صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

تخم مرغ

به این میگن هنرمند نه من 

 

من موندم این همه حوصله از کجا آورده ببین با چه دقتی داره کار می کنه 

 

 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر

سلام
خوبی؟
واقعا هنرمنده .. خیلی ظریف و دقیق کار کرده ..

سلام
ممنون شما خوبین؟
بعله ... حوصلش منو کشته...

admin 1389/07/03 ساعت 02:02 ق.ظ http://www.bahalmusic.blogtaz.com/

سلام...وبلاگ خیلی خوبی داری...اگه موافقی با هم تبادل لینک کنیم...اگه خواستی منو به اسم ( دانلود موزیک های ایرانی ) لینک کن...بعد خبرم کن تا با اون اسمی که میخوای لینکت کنم
مرسی

سلام
مرسی خب اول لینکم کن بعد بهم بگو اگر حال کردم لینکت می کنم

admin 1389/07/03 ساعت 03:02 ق.ظ http://www.bahalmusic.blogtaz.com/

سلام...وبلاگ خیلی خوبی داری...اگه موافقی با هم تبادل لینک کنیم...اگه خواستی منو به اسم ( دانلود موزیک های ایرانی ) لینک کن...بعد خبرم کن تا با اون اسمی که میخوای لینکت کنم
مرسی

حالا تو هرچی وبلاگ داری بیا به من معرفی کن خب از دیروز تا حالا با چند تا ادرس مختلف اومدی دیونه که شاخ و دم نداره

RaSo0l 1389/07/03 ساعت 07:36 ق.ظ http://1man.blogsky.com

تو هم به نوبه خودت هنرمندی ! :دی
ولی کاری نداره ها ! به منم یکی از این دستگاه ها بدن میشینم از این قشنگترش رو درست میکنم ، امان از بی امکاناتی
ووی ! فکر کن آخرای ِ کار یه ذره فشاره دستش زیاد بشه تخم مرغ بشکنه !
بعد یه سوال ِ فنی !! چطوری سفید و زردش رو در میارن ؟

شما لطف داری
راست میگی باشه من یکیشو برات می خرم ببینم حوصله این یارو رو داری بله خب بر منکرش لعنت که شما قشنگ ترش رو درست می کنی
وا! آخ چه را انقدر ترسناک فکر می کنی
به مرغ میگن توش خالی باشه تخم بزاره ! برو از خودش بپرس

نگین 1389/07/03 ساعت 11:16 ق.ظ http://neginsky.blogsky.com

سلاممممممممممممم.عزیزتزینمممممممممم
اخ که داشتم دیوونه میشدم ونوسمم.ادرسه وبلاگتو گم کرده بودم..
..اون قبلی هم که پاک کردی..
چقدر دلم برات تنگ شده بود.چقدر تو مهربونی که بااین همه بی وفایی من به یادم بودی..خیلی خوشحال شدم نظرتو دیدم.عزیزترینم خیلی دوستتت دارم برام خیلی باارزشی.
چه تخم مرغای قشنگی.واقعا هنر مندانه بود.خیلی خیلی خوشحال شدم وقتی پی امتو دیدم.مواظب خودت باش ونوسم.

سلامممم عزیزممممممممممم
الهی بگردم خب من که همیشه بهت سر میزنم خانومی ولی ببخش دیر به دیر میشه
اختیار داری نازنینم . منم خوشحال شدم که اومدی
منم دوستت دارم و برام عزیزی
اهم واقعا قشنگن
منم خیلی خیلی خوشحال شدم که کمنت رو دیدم خانومی
تو هم مواظب خودت باش جیگری

پوریا 1389/07/03 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.UncleP.blogsky.com

اَاَاَاَآَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَ چه بـــــــــــی کـــــــــــــــار ! بجا این جنگولک بازیا یه نیمرو بزن مردیم از گشنگی

اره میبینی ! من یا اون؟ منم گشنمه

قاصدک 1389/07/03 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام
اره خب.اینم هنرمنده اما چند وقت پیش یکیو دیدم که روی برنج نقاشی کرده بود
پس اون از همه تون هنرمندتره
خوش باشی..یاعلی مدد

سلام بر قاصدک عزیز
بعله خب. بله رو برنج نقاشی کردن خیلی زیباست ولی روی مو هم دیدیم که می نویسن و نقاشی می کنند
من که ادعایی ندارم
هم چنین... یا حق

م ه س ا 1389/07/03 ساعت 07:25 ب.ظ

واااااااااااااااااای اجی کلی نوشتم ولی دوباره اسم و ادرسمو گذاشتم رفت واسه تایید البته فقط وبه تو اینجوری نیستا کلا بلاگ اسکای با اسم و ادرسه من لج کردهس
پس دوباره
سهلام به اجیه ناسم خوفی؟ میسی اجی جونم مدرسه ام ای مخ که میخورن ولی خداییش خیلی معلمامون توپن خیلی خوب درس میدن و خیلی خوبم تکلیف میدن فقط درس اول ادبیاتمون 5.6صفحه فک کنم نوشتنی داره
معلمه ریاضیمونم که امروز 2.3صفحه فقط جزوه داده 10صفحه از کتاب درسیمونم تمریناشو باید بنویسم فرداام که فیزیک میپرسه معلممون
خوبه دو روز گذشته از مدرسه ها اجی من فک کنم میمیرم وسطه سال حلالم کن
خلاصه اینجوری
بعدشم که راستی اپت عجب چیزیه جدی جدی تخم مرغه بابا ایول به این هنرمند
خیلی قشنگن
اجی جووووووووووووونم
یه خفر
شنیدی؟
نشنیدی؟
جدی میگی
ای بابا همه میدونن اونوقت تو نمیدونی
باشه خودم میگم بهت
میخواستم بگم من خیلی زیاد بوووووووووووووووووسمت دالممممممممممممممممم

الهی بگردم خب من که گفتم قبل از ارسال حتما یه کپی از روش بگیر که این مشکل پیش نیاد
سلام به روی ماهت نازنین دختر خوبی جیگر طلا
خب خدا رو شکر ببین خانومی اگر تو درش ها مشکلی چیزی داشتی و متوجه نشدی بهت پیشنهاد می کنم که اصلا رو من یکی حساب باز نمکن که هیچی حالیم نمیشه
دور از جون تو می تونی همشون رو زیر یخم می کنی پشت درس ها رو به خاکی می مالی
اهم. میبینی دیگه به من نگی هنر مند ها
جون دلم
چه خبر؟
چی رو؟
نه تو بگو؟
اره؟
خب نه کف دستم رو که بو نکردم من تو خونه بودم
افرین کار خوبی می کنی
الهی من قربون تو دختر برم منم تو رو خیلی خیلی دوست دارم عسل طلا

دریچه 1389/07/03 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

خوش به حالش چه حوصله ای داره
من یکم از حوصله اینو داشتم الان اینجا نبودم

خب اره خب ولی مگه الان کجایی و کجا دوست داشتی باشی

شمس 1389/07/03 ساعت 10:48 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلام عزیزم
ضعف اعصاب گرفتم از اینکار
میدونی برای چی استفاده میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
خودم میگم نمی خواد خودتو تو دردسر بندازی جیگری
تخم مرغ میشکونن ببینند کی کیو چشم زده
اینها ماله همون کاره
به آقا رسول هم بگو خب اول زرده و سفیده رو در میارن بعدا روش کار می کنن
یا آنکه به روش سهیل

سلام زندگی
اوا چرا خب؟؟؟؟
نه برای چی؟؟؟؟
باشه
مامانننننننننننننننننننننننن
اره خب پس دیگه روش فکر نمی کنم
اقا رسول جواب سوال شماست
سهیل رو چیکار داری اینجا

شمس 1389/07/03 ساعت 10:49 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

راستی پروژه بعدیش ارزنه

نمی دونم تو اخرین گپمون که چیزی نگفت بهم

مهرداد 1389/07/03 ساعت 11:41 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

عشقه دیگه....
عشقش این کاره... قیافشو ببین... با تموم وجودش داره کار میکنه روش

بعله عشقه....
اهم... میبینم... اره دقت زیادی داره

حامد 1389/07/03 ساعت 11:48 ب.ظ

درود
خیلی با حوصله است و کارشم زیباست ، ولی باز هم به شما می گن هنـــــــــــــــــــــرمــــــــــــــــند ، نه اون!

صد درود بر اقا حامد
بعله من کشتیه این حوصله اشم.
اختیار دارین من کجام هنر منده و این لطف شماست که شامل حال بنده میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد