صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

کلا

میدونی ! کلا از کسانی که کپی پیست میکنن خوشم نمیاد  

 

در نتیجه جوابیه های که میدم باعث ناراحتی دوستان نشه 

 

خب کلا من ادم عصبی هستم هر کس منو میشناسه میدونه 

 

طرف میاد برای یه پست یه کامنت اینجوری میذاره 

 

به به چه وبلاگ قشنگی داری بیا منو لینک بعد اگر خواستی بگو من لینکت کنم 

 

د آخه آدم حسابی تو که نه اصلا دیدی متن در مورد چیه می گی به به 

 

اصلا نمیدونی من از مرگ گفتم یا از ترس یا عشق و مهر  

 

کلا آدمای سود جو همیشه کلاهشون پس معرکه اس 

 

دوست پیدا نمی کنن هیچ اونایی رو هم که دارن از دست میدن 

 

من عصبانیممممممممممممم 

 

میگید نه ببینید چند تا کپی پیست تو وبلاگم هست و من به هر کودوم چی جواب دادم 

 

درمورد این پست هم احتمالا یه کپی پیست هست

مهسا
1389/06/12 تایم 02:23
سهلامه اجیه عصبانیه خودم
خوفی؟ حرص نخور اجی جونم
منم خیلی از این نظرات بدمممممممم میاد
میسی اجی جونم که اومدیو ممنونم از لطفت چشم تبریک می گم
بوس بووووسی
اولا ممنون و:
سلام عزیز دلم
من خوبم اگر بگذران
اههههههههه از دست این ادمای خود خواه
قربونت برم از طرف من مامانو ببوس که یه دسته گلی مثل تو رو به جامعه داده
بوسسسسسسسسسس
سوده
1389/06/12 تایم 02:26
این موقع شب خوب نیست انقدر عصبی باشی ...
Don't worry
Be happy

خون خودتو کثیف نکن ... دنیا ارزش نداره که انقدر غصه بخوری .
شاد باش
اولا ممنون و:
من نزدیک ۶ ساله که این عصبانیت رو خوابوندم
مرسی ممنون که سر زدین
alireza
1389/06/12 تایم 02:26
salam omidevaram namaz va rozehaton morede gabol khodaye mehraboneman garar gerefte bashe.khoshhalam khahin kard nazaretono dar morede veblagam bedonam.moafagiyat va sarbolandiye shoma 2st aziz ro az khodaye khobam khahanam.
اولا ممنون و:
میگم از این کپی پیست ها خوشم نمیاد
باشه الان میام نظرم رو می گم
قاصدک
1389/06/12 تایم 02:33
سلام وبلاگ خیلی زیبایی دارین به وبلاگ منم سر بزن راستی اگه میخوای میتونی منو لینک کنی.مشکلی نیست.اجازه دادم بهتلینک کن بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم حتما به وبلاگم سر بزن بای.
.............................
باورکن امشب بیش از ۵ تا ازهمین کامنتهای لوس و بی معنی و اعصاب خورد کن داشتم
من به اینا میگم گدا البته گدای حرفه ای
وگرنه گدای آبرو دار هم داریم.اما اینا  میخوان براشون دلسوزی کنیم و بگیم:آخیییییی طفلکی..برم یه سر بهش بزنم
اما با این وجود:
وبلاگ قشنگی دارییه سرم به ما بزن
بای تا های..ایشششش مامانم اینا
اولا ممنون و:
سلام
ایششششششششش غش کردم از خنده
حالوتن خوبه حتما به وبلاگم سر بزن مطالب خوبی دارم برات
خیلی حال کردم با این کامنت
مهرداد
1389/06/12 تایم 03:46
ناراحت نباش... اینقدر واسه منم پیش اومده!
فقط پاک کن خودتو راحت کن! تنها راهش هم همینه.

این افراد باعث اصراف انرژی میشن.
بخاطر اینکه برای پاک کردن نظرشون باید 3 کلیک اضای کرد که به نوبه خودش اصراف انرژیه دیگه!!!
اولا ممنون و:
میدونم گاهی دلم میخواد برم سرشون رو بکنم
اخه پرو پرو میان و دوباره میزارن
اه از دست این آدم های مسخره
مهسا
1389/06/12 تایم 03:57
ووووی خیلی خیلی میسی اجیه ناسم
بووووووووووووووووووووس
اولا ممنون و:
وایییییی خواهش ناناز طلا
نارون
1389/06/12 تایم 05:01
بیایید بر آنان سخن نگوییم...
بر آنان بنگریم و بگذریم...
.
خیلی وقته یاد گرفتم فقط سکوت کنم...تا حتی خفه شدن...تا باشه که حتی وقت پکیدنم ,دیگه از خستگی سکوت , نای سکوت نکردن نداشته باشم...
هرچند کی حق داره به یه دل سنگین بگه فریاد نکن...؟تا کجای خفه نشدن میشه ضمانت فریاد نکردنو کرد..؟!
اولا ممنون و:
زیبا بود
faryad
1389/06/12 تایم 10:47
روز قدس است نباید این فرصت را از دست داد باید از شلوغی خیابان ها استفاده و یک ضربه کاری دیگربه این نظام جهل و جنایت وارد نمود.
اولا ممنون و:
بله
باشه همین کار رو می کنیم
حامد
1389/06/12 تایم 15:01
درود بر هنرمند عصبانی!
آخه چندتا کامنت که ارزش عصبانی شدن نداره !
ولی من خودم همیشه از این کامنتایی که راهکار می دن برای افزایش بازدید بدم میاد ! نمی فهممشون!
اولا ممنون و:
دورد بر اقای فراموش کار
خب بعد از چند سال دیگه کنترل خودم رو از دست دادم دیگه
منم هم نمی فهمم
سعید
1389/06/12 تایم 21:54
سلام طلا خانومی
خوبی گلم؟
اعصابت از جای دیگه خورده چرا این کپی پیس کارها رو میزنی
من کلا کسایی که اینجوری نظر میدن رو فقط تایید میکنم
واصلا لازم نمیدونم که جواب  و فوحش بدم بهشون
تو هم بیخیال
ولی خود من وقتی بخوام خبر بدم که آپ کردم اینجوری خبر میدما
ولی الان خیلی وقته آپ که میکنم به کسی خبر نمیدم
هرکس خودش بیاد میبینه آپم دیگه

فدات بشم الهی
بای
اولا ممنون و:
سلام عزیز دلم
مرسی تو خوبی جیگری؟
برو بابا دیشب نتونستم بزنمت عصابم بهم ریخته
منم یه چیزی می گم ولی دیگه عصاب برام نذاشتن
باشه
به ناشناها همم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میدونم
خدا نکنه عزیزم
مواظب خودت باش
مهسا
1389/06/12 تایم 22:11
سهلاااااااااااااااااااام اجیه ناسه خودم خوفی؟
اله بیرون بودیم جای شما خالی
سلامتم رسوندم اجی جونم
بوووووووووووووووووسمت دالممممممممممممممم
اولا ممنون و:
سلام عزیز دلم
خوشحالم که بهت خوش گذشته
مرسی عزیز دلم
منم دوست دارم
مهسا
1389/06/13 تایم 00:59
اولا ممنون و:
بوسسسسسسسس
خدا همین نزدیکی هاست
1389/06/13 تایم 01:10
چی بگم والا

اما فکر کنم مهرداد راست می گه. نظر هاشونو پاک کنی بهتره.
اولا ممنون و:
هر چی دوست داری
خب هر کس هر چی دوست داره میگه دیگه
سعید
1389/06/13 تایم 01:34
سلام نازنین
میگم امروز به مامانت پیشنهاد تبادل لینک دادم
شمس دیگه
مگه مامانت نیست؟
اولا ممنون و:
سلام عزیز دلم
افرین
اره عزیزم
چرا مامان خودمه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد