صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

عجب!!!!

گاهی هم خونسردی حال میده ها 

 

چند وقت پیش یکی از دوستانم برام ایمیل زد که خونسرد ترین دروازبان جام جهانی 

 

باور ندارین به این عکس خوب نگاه کنید    

 

خب دوست داره تکیه بده  

 

 

البته من شک دارم که این عکس واقعی باشه  

 

احتمالا کار فتوشاپ باید باشه ولی برام جالب بود 

 

چون اصلا از فوتبال خوشم نمیاد 

ونوس

1389/06/03 ساعت 01:03
دکتر وین دایر در کتاب عظمت خود را دریابید بحث جالبی میگه :

آدم ها دو دسته هستند غاز ها و عقاب ها . هرگز نباید عقاب ها رو به مدرسه غازها فرستاد و نباید افکار دست و پا گیر غازها فکر عقاب ها رو مشغول کنه . کسی که مثل غاز هست و تعلیم داده شده نمی تونه درست پرواز کنه و به خار و خاشاک گیر می کنه که مانع پروازش می شه . ولی عقاب رسالتش اوج گرفتنه . عقابی که مثل غاز رفتار می کنه از ذات خودش فرار می کنه .
بدترین چیز ندونستن قوانین عقاب هاست . این که ندونیم چطوری عقاب باشیم :
غازها همه مثل هم فکر می کنند و همیشه هم ادعا می کنند که درست فکر می کنند . افکارشون کپی شده هست و اصلاً خلاقیت نداره . اکثر مواقع هم همگی با هم به نتایج یکسان می رسند چون دقیقا مثل هم فکر می کنند .
عقاب ها میدونند زمانی که همه مثل هم فکر می کنند در واقع اصلا کسی فکر نمی کنه .
غازها همیشه می دونند غاز دیگه چطوری زندگی کنه بهتره . هر کسی جای کس دیگه تصمیم می گیره . برای همین اکثراً یا دیر به بلوغ ( فکری – جنسی – احساسی ) می رسن و یا اصلا بالغ نمی شن .
عقاب ها به خلاقیت ذهن هر کس اعتقاد دارن و در زندگی ماهیگیری به فرد یاد می دن و نه ماهی . در محله عقاب ها هر کسی جای خودش باید فکر کنه و کسی مسئولیت زندگی کس دیگه رو به عهده نمی گیره .
غازها از جسمشون بیش از حد کار می کشن و تمام توان داشته و نداشته رو به کار می گیرن ولی به نتایج دلخواه نمی رسن  .
عقاب هااول تمام جوانب کار رو در نظر می گیرن ، باتوجه به تجارب قبلی و برنامه ریزی های ذهن خلاقشون تصمیم می گیرند و بعد شروع به کار می کنند . عقاب ها ایمان دارند که تلاش جسمی به تنهایی اصلا برای کار کافی نیست .
غازها حریم شخصی ندارند و بارها و بارها وارد حریم خصوصی عقاب ها می شن چون حرمت ندارند .
عقاب ها به حریم شخصی هر فردی احترام می زارن و قاطعانه به افرادی که وارد حریم خصوصی اونها می شن تذکر می دن .
غازها باید همه رو راضی نگه دارند و تمام تلاششون رو در روابط می کنند که همه انسان ها ، تک به تک از اونها راضی باشند . به جای انجام وظایف و رسالت خودشون ، رضایت همه اطرافیان رو با هر زحمتی شده به دست می یارن چون اگر به دست نیارن احساس خلا می کنند .
عقاب ها می دونند که به دست اوردن رضایت همه افراد امکان نداره و نیمی از مردم همیشه با نیمی از افکار اونها مخالفند و این وظیفه یک عقاب نیست که مخالفانش رو راضی نگه داره .
غاز نه نمی گه و همش شاکی هست که چرا باید اینهمه به دیگران توجه کنه .
عقاب در مواقعی که لازم هست ، به راحتی نه می گه .
غاز شرط اول ارتباط رو صمیمیت بیش از حد می دونه .
عقاب شرط اول ارتباط رو احترام متقابل می دونه .
غاز نمی خواد باور کنه که دشمنی داره .
عقاب می دونه که باید دشمنش رو ببخشه ولی بهش اعتماد نمی کنه .
غاز از تجربیات درس نمی گیره و فقط آزار می بینه .
عقاب بعد از گذروندن سختی مسئله ، به فکر پذیرش مسئله و درس های ممکنه هست .
غاز از دلش هیچ وقت حرف نمی زنه .
عقاب با دلش زندگی می کنه .
غاز یا احساسیه و یا منطقی .
عقاب می دونه که در دورانی از زندگی باید مغز رو پرورش و ورزش دارد و در دورانی دیگه باید دل رو نوازش داد و به حرف های دل بها داد .
غاز اشتباه نمی کنه .
عقاب می دونه اگر هیچ وقت اشتباهی نکرده ، دلیلش اینه که اصلا دست به عملی نزده .
غاز جای دیگران زندگی می کنه .
عقاب می دونه که باید به دیگران کمک کنه ولی جای کسی نباید زندگی کنه چون تجربه خود بودن رو از اون فرد گرفته .
غاز همیشه همه کار می تونه انجام بده .
عقاب می دونه چه کارهایی رو می تونه انجام بده و چه جایی باید اعلام کنه که از عهده اون بر نمی یاد .
غاز همیشه مجبوره .
عقاب همیشه مختاره و اگر به جبر روزگار مجبور شد کاری رو انجام بده ، می پذیره و می گه : ترجیح می دم این کار رو انجام بدم .
زمان غاز تفریح مشخص نیست .
عقاب برای تفریحش برنامه ریزی می کنه و می دونه که فاصله خالی این نت تا نت بعدی در موسیقی ، دلیل دل نشین بودن اون هست .
غاز همیشه ناراضیه و شاکی و همیشه در حال شناخت عامل این بدبختی هست .
عقاب همیشه راضیه و می دونه هر سختی هم پایانی داره . عقاب باور داره ان مع العسر یسرا .
غاز عبادت عادتش شده .
عقاب تکرار و عادت و روزمرگی رو مرگ دل و پرستش می دونه .
غاز نسبت به عقاب یا احساس برتری می کنه و یا احساس ضعف .
عقاب باور داره برتری وجود نداره . اصل فقط تفاوت است که باعث برتری کسی بر کس دیگه نمی شه .
غاز زیاد از مغزش کار می کشه البته بدون بهره وری لازم .
عقاب مفید فکر می کنه و از اشتباهاتش درس می گیره .
غاز می خواد غاز باشه چون غاز بودن و نپریدن خیلی اسون تر از پرواز و اوج گرفتن هست .
عقاب بر عقاب بودن اصرار داره ، حتی اگر بارها به مدرسه غازها رفته باشه و به خاطر عقاب شدن بهای سنگینی رو بپردازه .
عقاب باشید و سربلند
خودم به خودم کامنت دادم
پاسخ:
دوباره این کامنت رو گذاشتم که اونایی که نخوندن بخونن
قاصدک
1389/06/03 ساعت 01:08
سلام دوست گرامی

با اجازتون.عکس باز نمیشهبعدشم خواستم کلیک راست کنم فرمودید:خودت زحمت بکش بنویساما من خواستم عکس را ببینم فقط.باورکن نیّت شوم دیگه ای نداشتم
تازشم.اینقدر به من گفتن:خسیس که امشب کدهایلایت ممنوع و کلیک راست را حذف کردم.پس شما نیازی نیست خودتون زحمت نوشتن را بکشید.راحت هرچی دوست دارید بردارید
شب و روزتون خوش..یاعلی مدد
پاسخ:
سلام دوست عزیز
خب اشکال از سیستم شماست بروید دوباره ویندوز بریزید
خب بله
چشم حتما بر میدارم
من کلا احتیاج به این کار ندارم چون یه دوستی دارم که هرچی احتیاج داشته باشم خودش ادرس میده میگه برو بردار
مهسا
1389/06/03 ساعت 01:25
سهلام اجی جونم عکسه باز نمیشه که
پاسخ:
ای وای امروز چرا من هر چی تو وبم میزارم تو میگی باز نمیشه
مهسا
1389/06/03 ساعت 01:33
جدی اجی؟
افرین خیلی خوفه من رگه خوابو خیلی میدوستم
اجی سعیدم اومد ازش بپرس ببین واسه اون پخش میشه اهنگ
پاسخ:
اره عزیز دلم
بیبین الان عکس باز میشه یا نه
اونم الان ازش میپرسم
مهسا
1389/06/03 ساعت 01:40
چه میدونم اجی به خدا من تقصیری ندارم
پاسخ:
میدونم عزیز دلم سعید هم میگه نمیشنوه
قاصدک
1389/06/03 ساعت 01:43
بازم سلام
خداراشکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
چون دوستاتون اومدن و گفتن عکست باز نمیشه وگرنه فقط ویندوز من خرابه
نخیرررررررررررر.اشکال ازفرستنده ست به گیرنده ها دست نمیزنیم
خوش بحال دوستتون که هرچی میخواهید ادرس میده بهتون بردارید
هیشکی منو دوست نداره
پاسخ:
باز هم سلام دوست گرامی
خب خدا رو شکر شما رو شاد  میبینم
صد البته فرستنده یه کار احمقانه کرده بود یادش رفته بود درستش کنه
بله خوبه که خودتون خوب میدونید که این دوست کسی جز خودتون نیست ولاغیر
بله خب منکر این هم میشین که من دوستتون دارم
مهسا
1389/06/03 ساعت 01:44
اره اجی باز شد افریننننننننننننننن
نه اجی فتو شاپ نیست
این دروازه بانه احتمالا عاشق شده
پاسخ:
خب خدا رو شکر
نمی دونم والا
احتمالا
مهرداد
1389/06/03 ساعت 01:45
این وتقعا تو جام جهانی هستش؟؟
من شک دارم! اینقدر بیخیال آخه!!
پاسخ:
خب تو ایمیلی که برام فرستاده بودن اینو نوشته بود
من نمی دونم
سعید
1389/06/03 ساعت 01:47
عجب عکسه جالبیه
نمیدونم شاید  فتوشاپه
پاسخ:
ایول
منم نمی دونم
مهسا
1389/06/03 ساعت 01:48
خوب اجی من میگم از سایته کد اهنگ اهنگشو بذار
پاسخ:
نفهمیدم چی گفتی خب
سعید
1389/06/03 ساعت 02:22
وای که چقدر خوابم میاد
عزیزم میدونی وضعیت امروز من رو که چی بهم گذشته؟
شب اصلا نخوابیده بودم صبحم زود رفتم آژانس
پاسخ:
الهی من بگردم
خب تا یه جا هایی
خب برو بخواب عزیزم
سعید
1389/06/03 ساعت 02:25
خب فکر نمیکردم که برات اینقدر مهم باشه
پاسخ:
خب بس که خلی
مهسا
1389/06/03 ساعت 02:27
ببخشید اجی داشتم موهامو اتو میکردم
میگم من اهگی که گذاشتم رو وبم از سایته کد اهنگ گرفتم باید اهنگی رو که میذاری یه کد داشته باشه تو قسمته تنظیمات وب بذاری بعد اهنگ پخش میشه
پاسخ:
این وقت شبببببببببب
خب به سعید بگو چون من باز نفهمیدم خب ولی برای خودم که پخش میشهمنم همون کارو کردم
سعید
1389/06/03 ساعت 02:35
متوجه منظورت نشدم
پاسخ:
الان میام توضیح میدم
مهسا
1389/06/03 ساعت 02:35
نه ابجی فک نکنم
http://vavanbax.blogfa.com/
اجی این سایته کد اهنگرو برو شاید بدردت بخوره
پاسخ:
خب سعید به دادم برسسسسسسس
بیا برو ببین این کجا گفته برم
مهسا
1389/06/03 ساعت 02:39
خوب من خلم دیگه
همینجوری از سر بیکاری گفتم موهامو اتو کنم
پاسخ:
دو از جون عیز دلم
خب جغد ها باید خشگل بشن دیگه
1389/06/03 ساعت 02:43
آها
بله درست میفرمایید
پاسخ:
بله خب شما چرا نه اسم داری نه ادرس اونوقت
مهسا
1389/06/03 ساعت 02:47

خوب اجی برو تو اون سایته تقریبا اهنگه همه خواننده هارو داره منم رگ خوابو از اونجا برداشتم
پاسخ:
باشه برم ببینم موفق میشم یا نه
مهسا
1389/06/03 ساعت 02:50
افرین برو برو تو موفق میشی
پاسخ:
خب من که نفهمیدم باید چی کار کنم ولش کن الان خل میشم اصلا به کل بیخیال اهنگ میشم
مهسا
1389/06/03 ساعت 02:54
نه بابا اجی وایسا صفش کامل باز بشه ساعت مچیه فقط بالای صفحس پایینه صفحه واسه کد اهنگه
پاسخ:
خب بعدیش رو دیدم
سعید
1389/06/03 ساعت 02:56
مثله اینکه سرعت شلوغه نمیتونی جواب بدی

کاری نداری
من رفتم بخوابم
شبت بخیر عسیس دلم
از طرف من از مهسا هم خدا حافظی کن
پاسخ:
خب تو که میدونی من یکم خنگم تو زمینه صفحات وبلاگ
جای کمک کردن تیکه میندازی
برو بخواب
مهسا سعید شب بخیر گفت
خوب بخوابی عزیزم
مهسا
1389/06/03 ساعت 02:56
اجی میخوای اصلا بگو کدوم اهنگه یگانرو میخوای من برات کد اهنگشو پیدا کنم بهت بدم
پاسخ:
اهنگ سکوت رو دستت درد نکنه
مهسا
1389/06/03 ساعت 03:04
خوب اجی جونم من که این جوری نمیدونم چی به چیه تو بگو کدوم اهنگو میخوای من کدشو بهت میدم سکوتو میخوای؟
پاسخ:
باشه. اره همون سکوت رو می خوام
مهسا
1389/06/03 ساعت 03:11
اجی جونم اینم کد اهنگ
پاسخ:
مرسی عزیز دلم
مهسا
1389/06/03 ساعت 03:13
خوب اجی جونم باید کد رو بذاری تو قسمته تنظیمات وبت تو بخش مدیریت البته تو بلاگفا که اینجوریه نمیدونم
پاسخ:
گذاشتم بزار ببینم می خونه
مهسا
1389/06/03 ساعت 03:19
اجی جونم تبریکککککککککککککککک اره داره پخش میشههههههههههههه
فقط اجی اون یکی فایله که واسه اهنگرو بردارش
پاسخ:
مرسی ولی فکر کنم خل شدم
مهسا
1389/06/03 ساعت 03:23
اجی کد رو دوبار وارد کردی؟؟؟؟؟
پاسخ:
نمی دونم که
مهسا
1389/06/03 ساعت 03:26
هیچی اجی قبلیه که نمیخوند رو گفتم که برداشتیش اما الان دوبار فک کنم کد این یکی رو وارد کردی
پاسخ:
کد کدوم یکی رو وارد کنم
مهسا
1389/06/03 ساعت 03:29
اجی جونم من متاسفانه باید برم فردا بهت میگم
بابای گلم
پاسخ:
برو عزیز دلم خیلی لطف کردی قربونت برم
علی
1389/06/03 ساعت 09:41
سلام
اگر دیدی جوانی بر درختی ( تیردروازه )تکیه کرده بدان عاشق شده فکر نکنم گریه کرده عاشقام دروغکی شدن
پاسخ:
سلام
احتمالا
شمس
1389/06/03 ساعت 15:10
این هم مثل من حوصله نداره
پاسخ:
الهی من بگردم میدونم چرا
سعید
1389/06/03 ساعت 15:33
سلام
خب خدا رو شکر که حل شد
چی میخواستی بگی؟
بگو
پاسخ:
سلام
ممنون مهسا کمکم کرد
باشه شب میام میگم الان دارم میرم
زیتون
1389/06/03 ساعت 17:19
درسته
-------------
ونوس عزیز همه صفحات وپست ها رایکجادرنظرمیگرفتی برای نظردادن
توی نظرسنجی هم شرکت میکردی بهتربود
یادگرفتن هرچیزلنگه کفشی دربیابان است که غنیمت است یکروزبکارآیدبرای دوستان
پاسخ:
بله
جانم . چشم حتما این کارو می کنم
دقیقا موافقم با شما
حامد
1389/06/03 ساعت 19:07
درود
عکس باحالیه،به نظر نمیاد فتوشاپی باشه !
راستی می خواستم لینکتون کنم اومدم اجازه بگیرم،اجازه هست؟
پاسخ:
صد درود به شما اقای فراموش کار

ممنون میشم. من هم شما رو لینک میکنم
شمس
1389/06/03 ساعت 21:50
خدا نکنه که بگردی چون سرت گیج میره دختر طلا
پاسخ:
خب مگه یه مامی بیشتر دارم فدای سرت بزار گیج بره
مهسا
1389/06/03 ساعت 22:13
سهلام اجیه خچملمممممممم خوفی؟
ببخشید دیر اومدم از ساعت ۱۱صبح تا همین الان خونه ی دوستم بودم دارم از خواب میمیرم اخه تازه ۷صبح خوابم برد ۱۰صبحم بیدار شدم
اجی جونم قابل نداشت من که کاری نکردم راستی در رابطه با اون چرتو پرتا که زیرش نوشته نه فک نکنم بشه برش داشت
بوسمت دالمممممم اجی جونممممم
پاسخ:
سلامممممممم جیگرممممم من خوبم تو چطوری
الان اونور بودم که
خوش گذشته بهت یا نه خب امشب خوب بگیر بخواب عزیز دلم
خب فکر کنم باید به سعید بگم ببینم اون میتونه این کارو بکنه یا نه
منم دوست دارم عزیز دلم
سعید
1389/06/03 ساعت 22:25
سیلام
گفتی کی باید بفهمه؟
خب همون دیگه مگه خودت نگفتی برو دختر بازی منظورم به اون بود دیگه
دوست دختر عزیزم


شوخی میکنم
ولی من اصلا از این آدمایی که سر کوچه وایمیستن و به دخترا تیکه میندازن خوشم نمیاد
من شاید با دوستان جمع بودنی به دخترا تیکه بندازم
ولی قصدم شوخی و شاد بودنه
نه چیزه دیگه ای.....!
پاسخ:
سلامممممممممم
تو باید جواب بدی نه من
وایییییی نازتو برم من
میام الان ریز ریزت می کنم
خب مگه گفتم برو سر خیابون بایست
اونم خوبه. حالا شیر یا روباه
مهسا
1389/06/03 ساعت 22:29
ینی چی اجی جونم هنوز خوابم؟
الان که فعلا بیدارم
پاسخ:
هیچی دیدم خبری ازت نیست گفتم شاید خواب باشی عزیز دلم
مهسا
1389/06/03 ساعت 22:37
ا؟ سعیدم اومده اجی؟ پس دله هممون بهم راه داره
پاسخ:
اره عزیز دلم
سعید
1389/06/03 ساعت 22:39
بابا بیخیال این روش بشو
آخه به شخصیت من این کارا میخوره؟
پاسخ:
باشه
چماق بدم بهت
سعید
1389/06/03 ساعت 23:05
ناراحت شدی؟
ببخشید
پاسخ:
نه
چی رو تمام دنیا مال تو ولی دلمم مال خودمه
مهسا
1389/06/03 ساعت 23:36
اجی چچونم من فعلا باید برم شاید بیام دوباره نمیدونم ولی فعلا بای اجیه مهربونم
پاسخ:
جونم باشه عزیز دلم مهربونم خودتی خانم طلا
مهرداد
1389/06/04 ساعت 02:19
جام جهانی نستش
تو جام جهانی تا جایی که من یادمه تبلیغات fly emirates پخش نمیشد
پاسخ:
سلام
چون فوتبال دوست ندارم پس نمی تونم بگم هستش یا نه
علی
1389/06/14 ساعت 16:31
سلام
خوبی خوبم
نمیخای به اپی ؟
پاسخ:
سلام
خوبی خوبم
وا هنوز ۲۴ ساعت هم از ام نگذشته که
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد