صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

العفو

خدایا از شر شیطان به تو پناه می آورم 

 

از شر گناهانم به تو پناه می آورم 

 

از شر تمام بدی ها به تو پناه می آورم 

 

خدیا بگذر از گناهان دانسته و ندانسته ام 

 

خدایا ببخشای بر من گنه کار 

  

این شب را برما فرو فرستادی توبه کننده باشیم 

 

تو خود توبه کنندگان را دوست داری 

 

توبه می کنم ! توبه می کنم ! توبه می کنم 

 

عجز خود را می پذیرم ببخشای مرا 

 

خداوندگارا مرا پناه ده

sanaz
1389/06/10 تایم 21:12
salam webloge bahaly dary 1 sar be man bezan vase tabdolelink ham amadeam www.persianchista.com
اولا ممنون و:
ببخشید چی وبلاگم براتون جالب بود
می دونم که هیچی نخوندی
کلا با کسی اینجوری تبادل لینک نمی کنم
شمس
1389/06/10 تایم 21:22
سلام عزیزم
الهی آمین یا رب العالمین
الهی از خودم به تو پناه می آورم که تنها پناهگاه امن و امانی
اولا ممنون و:
سلام جیگرم
امین
قاصدک
1389/06/10 تایم 21:30
سلام دوست عزیز

امید که از این شبها نهایت بهره را ببریم.

دلنوشته تون هم اونقدر گویا بود که حرفی نزنم بهتره

تولحظه هایی که حس خوبی بهت دست میده یادی هم از ما کنی راه دوری نمیره

شب و روزت خوش..زنده باشی..یاعلی مدد
اولا ممنون و:
سلام بزرگ وار
امیدوارم
ممنون و شما لطف دارین
شما هم مارو فراموش نکن
به هم چنین
faryad
1389/06/10 تایم 22:15
چند روز بیشتربه روز قدس باقی نمانده است نباید این فرصت را از دست داد باید از شلوغی خیابان ها استفاده و یک ضربه کاری دیگربه این نظام جهل و جنایت وارد نمود.
اولا ممنون و:
انشالله اگر خدا خواهد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد