صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

!؟!

شاید کمی سکوت کنم ؟ کسی نمی داند!

 

احتیاج مرا نگاه تو بر طرف نمی کند؟ کسی نمی داند!   

 

می خواهم در خلوت کده ام تنها باشم؟ کسی نمی داند!  

 

در سکوت به آرامش فکر خواهم کرد؟ کس نمی داند!

سعید

1389/06/06 ساعت 00:45
سلام
خوبی گلم؟
چرا سکوت
سکوت و تنهایی مرگ انسانه
خودت رو نکش
من نمیذارم تنها باشی
حتی اگه خودتم نخوای
فکر بکن
ولی خودت رو تو تنهایی حبس نکن
باشه عزیزکم
پاسخ:
سلام
مرسی . تو خوبی


سعی می کنم
moh3en
1389/06/06 ساعت 02:17
salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha
پاسخ:
کلا به کامنت های اینجوری فقط می گم ممنون خوش باشی
مهسا
1389/06/06 ساعت 03:08
منم که هیچی نمیدونم کلا
افلین اجیه هنرمندم خچمل نوشتی
سهلام اجی ببخشید
خوفی؟
منم امروز زیاد نبودم همش خرید و مهمونی بودم
میسی اومدی پیشمم سر زدی
تا فردا بابای اجی جونم
خیلی بوسمت دالممممم
پاسخ:
تو که بیشتر میدونی عزیز دلم
مرسی خانم طلا
سلام به روی ماهت نازنین
من خوبم تو خوبی؟
خب خوش گذشته که بهت؟
باش عزیزم
منم دوست دارم خانم گل
مانی
1389/06/06 ساعت 05:55
سین لام الف میم
خوب مطمئنن کسی جز خودت نمی دونه میخوای چیکار کنی.!؟
پاسخ:
سلام
نمی دونم
نگین
1389/06/06 ساعت 15:03
سلامممممممممم عزیزمممممممم
تنهایی خوبه..بعضی وقتا آدم باید با خودش خلوت کنه ..ولی نه دائم.
بعد از یه مدت تنهایی رفتن به یه مهمونی شلوغ خیل یمیچسبه:)

براتآرزو میکنم همیشه ارامش داشته باشی عزیز دلمم..ماه مهربون وبلاگم مواظب خودتباش.
پاسخ:
سلام نانزنینم
اره میدونم ولی این تنهایی با تنهایی های دیگه فرق میکنه
مرسی منم برای تو همین ارزو رو دارم جیگر طلا
توهم مواظب خودت باش مهربونم
مهسا
1389/06/06 ساعت 21:30
سلام اجیه ناسو مهلبونم خوبی؟
نه من واقعا تازگیا هیچی نمیدونم
اگر قبلا هم میفهمیدم و میدونستم الان دیگه هیچی هیچی نمیدونم....
پاسخ:
سلام جیگر طلا
خب اینجوری نگو همیشه بگو تو بهترین ها رو میدونی
د نگو اینجوری دختر
حامد
1389/06/07 ساعت 01:11
خودت می دانی ؟!
پاسخ:
نه والا
مهسا
1389/06/07 ساعت 02:28
سهلام اجی جونم
سعید بهم گفت حالت خوب نیست
ایشالا زودی خوف بشی اجی جونم
دلم برات تنگیده جات خالیه
پاسخ:
سلام نازنینم
خب ببخشید دیگه الان بهترم
دل منم برات تنگ شده عزیز دلم
مصطفی
1389/06/07 ساعت 13:57
سلام خوبی
ترکونده نظرات وبلاگمو مرسی که به یادمی و سر میزنی بهم
دوست خوب یعنی تو
موفق باشی
امضا: تنهایی
پاسخ:
سلام . من خوبم شما خوبی
خواهش می کنم کاری نکردم
لطف داری نازنین
شما هم
سعید
1389/06/07 ساعت 19:54
سلام عزیزم
خوبی خانوم بلا
بیا کارت دارم
پاسخ:
سلام به روی ماهت
مرسی تو خوبی پسر بلا
الان میام
هدیه
1389/06/07 ساعت 21:36
سلام ,حالت خوبه؟؟؟
خوشحال می شم به منم سر بزنی.
بای.
پاسخ:
سلام
ممنون شما خوبی
در اولین فرصت چشم
بای
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد