه که تمام وجودم برای تو پر می کشد آن روز پر می کشید 


لحظه ای راکه آوار تنم در هم شکست تاب می آوردی  


کاش نگاه , کاش لبخند تلخ , کاش لحظه ها , کاش پر کشیدن ,
 

و ای کاش ها  


لحظه ای با تو بودن را طلب می کنم  


دریاب دل بیمارم را که طبیبش مهر توست 


خود را زمن دریغ مکن ای خوب من  


کاش نگاه ,کاش لبخند تلخ ,کاش..... 


دستانت را می خواهم ای آرامش جانم  


می بینی چه بیتابم و چه گونه در این هوای گرم  


عریانی تنم سرما را در خود ربوده است 


چه بیقرار است دل لرزانم  


محتاجمت 


کاش.......

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام
چطوری؟ خوبی؟
چی شده ؟ این همه کاش برای چیه ؟ هان هان هان

درود
خوبم تو چطوری مطوری؟؟
هیچی دل نوشته ای بود از سر دل تنگی برای کسی ... .. همین ولاغیر

شیما 1390/08/12 ساعت 07:11 ب.ظ

درودبیکران.
خوبی ونوس؟
چه دلتنگی!!!

درود بر شیما بانوی عزیز
شکر خدا .. تو خوبی خانم گل؟؟
دل تنگ ؟؟ نه نیستم !!

سینا 1390/08/16 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام

درود

سلام
چطوری؟خوبی؟ چت شده تو ؟ چرا اینقدر دمقی ؟ هان
چرا چیزی نمی نویسی ؟ دل نوشته برای کی ؟ دری درین ..
داستان چیه ؟

درود
خوبم ! عالی ! تو چطوری؟؟ خوبی خوش میگذره؟؟ کی گفته دمقم؟؟ یه ژست قبل رو توجه کن می فهمی ! برای خودم ! داستانی نیست علی جان من خوبم خوبم باور کن

مهرداد 1390/09/03 ساعت 12:29 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

چقدر غم اندوه بود این پست...

نمیدونم شاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد