صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

ای وایم از این عشق

عشقت مرا مجنون می کند !!!! 

 

شاید هم فرهاد کوه کن !

 

همایون بشم ؟

 

کسی چه میدانه حتما رامین میشم  !

 

دلم می خواد جهانگیر بشم !

  

یوسف شدن رو تجربه کنم ؟

 

وای از دست تو! وامق شدم .

 

اه که منوچهر شدنم را دیدی 

 

زال هم عاشق بود مثل من !

 

خسرو پول داشت ولی من نه ولی هر دو عاشقیم !

 

بیژن چی فقط میدانم او هم مثل من دیوانه بود! 

 

بهرام! او چه می کرد؟ او هم عشق را پیشه کرده بود ؟

 

امیر ارسلان هم عاشقی می کرد؟ 

 

سلمان او هم مثل من بود!

 

ای بابا می بینی انقدر تو عشقت گم شدم که خودم رو هم مرد می بینم

سعید
1389/06/13 تایم 03:35
سلام
چی شد؟
تو هم مثل من قاطی کردی که
اولا ممنون و:
سلام
نمی دونم والا
فکر کنم
مهسا
1389/06/13 تایم 03:35
قفونه اجیه عاشقممممم برم من
اولا ممنون و:
خدا نکنه دیگه به من امید نداشته باش مغزم درست کار کنه
قاصدک
1389/06/13 تایم 03:37
سلام

باورکن اگر خط آخر را نمیخوندم میخواستم بگم اینا که همشون مردند چرا از زنها نمیگیاما دیدم که:
عاشقی شیوه مردان بلاکش باشد
خدا انشاالله صبرتون بده و همچنان عاشق باشید
اولا ممنون و:
سلام
ای وایییییی
خب اینم میشه
انشالله
بهزاد
1389/06/13 تایم 03:40
تصویر بسیار زیبائی را از عشق نوشتی اما عشق تعریف ندارد ! زیرا وجود ندارد
اولا ممنون و:
اینم نظریه برای خودش ممنون از حسن توجه ات
بهزاد
1389/06/13 تایم 03:49
همایون نمی توانی شوی!
اولا ممنون و:
خب مثل اینکه اخرش  رو درست نخوندین هاااااااااااااا
مهرداد
1389/06/13 تایم 04:43
مجنونو بدون لیلی میاری؟؟؟
اولا ممنون و:
خب لیلی یکی دیگست
علی
1389/06/13 تایم 15:10
سلام
چطوری  انقد پیش ما نیومدی تا اومدم دعوتت کنم
اولا ممنون و:
سلام
کار خوبی کردی میرسم خدمتتون
نگین
1389/06/13 تایم 16:22
سلام خانومی.دلم برات خیلی تنگ شده.اما اینقدر مشکلات دارم که نگو.ببخش که دیر اومدم.بازم میام پیشت گلم.
اولا ممنون و:
سلام عزیزدلم
الهی خب ما ها هم یه جورایی درگیریم زیاد به خودت فشار نیار
مرسی نازنین
حامد
1389/06/13 تایم 18:42
درود بر هنرمند عاشق !
در این مرد دیدنه خودت تقصیر نداری ! مشکل از عشقه که یه کار مردونه است!
ولی در کل عشق چیز مزخرفی است ! به قول شاعر :
درس اول عاشق و معشوق و عشق
چه جناس و اشتقاق مضحکی است
اولا ممنون و:
صد درود بر تو اقا حامد عزیز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد