صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

وقتی فینگیلیش تاثیز گذار باشه

 

دوازده روز شد! شدم شمارش گر روز


  

دعای روز دوازدهم: 

 

خدایا! مرا در این ماه با پوشش و پاکدامنى زینت ده  

 

و جامه قناعت و خوددارى را بر من بپوشان و بر عدل و انصاف،  

 

وادارم نما و از هر آنچه مى‌ترسم، آسوده‌ام گردان،  

 

به نگاهدارى خودت اى نگه‌دار ترسناکان.


 

درد و دل های ونوسی: 

 

آخه چرا از دونفر که سنی هم ازشون گذشته باید یه همچین کاری سر بزنه 

 

شیشه ۲۰ میل۱۰۰*۱۸۰ رو یه  پیرمرد ۸۰ سال همراه با پیرزن ۷۸ سال باید جابجا کنند؟؟

 

که آخر هم شیشه بیافتد و کمر پیرزن بشکند 

 

اگر شما ها فهمیدید من هم فهمیدم که چرا این کار رو انجام دادند  

 

این دو عزیز (پدربزرگ و مادربزرگ خود ونوس هستند) 


دعای نوشت ونوس: خداوندگارا: 

 

به بزرگیت قسم، نخواهم خواست این جسمی را که  

 

ایمانم را به کرامتت و بزرگیت از دست داده باشم ، 

 

از تو می خواهم یا جانم بستان یا همواره بر ایمان بی افزای، 

 

که فرشتهء شرت دامنم نگیرد و به گناه آلوده ام نسازد، 

 

زبانم را کوتاه کن تا باز نشود به کفر  

 

عشق را از وجود پر مهرت آغشته و بر ما جاری ساز 

 

تا پرتو گر عشقت باشیم 

 

التماس دعا 


از قدیم گفتن هنر نزد ایرانییان است و بس 

 میگی نه خودت نگاه کن

نظرات 9 + ارسال نظر
site01 1390/05/22 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.site01.tk

۹۵۹۰۸۹۷۹بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.tk

باشه هر وقت خواستم پول دار بشم میام

سوسن 1390/05/22 ساعت 01:49 ب.ظ


به کی گفتی پیر مرد و پیره زن ؟؟؟
سننه مر بوط که کمرش شکسته خب
اگه بفهمن که نوه عزیز گرام در یک رسانه ی جهانی با وقاحت تمام این ۲ نوگل شکفته را ... پژمرده اعلام کرده
حکم داشته باش که خدمتت خواهند رسید برای عرض ادب
و تربیت سرکار خانم

دعای بسیار زیبایی بود
ن بده اون دلتو ببوسم و ماچ مالیش کنم

من که نفهمیدم جریان این بیضی و فینگیلیشی چه ربطی داشت به هم ؟!!!

نبینم که به هنر نزد ایرانیان است و بس


خب مرد پیر و زن پیر خوبه
منن مربوط ترک سن؟؟؟؟
شلوغش نکن کی گفته جهانیه همین ویرانی است و بس کجا شون پژمرده است تازه می خوان ندیدیه هاشون رو هم ببینند

خدمت از ماست من که نیستم حولهشون میکنم به شما

لطف دارید
خب دلم که نمیشه ماچ کرد بیا همین لبو بگیر بیتره

بیضی کجا بود کو کجا رفت نکنه یکی دیگه عکس گذاشته من نمیدونم

خب نبین ول هنر نزد ویرانیان است و بس

سوسن 1390/05/22 ساعت 01:54 ب.ظ

فرا رسیدن عید فطر را تبریک می گم


رسد خانه استان لرستان ماه را پیشاپیش رویت فرمودند


صدف عزیز شما هم دعای شب آ]ر و فطر را هم زمان اعلام بفرمایید
و ختم قائله کنید

ممنون منم به شما تبریک میگم

شیما بانو تحویل بگیرد

روی جفت چشمانم همین امشب می نویسم

سوسن 1390/05/22 ساعت 01:55 ب.ظ

فرا رسیدن عید فطر را تبریک می گم


رسد خانه استان لرستان ماه را پیشاپیش رویت فرمودند


صدف عزیز شما هم دعای شب آخر و فطر را هم زمان اعلام بفرمایید
و ختم قائله کنید



بعد از ویرایش

میگم چطوره اول بدید ویراستار بعد کامنت رو ارسال فرمائید مادر عزیز گرامممممممممممممممم

سوسن 1390/05/22 ساعت 02:00 ب.ظ

آخ
با عرض سلام تبریک و شرمندگی

شما را با نام وبتون خطاب کردم

ونوس عزیز

وای
از ما سلام و تبریک و دشمنت شرمنده
مهم همین بود که سر زدین چون اینجا گاهی دوستان به نام صدف می خوانمند
فدای تو اُسَن جو

سوسن 1390/05/22 ساعت 05:12 ب.ظ

ببین همینطور که من دارم جوان میشم اون بچه هم داره بزرگ میشه


و به بنده حقیر می گه دخترم

آخه که مادر جد مادریتون که این بنده حقیر باشم به فداتون

سوسن 1390/05/22 ساعت 05:13 ب.ظ

ببین همینطور که من دارم جوان میشم اون بچه هم داره بزرگ میشه


و به بنده حقیر می گه دخترم


این احتیاج به ویرایش نداشت

منزل مادرمه هر کاری دلم بخواد می کنم

ببین همنجوری که بهت میگه دخترم نترس اگر ترسید بگو خدا با من است همینجوری پیش بری میشی ندیدش ها

صد البته
اینجا خونه مادر جد مادریته عصبانی نشو

غوغا 1390/05/23 ساعت 12:10 ق.ظ http://naughty1369.blogsky.com

آخهههههههههه! ایشالله زودی خوب بشن
منم دلم بابابزرگ میخواد
بابابزرگتو میدی به من؟

مرسی عزیزم
آخه بابابزرگ نداری
باشه بیا بابابزرگ من مال تو

غوغا 1390/05/23 ساعت 12:13 ق.ظ http://naughty1369.blogsky.com

همش تقصیر این معلم های زبان بید!!!
این بنده خدا که تخسیری ( تقصیر ) نداره

به معلم ها چه مربوط معلم زبان که نمیاد فینگلیشی یاد بده که

خب آره خو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد