صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

اینم از کارخانه های مملکت عزیزمان

آقا من عاشق دوغم  

 

ولی با طعم سوسک دوست ندارم

 

نظرات 13 + ارسال نظر
سینا 1389/07/01 ساعت 04:14 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
مگه بده خانم.این بدست توانمند نیروهای داخلی میسر شده !مدارکشم موجوده

سلام
من که نگفتم بده گفتم با طعم سوسک دوست ندارم بعله موجود اونم چه جورش

قاصدک 1389/07/01 ساعت 04:27 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

یه لحظه گفتم قبل از خواب بیام و برم اما کاش نیومده بودم
آخه من شب بعد از باشگاه دوغ خورده بودم
نخنددددددددددددددددد
دارم بالا میارم
خیلی از سوسک خوشم میومد تو دوغ هم نشونش دادی؟؟
خب نمیشد یه عکس خوشگل بذاری؟؟
همچین هم گفتی من دوغ با طعم سوسک دوست ندارم انگار ما دوست داریم
برم..شبت خوش..
حیف که دوستت دارم وگرنه میگفتم انشاالله خوابشو ببینی
اما نه..فقط جان من ازاین آپ ها نذار.خب تو این مملکت همه چیز امکان پذیر هست.اونوقت دیگه نمیشه لب به هیچی زدشوخی کردم هااا..وب خودته هرچی میخوای بذار فوقش نمیام ببینم
شب و روزت خوش..تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
خب ببخشید
اشکالی نداره که
چرا خب حالا با طعم سوسک
خب باید به همه گفت دیگه
چشم یه عکس خوشگل میذارم رومئو ژولیت خوبه
خب با طعم سوسک دوست ندارم دیگه دروغ که نگفتم دیگران رو نمی دونم
باشه شب شما هم خوش
وا دلت میاد
حالا چرا قسم میدی چشم دیگه نمیذارم ولی اگر مطلب خوبی بود قول نمیدم نذارم
نه دیگه اصلش به این که بیاین و ببینین
مال شما هم همچنین... تا بعد.. یا حق

Nazanin 1389/07/01 ساعت 04:42 ق.ظ http://www.chibegam.ir

Dost Yabi Va Hamsar Yabie Movaghat Behtarin Makan Baraye Tamamie Senid (15 -21 Sal) Baraye Senine 30 Sal Be Bala, Baraye Dokhtar Va Pesarhaye Khosh Salighe va Khosh Pasande iRani, Behtarin Chat Roome iRanian Ba Jadid Tarin Emkanat DOSTI VA DOST YABI VA HAMSAR YABIE MOVAGHAT www.chibegam.ir[قلب][بوسه]

هر کس می خواد از این کامنت استفاده کنه

RaSo0l 1389/07/01 ساعت 12:12 ب.ظ http://1man.blogsky.com

در ِ دوغ پلمپ شده نیست ! تابلوئه سوسکه رو انداختن توش !! تهمت نزن ونوس جان

وا نکنه خودت این کار کردی من؟ منو تهمت

پوریا 1389/07/01 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

خب خوبه ! اینم یه جورش ! اتفاقن کلی هم ویتامین داره چرا که نه !

بهله که خوبه! همینجوریش ! ویتامین چی داره؟؟؟؟

ali9.... 1389/07/01 ساعت 02:13 ب.ظ http://eshghepuch9.blogfa.com


واییییییی این چیه دیگه!
چشام 4تا شد
ولی جالب بود...
دامداران بخرید جایزه ببرین.....
آپ جالب بودا...
راستی مرسی از اینکه میای وبم..
راستی سلام
توی بهت این سوسکه بودم سلام یادم رفت!
بازم ممنون ونوس جونه خودم!


سوسکه
خب نشه تو این مملکت همه چیز امکان داره

نه دیگه نمی خرم جایزش بخوره تو سرشون
مرسی
خواهش شازده
سلام به روی ماهت
اصلا مشکلی نیست
خواهش علی جون

botkadeh 1389/07/01 ساعت 02:59 ب.ظ http://botkadeh0098.blogfa.com

hiiiiiiiiiiiiiiiiiii,hal ahval?khoshhal mishim samte ma ham biai ha

باشه بهش میگم

م ه س ا 1389/07/01 ساعت 04:12 ب.ظ

سهلاااااااام اجی جووووووووووونم که میخوای معلم بشیولی اگه شدی سعی کن زیاد مثل این معلم مطالعات اجتماعیه ما که مخمونو امروز اورد تو حلقمون نشی
وااااااااااای عجب چیزیه سووووووووووووووسک اونم توو دوووووغ واااای اره دیگه این محصولاته بهداشتیمونه تازه
اجی ارهههه دیگه از مدرسه بیام فقط یه راست دلم میخواد بیام پایه نت نمیدونی چه رنجی میکشم میرم مدرسه و بدون نت ساعاتی رو پشت سر میذارم
ولی حالم گرفته شد اومدم خونه اخه محسن ۵شنبه جمعه خونست همشم پایه نته تا الانم پایه نت بود خدا عمر بده این رفیقش کارش داشت رفت بیرود دیگه منم کلی با هیجان اومدم پایه کام
ولی امروز روز خوبی بود البته فقط امروز چون معلما فقط حرف میزدن درس نمیدادن صبم که نزدیک بود خواب بمونم ۷بیدار شدم تازه
راجبه شیطونیم باید بگم فعلا اوله ساله من معمولا اول سال بچه ی خوبیم ارومم یکم یخم باز شه خجالتو بذارم کنار کلاسو با معلم میذارم رو سرم
دووووووسمت دالممم اجیه ناسمممممممم

سلام جیگری گفتم شاید چشم
اه حالم بد شد
پس چی کجاش رو دید
افرین انقدر درس نخون فیلسوف میشی ها
از دست این محسن میام یه چیزی بهش میگم ها
بعله خب همیشه اینجوری بوده خانم طلا
خب پس از فردا خودم بیدارت می کنم ساعت ۵صبح
خب پس بیا پیشت با خودم شیطونی کنی ورجک با معلمها کاری نداشته باش
منم دوست دارم نازنینم

پوریا 1389/07/01 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

ویتامین .............. خب اگه تخیل خوبی داشته باشی می تونی فکر کنی کهتمام اون چیزایی که تو طول روز قبل خوردی الان تو این سوسک جمع شده ! ( من نمی خواستم بگم خودت پرسیدی ویتامین چی ؟ )

اها.......... خب من تخیلم خوب نیست اه دوستن ندارم بهش فکر کنم دیشب تا صبح خواب سوسک دیدم حالا اینجوری نمی گفتی نمی شد

حامد 1389/07/01 ساعت 07:13 ب.ظ

درود
یه این میگن دوغ پروتئینه !!!
شما هم زیاد به طعمش توجه نکن ، خاصیت داره !

درود بر اقا حامد عزیز
بعله خب
وای دلم داره میاد تو دهنم

پوریا 1389/07/01 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

خودت گفتی به من چه !!

من چی گفتم تو هم گیر دادی ها

دریچه 1389/07/02 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

سلام خانوم خانوما
بلاخره من تونستم این وبتو پیدا کنم
خوشحال شدم
ولیاومدم اینجا چشمم به مطلب خورد حالم بهم ریخت
من دیگه دوغ نمیخورم
به شرافتم سوگند یاد میکنم دوغ نخورم
قربونت
بهم سر بزن خوشحال میشم نظر ماهت و ببینم
فعلا

سلام
مگه گم شده بود که نمی تونستی پیداش کنی
ممنون
الهی ببخشید
چرا بخور دوغ چیزه خوبیه
ای بابا چرا قسم می خوری
قربون خودت
چشم حتما سر میزنم لطف دارین شما
فعلا

مهرداد 1389/07/02 ساعت 01:18 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

این دیگه چیه....
من تا عمر دارم عمرا اگه دوغ بخوردم

بابا من مینویسم واسه خارجی هارو مینویسم... تو واسه ایرانی رو مینویسی

شرکتشم معتبره!!!

اینم دوغ ایرانه
نه بابا بخور دوغ سفید معلوم میشه توش چیه
اره دیگه
پس چی اینجا ایرانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد