صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

آب گوشت

۳ شنبه شب برام گوشت قربانی اوردن 

 

از اونجایی که نمی دونستم با این یکم گوشت چی کار کنم  

 

تصمیم گرفت که ابگوشت بزارم  

 

چهارشنبه ظهر تصمیم رو عملی کردم

 

و چون برای اولین بارم بود که می خواستم این غذا رو درست می کردم 

 

یکم دست پاچه شده بودم  

 

زنگ زدم به سر آشپز بزرگ که همون مادر مربوطه می باشد 

 

دستور پخت رو گرفتم شروع کردم ! ۷سیب زمینی و نخود و لوبیا ریختم تو زود پز  

 

و چون مواد اولیه خیلی زیاد شده بود و من هم مقدار درست کردن آبگوشت رو نمی دونستم 

 

رفتم یکم دیگه گوشت خریدم ریختم درون زودپز 

 

ونوس سر آشپز میشود 

 

تقریبا ۲۶ ساعت پخت این غذا طول کشید 

 

آخر سر غذا پخت شده فکر کنم برای ۱۰ نفر آدم بخور کافی بود 

 

یکم هم برای مامانم بردم که نصفش رو همونجا خودم خوردم 

 

فکر کنم تا آخر هفته آینده من باید آبگوشت بخورم  


 

پ.ن.۱ اوصلا دستم به کم نمیره اینم ارثیه فکر کنم 

 پ.ن.۲ به من بگن برای ۱۰۰۰ نفر غذا درست کن می کنم ولی نگن سبزی پاک کن 

پ.ن.۳ ..... جای خالی رو خودتون پر کنید

RaSo0l
1389/06/30 ساعت 01:00 AM
بگو که اول شدم
پاسخ:
اره تو اول شدی بیا این مدال مال تو
RaSo0l
1389/06/30 ساعت 01:01 AM
آخ جون اول شدم :دی
یه عکس ازش بزار ببینیم این بچه شیطون چه شکلیه
پاسخ:
بهت تبریک میگم:دی
در اولین فرصت حتما این کار رو می کنم
حامد
1389/06/30 ساعت 01:09 AM
درود
کم کم داره از هویار خوشم میاد،
الان ناراحت شدم نه برادر زاده دارم نه خواهر زاده ! کلا چرا ما هیچ بچه ای تو فامیل نداریم !!؟!
فکر کنم خودم باید یه فکری بکنم !
پاسخ:
صد درود بر شما آقا حامد عزیز
وای چه خوب پس بعدا میفرسمتش پیشت یکم مخت رو بجوه
آخ زیاد ناراحت نباش به موقع هم عمو میشی هم دایی
پس زود تر که ببینیم بچه شما چه کار های می کنه
مهرداد
1389/06/30 ساعت 01:24 AM
عجب داستان های عجیبی با این هویار داری شما...
عکسشو یه بار بزار ببینیم این آقای نوشمک خور چه شکلیه...


راستی... نوشمکش تموم شد داشتی قطع میکردی؟؟
پاسخ:
تازه کجاش رو دیدی
باشه در پست بعدی می زارم
اره مکالمه ما ۳۰ دقیقه ای طول کشید من فقط کمیش رو نوشتم
م ه س ا
1389/06/30 ساعت 1:57 PM
سلاااااااام اجیه ناسم حالت خوفه؟
اجی چه برادر زاده ی با مزه ای داری راستی این برادر زاده ی مربوطه 1نداره؟
هم 2رو خوندم هم 3رو افلین اجی قشنگ مینویسیا
اجی منم باغ وحش میبری؟
راستی اجی با تجویزا و خود درمانی های خودم ینی قزص خوردنکم کم دارم خوب میشم
بووووووووسمت دالم اجیه ناسمممممممم
پاسخ:
سلام عزیز دلم من خوبم  تو بهتر شدی
چرا عزیزم چند پست پایین تره
مرسی تو قشنگ می خونی
اره عزیزم تو خوب شو میبرمت
خب خدا رو شکر خوشجال شدم
منم دوست دارم خانم طلا
amin
1389/06/30 ساعت 2:22 PM
سلام هانی جونم قالب جدیدت مبارک بـــــاشه!
آدرستم عوض کردی؟
درسش کردم تو لینکام!
قرفونت من برم دیجه!
بابای!
پاسخ:
سلام عسل جان ممنون ولی همون قالب که
اره سرت شلوغ بود متوجه نشده بودی
ممنون لطف کردی نازنین
خدا نکنه زنده باشی
بای
پوریا
1389/06/30 ساعت 2:27 PM
ایول از این بچه هاست که ببخشید قشنگ خرت می کنه ! راستی یه کلیپ می زاررم بعدن بچه باباشو خر می کنه حرفه ای !!
پاسخ:
اره ورجک منتظر گذاشتی حتما می بینم
نظرات 8 + ارسال نظر
y 1389/09/05 ساعت 01:40 ق.ظ http://hamkhone.blogsky.com/

salam khub hastin?
kheili ghashangi darin,neveshtehatun zibast.
khoshal mishim be webloge mam sar bezanin.
movafagh bashin.

سلام . من خوبم شما خوبین؟
چی قشنگ دارم؟ ممنون لطف دارین شما! چشم در اولین فرصت سر میزنم!
همچنین.

رامین 1389/09/05 ساعت 01:40 ق.ظ http://marssilen.blogfa.com

سلام وبت خیییلی باهاه ولی بازدید زیادی نداره
راه حل می خوای یه هفته دیگه بیا تو وبلاگم

سلام ممنون . ولی من بازدید کننده زیاد نمی خوام
چشم بهتون سر میزنم ولی حالا چرا هفته ای دیگه؟؟

قاصدک 1389/09/05 ساعت 01:47 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

هفت تا سیب زمینی؟؟؟؟!!!!!

خب درست نکرده بودی اما آبگوشت که دیدی تاحالا

اصلا باید ببینم دیگ زودپزتون چندنفره ست مگه؟؟!!!

پس فعلا تا آخرماه هیشکی تعارف ناهار خونه ونوس را جدی نگیره

چون میخواد آبگوشت ببنده به نافش

عیب نداره..کارنیکوکردن از پر کردن است

تازشم.خب الکی که بهشت زیر پای مادرا نیست.باید دستور طبخ
غذا هم یاد بدن دیگه

خوش و سلامت باشی.
اهان.ماهم جمعه ها ابگوشت داریم.اما یه وعده هااا

تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
خب مگه چیه نگفتم که ۷۰۰ تا
اره دیگه دیده بودم که سعی در درست کردنش رو داشتم
۱۲ نفر است
چرا مهمون رو می پرونید خب هر کس هم نیاد میفرستم در خونش ولی جدا خیلی خوش مزه شده بود
صد البته خب تو این ۲۰ سال بعضی از غذا ها رو هنوز درست نکردم
هم چنین
نوش جان !!! ولی خب من هم یک هفته وعده آبگوشت دارم!!!
تا بعد . یا حق

مهرداد 1389/09/05 ساعت 11:18 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

بازم شما همینو بلدی...
من فقط تخم مرغ نیمرو بلدم درست کنم

راستی... ایمیلت رسید!
عجب چیزی بودا!!!!!!!!!
فکرشو بکن... ماها یک بیستم اونا هم نبودیم!

والا بلد که نبودم ...
خب کمی سعی کنی به پشت و روی تخم مرغ هم می تونی برسی
جان... چه خوب!!!
واقعا
اره فکر کن اگر می خواستن با ما حرف بزن به چه دردسری می افتادن

حامد 1389/09/05 ساعت 03:20 ب.ظ

درود
واقعا یه دنیا تفاوته بین کسی که آبگوشت بلد باشه درست کنه با کسی که بلد نیست !!!!
کارت درسته سید !

درود فراوان
صد البته!!!
کار درستی از خودتونه!!!

مهسا 1389/09/05 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلام به ابجیه سراشپزم خوفی؟
ماشالا این یه ذره گوشت چی کار کرد
مامانه منم مثه توئه دستش به پختن غذای کم نمیره واسه همینه من چند کیلو اضافه وزن پیدا کردم دیگه زیاد درست میکنه منم واسه این که مجبور نشیم کل هفته یه مدل غذا بخوریم زیاد تر از میزان معمول میخورم(البته این واسه گذشته بود دیگه گنجایش نداره معدم برای چنین کاری)
این جای خالیرم باید بگم منم ابگوشت میخوام
اجی واسه منم درست کن میام میگیرم ازت
بووووسمت دالم خیلی خیلی زیادتا مفاظبه خودت باش

سلام پرتوفوسور اجی من خوبم تو چطوری؟
اره والا همش اندازه یه مشت بود
خب دیگه چه میشه کرد امان از این دست که چه کار ها نمی کنه / منم مثل تو بودم ولی سوخت و ساز بدنم بد نبود اضافه وزن پیدا نمی کردم خب سعی کن بخوری برای مغزت خوبه چون فعالیت ذهنی بیشتر به سوخت احتیاج داره
باشه عزیز دلم برات درست می کنم
چشمممممممممم منتظرم بیای
منم دوست دارم عزیزم تو هم مواظب خودت باش

شمس 1389/09/05 ساعت 07:27 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممم
من که مامان تو هستم نهایتش ۲ تا سیب زمینی می ریزم ولی اماااااا
چرا نمی گی همه سبزی خوردن ها رو هم خودت خوردی فقط منت سر من گداشتی ؟
همین الان آبگوشت خوردم
بسی خوشمزه بودددددددددد
دست گل گلکم درد نکنه

سلاممممممممممممممممم
خب آخه سیب زمینی هام داشت چروک می شد!!! مجبور بودم
خب ببخشید از این به بعد سبزی می خرم میارم برات خودمم لب بهش نمیزنم فقط ناخونک میزنم
نوش جونتتتتتتتت شه
خجالت نده دیگه دفه اولم بود خب
خواهش وظیفه بود

سلام
مبارک است آشپزی ات
گوشتش رابکوب بذارلای نان ساندویچ خوش مزه ای میشه صبحانه بخور
ضمنامن بعد اگرآب گوشت درست کردی سیب زمینی داخلش نریز
چون سردوتراست لوبیاهم تراست سبب اضافه وزن وآلرژی میشه
همیشه فقط نخودبریزمیشه نخوداب گرم وخشک وحاوی ویتامین ب زیا دومقوی

سلام
البته تازه اشپزی نمی کنم ها ولی ابگوشت دف اولم بود
چشم حتما اجرا می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد