صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

خدا،من و مقوا و قلم ها۱۳

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

وایی باورم نمیشه

سلام به همه دوستان عزیزم 

 

خب به حرفی که زده بودم عمل کردم تا جایی که تونستم بهتون سر زدم 

 

ولی جدی خیلی سخته ها وقتی اومدم وبلاگم  

 

چشمهام از چاشون پریدن بیرون   

۴۶ تا خبر نامه داشتم 

 

۵۶ تا ایمیل واقعا سخت بود همش رو خوندن و کامنت دادن 

 


 

ترس 

 

تو عمرم انقدر نترسیده بود که رنگم از گچ دیوار هم سفید تر بشه 

 

کمی نزدیک بود صورتم رو از دست بدم برای اعتمادی که کردم (حمله سگه بزرگ)

 


 

خبر 

خوب این خبر رو که همه میدونن ببر باغ وحش مرد 

 

ولی خوب دکتر هنوز درگیر باغ وحشه 


 

عکس  

 


 

نتیجه گرفتن 

از ساعت ۸ و نیم تا الان نشستم پایه کامیپیوتر  

 

خوب فکر کنم هر شب بخوام سر بزنم انقدر وقتم رو نگیره 

 

ولی قول نمیدم که هر شب بیام ولی سعی می کنم زودتر بیام  

 

خب دوست داشتم نتیجه گیریم اینجوری باشه دیگه 

 

تا دوباره بیام همتون رو به خدا میسپارم مواظب خودتون باشید

تشکر

سلام به اندازه تمام خوبی های دنیا 

 

از تمام دوستانی که تو این مدت نبودم و بهم سر زدن 

 

کمال تشکر رو دارم 

 

دلم برای همگی شما ها تنگ شده بود و میشه 

 

خب از قبل هم گفته بودم که دیگه کمتر می تونم سر بزنم به وبلاگم و به شما  

 

نازنین ها 

 

شما به بزرگواری خودتون ببخشید 


 

این مدت که نبود اتفاقات زیادی افتاده 

 

مثل وسط کوچه پس کوچه های نیاوران ماشین خراب بشه 

 

ببر ماده باغ وحش نر رو تیکه پاره کرده 

  

بچه گربه ای که از طبقه ۳ افتاده بود و یک طرف بدنش مشکل پیدا کرده

 

سگی که کفشک دستش از بین رفت بود و دستش اندازه یه پرتقال شده  

 

و... 

 

ولی از همه مهم تر این بود که من بد بخت از پا افتادم 

 

برای اینکه این هفته همش تو ترافیک و دود این شهر در رفتا آمد بود 

 


 

خب دیگه نمی دونم کی بر می گردم ولی قول میدم که هر وقت اومدم بهمتون سر بزنم