صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

واقعی

وقتی پای عشق در میان باشد 

 

هر چیزی امکان داره 

 

   

باور ندارین به این سیب زمینی عاشق نگاه کنید

 

مهرداد

1389/06/05 ساعت 01:12
عجب!!
همه چی دیدم به جز سیب زمینی عاشق!!
پاسخ:
باور کن
خب الان که دیدی
قاصدک
1389/06/05 ساعت 01:39
سلام و شب بخیر

هرچه گویم عشق را شرح و بیان

چون به عشق آیم خجل گردم از آن

عشق..مقوله ای که همه هنوز نتونستند درست حق مطلب را در موردش بیان کنند

شب و روزتون خوش..یاعلی مدد
پاسخ:
سلام شب و روز شما هم بخیر
دست براووووووووو
دقیقا
برای شما هم
سعید
1389/06/05 ساعت 01:42
سلام عزیزم
خوبی؟
دلم برات تنگ شده
ولی حیف که نیستی
ببین تو چقدر خوبی که این سیب زمینی هم عاشقت شده
چه به رسه به من
پاسخ:
سلام عزیزکم
من خوبم تو خوبی؟؟؟
منم دلم تنگ شده ورجک
خوب میدونی که تو اولین فرصت بهت سر میزنم عزیز دلم
مرسی سعید جان تو خیلی لطف داری به من
مهسا
1389/06/05 ساعت 02:49
سهلام اجی جونم خوفی؟
دلم برات تنگیده بود
وای چه باحاله این سیب زمینیه اخه
پاسخ:
سلام بر روی ماهت عزیز دلم
دل من برات تنگ شده خانم طلا
خوشت اومد
مهسا
1389/06/05 ساعت 04:12
اجی جونم کجایی؟
پاسخ:
ببخشید من نبودم
مهرداد
1389/06/05 ساعت 13:34
وقتی که عشق رو باور نداری همه چیز غیر ممکن میشه حتی اگه به روشنی فریاد یک سیب باشه...
پاسخ:
احتمالا خودت رو به دست فراموشی سپردی
حامد
1389/06/05 ساعت 15:20
درود
ای داد !!! اندازه یه سیب زمینی هم نشدیم
پاسخ:
صد درود
وا خب چرا؟؟؟ اختیار دارین
اسکایپر،سرویس آزاد خبری-تحلیلی
1389/06/05 ساعت 18:35
وبلاگ خبری-تحلیلی اسکایپرSkyper از تاریخ ۱۰مهر ماه۱۳۸۹برابر ۲ اکتبر 2010 ، کار خود را شروع خواهد کرد.

پست ها:

پست نظر سنجی هفتگی(دیدگاه شما)،

جهان در هفته ای که گذشت،مرور رویدادهای مهم جهان در هفته ای که گذشت،

تقویم،مرور اتفاقات مهم تاریخی در هفته ی پیش رو،

تاریخ ایران و جهان،

جغرافیای ایران و جهان و مطالب علمی جغرافیا،

بررسی سیاست،سیاست روز،سیاست مداران بزرگ حال و گذشته...

بررسی جامعه ی ایران و دیگر کشورها،مشکلات و هنجارهای فرهنگی درست و غلط مردم کشورها...

بررسی ورزش ایران و جهان،مشکلات ورزش ایران،معرفی چهره های بزرگ ورزشی و...

مطالبی در مورد ادبیات ایران و جهان،آشنایی با چهره های ادبی دنیا و...

علم و فناوری،معرفی آخرین دستاوردهای دانشمندان جهان و...

دین،فرهنگ و هنر،بررسی ادیان الهی و غیر الهی،نگاهی به هنر در ایران و جهان و...

سینما،بررسی سینمای آمریکا و جهان،معرفی کارگردانان و تهیه کنندگان بزرگ سینمای جهان و...

کامپیوتر و سرگرمی های مجازی،معرفی نرم افزار و سخت افزار ،بازی های کامپیوتری،نمایشگاه های دیجیتال و...

چکامه،شعر های منتخب

کارتون،کاریکاتورهای منتخب  

پاورقی،قرار دادن مطالب سودمند در چند قسمت

بزودی...
..................................................................
از حالا آماده ی تبادل لینک هستیم
پاسخ:
باشه حتما بهش می گم
نگین
1389/06/08 ساعت 12:39
چرا نظرم رو پاک کردی؟
دلم برات تنگ شده بود..چرا نمیای دیگه وبلاگم؟
ازم خسته شدی؟
چرا نگفتی اپی؟
اون از سعید..
اینم .......
اشکال نداره من عادت دارم
پاسخ:
کدوم نظر
دل منم تنگ شده بود عزیزم خب من فقط دیشب بودم ببخشید سر نزدم
نه چرا یه همچین فکری کردی؟؟
مگه همیشه میگم؟؟؟
سعید چی؟؟
من مگه چیکار کردم؟
به چی؟
نگین
1389/06/09 ساعت 11:01
منو ببخش..این روزا دلم گرفته.
گند زدم ببخشید.
یه نظره طولاننی برات نوشته بودم که گفتی نیستی ..اما مثه اینکه ثبت نشده..منو ببخش.
پاسخ:
مگه چی کار کردی عزیزم.... الهی بگردم چرا خانم طلا
اااااا این حرفا چیه
همش تقصیر این انتر نت مسخره است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد