صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

اسلن دوصط دارم اینجوری بنویثم

خب مگه چیح هالا بیاین قلت املائی بگیرین 

 

ینی من نمی طونم عنجور که دلم می خاد بنویصم 

 

خت حای حصطن کح خوندنش ثخط طره 

 

حاحاحا 

 

نمی دونم چرا اینجوری شدم 

 

همش می خوام به یکی گیر بدم 

 

وقتی کسی رو گیر نیارم به خودم گیر میدم دیگه   


 

آقا سر ظهر زنگ زده که چی بشه 

 

بنده خوابم کوفتم بشه 

 

بعد اینجانب تماس حاصل می کنم تشریف ندارند 

 

صبر و پیشه می کنم تا ساعاتی بگذرد 

 

دوباره تماس میگیرم آقا میفرماید شما لطف کن ۲ ساعت دیگه تشریف بیاور 

 

دوساعت بعد آماده میشی میری میگن برو منزل ما با شما تماس میگیریم 

 

دوساعت بعد تماس میگیریم میگن الان کار داریم با شما تماس میگیریم 

 

آقا من اگر نخوام شما تماس بگیری باید کی رو ببینم 

 

صبح زن همسایه میگه ماشین رو بردارید می خواهند کار کنند  

 

ماشین رو بر میداری یه ماشین دیگه جاش میاد پارک می کنِ قهقهه

 

وای از دست این ملت 

 

اینجا شد محل گذر کار کنان عزیز افغانیقهقهه 

 

صبح کل سحر زنگ میزن در باز کنیم بعد خواب که کاملا از سرت پرید  

 

برق ضعیف میشه دستگاهای برقی روشن خراب میشن  

 

چرا چون کارگران عزیز مشغول خانه خراب کردن این جانب می باشند

 

شب مرد همسایه میاد با کارکنان عزیز برققهقهه 

 

(((نمی دونم من کی رفتم مکه که حاج خانم شدم )))

 

هی تند و تند هم حاج خانم حاج خانم  می کنند 

 

حالا نوبتی هم باشه نوبت کارکن های برق دیگه 

 

آیفون رو خراب می کند و بعد برق قطع میشه و بعد بکل از زندگی ساقط میشی 

 

بعد عصاب نداشته باشی میگن چرا؟ یکم خونسرد باشقهقهه 

 

پ.ن .۱ای خدا جون دریاب دل تمام ساکنان زمین را ،از شر همسایه بد و همسر بد دوست بد به تو پناه می آورم 

  

پ. ن.۲ اگر چیزی از مطالب بالا نفهمیدی مهم نیست خواستم خودم رو خالی کنم 

 

پ.ن.۳ مامان همین الان به این نتیجه رسیدم که باید بگم بععععله من کم آوردم 

 

پ.ن.۴ اه عصابم کم خورد بود یه خراب کاری هم امروز کردم حسابی نور مافوق نور شد 

 

پ.ن.۵ من تا صبح هم بنویسم شما ها می خونید 

سام
1389/06/16 تایم 00:23
سلام
به من سری بزن اگه خوشت امد لینکم کن من لینکت کردم

                               سام
اولا ممنون و:
سلام
باشه در اولین فرصت حتما سر میزنم .
مگه وبلاگ منو خوندی که لینکم کردی
قاصدک
1389/06/16 تایم 00:34
سلام
وبلاگه خودته و هر جور دوست داری و راحتی باید بنویسی
حتی اگر سر در نیاوریم از نوشته هاتخب حتما یه چیزی
رو دلت سنگینی میکرده که اومدی اینجا
پ.ن۱:توکل بر خدا.انشاالله که حیات بعدی ساکنان زمین در آسایش بسر خواهند برد
پ.ن۲:
پ.ن۳: مبارکههههههههههههههلی لی لی لی لی
پ.ن۴: نور علی نورت هم مبارکه
پ.ن۵:نخیرمممممم..شرمندهمن کار دارم.نمیتونم تا صبح بخونم.ایششششششش
تابعد..یاعلی مدد
اولا ممنون و:
سلام
بعله خودم میدونم
صد در صد
انشالله
خب باشه
چی مبارکه اون بعله با این بعله فرق داره
علی نور نبود که مافوق بود
خب حالا که خوندی
وایییییییییی
باشه . یا حق
وبساز
1389/06/16 تایم 00:41
همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها
وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک
اولا ممنون و:
اولین بالی که در آوردم حتما پرواز را به خاطر میسپارم
موفق باشی
مهرداد
1389/06/16 تایم 01:18
ایرانه دیگه!
با همین کارا شد ایران
اولا ممنون و:
اه اره خب
بس که مردم داریم
مهرداد
1389/06/16 تایم 01:19
راستی.... رمز چرا؟؟؟
اولا ممنون و:
بعلت امین بودن نقاشی هایم
مهسا
1389/06/16 تایم 03:00
سهلام اجی جونم خوفی؟ البته گفتی امشب اعصاب نداری لابد علتاشم همین چیزایی بود که نوشتی ولی واقعا راس میگی دیگه کله ایران از سر تا تهش نگا کنیم همینه...
ببخشید اجی دیر اومدم از ظهر تا حالا بیرون بودم از خستگیم دارم میمیرم ای مردم
بووووووسمت دالم اجی جونم
اولا ممنون و:
سلام نازنینم من ؟؟؟ ولش کن تو چطوری؟ خب اره دیگه اخ گفتی مادر
خواهش میکنم . یعین تو تا این وقت شب بیرون بودی برو خستگی در کن تا بعد بیام به خدمتت برسم چه معنی داره دختر تا این وقت شب بیرون باشه هان
منم دوست دارم عزیز دلم
RaSo0l
1389/06/16 تایم 12:13
اهم اهم !
اسلن درسطش اینه که این جوری بنویصی ، بغیه اشتباه مینویصن
حالا زیاد خودش رو ناراحت نکن ، ایرانه دیگه ! خرج راحت شدنش هم یک عدد پاسپورت و ویزاست
خون سرد باش و یه نفس عمیق بکش
اولا ممنون و:
اوهم!
طو حم مسن من فکر می کنی
سعی می کنم . اه خب اگه میشد که میرفتم ولی نمیشه
انقدر نفس عمیق کشیدم دارم میشم مثل بودا
شمس
1389/06/16 تایم 18:15
صلام و سد صدام
نمی بینم ححححححححححححححا
دخطرکم اعطراف کونه کح کم کم دارح کم می یاره
اینه کح می گعن : حمصایح حا یاری کنید طاما خانح داری کونیم
غسه نخور
... سبه میریم در خانح یشان
اولا ممنون و:
ثلام و پنستا صلام
چی رووووووووووووووو
چشم قلت کردم
خب من کح یاری نخاثطم
باشه
شمس
1389/06/16 تایم 18:19
یعنی من گیره تو وسائلت نذاشتم  ؟؟؟
چند بار بگم چادرت رو درست سرکن و قر نده
اصلا کی جرات داره به تو گیر بدههههههه
اولا ممنون و:
گیره چی نههههه
ببخشید خب اخه با چادر بیشتر حال میده قر دادن
همه
نگین
1389/06/17 تایم 11:20
عزیزممممممم جدن تو روحیم اثر گذاشت...خندیدم واقعا با این شکلکای قشنگت...و تاسف خوردم به خاطر این وضع...ماشااللله دستتم که میره همینجوری مینویسساااا:)
اولا ممنون و:
جونننننننننننننننننننمممممم خوشحالم که اثر گذاشت. من خودم هم ساعت ها بهشون میخندم... دیگه روزگاره از هر جا یکی داره میناله.... دی:
حامد
1389/06/17 تایم 13:16
درود
شما هیچ ادابی مجوی هر جور که بنویسی درسته !!
به هرحال ایرانه دیگه ! پر از انسان باشعور !!
راستی از حواس پرت و فراموشکاریتون هیچ بعید نیست که مکه رفته باشید و فراموش کرده باشید!
اولا ممنون و:
صد درود بر شما
خب من کلا یک بار تو عمرم فراموش کردم که ک بوده زنگ زده حالا تا اخر عمرم باید جواب پس بدم
خب وقتی اینجا ایرانه از من چه توقعی دارین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد