صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

w.c

بهترین جا برای حل سودوکو را کشف کردنقهقهه

 

بشینی و سودوکو حل کنی 

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر

سلام
خوبی؟
حداقل از فکر کردن به چیزهای بیهوده بهتره ...
جالب بود

سلام
خوبم/ تو خوبی؟
اره خب
ممنون

صابر 1389/07/05 ساعت 12:58 ق.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

اخی....اخی....

اهم.... اره...

پوریا 1389/07/05 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.UncleP.blogsky.com

ای ول چه فکر بکری دمشون گرم

میبینی پوریا جان اره واقعا

مهرداد 1389/07/05 ساعت 01:17 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

فکر نکنم مغز کسی اونجا واسه سودوکو کار کنه ها
مخترع این داشت فکر میکرد... آخه نگفت یه قکر بهتر کنه!!

تنها جایی که مغز انسان درست کار میکنه همینجاست
اتفاقا جایی مناسبی انتخاب کرده

سلام ونوس جون...
کلی خندیدم از این پستت....
جایه خوبیه.....
خسته نباشی مهمون داشتی....

سلام علی جان...
خب خدا رو شکر...
اره
مرسی عزیزم

پوریا 1389/07/05 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.UncleP.blogsky.com

سلام ونوس جان :
اسپمر یه نرم افزار که متن بهش میدی با آدرس وبلاگ به آخرین پستش نظر می ده بدون اینکه لازم باشه تو باز کنی وبلاگ ! همزمان یه تعداد زیادی می تونی بفرستی ! همینجوری برای ما نظر میآد در حالی که اصلن باز نکردن وبلاگمون ُ ! از همینا کهمی گه مثلن سلام دوست جون خوبی من خوبم می آی تبادل لینک کنیم !؟ اینا

سلام پوریا جان
مرسی عزیزم
خب الان فهمیدم چیه

م ه س ا 1389/07/05 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام اجی جووووووووونم خوفی؟
عجب جایی دقیقا تو اتاق تفکر
اره واقعا این جا خیلی ادم خوب کار میکنه مخش
اجی جوووووونم خوفی؟ من امروز زیاد جنازه نبودم اخه دیشب ساعت ۸ونیم خوابیدم ۱۰ونیم بیدار شدم اومدم پای نت تا ۱۱دوباره یه راست رفتم خودمو پرت کردم تو تختم خیر سرم میخواستم عربی بنویسم خوابیدم ۱۲ونیم ساعته موبایلم زنگید بعد خاموشش کردم دوباره خوابیدمیهو ۵صبح چشام باز شد زدم تو سر خودم گفتم وای عربیمو ننوشتم خلاصه نشستم تند تند نوشتم تا ۶ونیم بعدشم که دیگه حاضر شدمو رفتم مدرسه
وای اجی منم دلم خیلی برات تنگ شده دیگه خیلی کم میام نت اصلا وقت نمیشه یا خوابم یا در حال خوندن و نوشتن
منم خیلی خیلی خیلی خیلی زیادتا دوسمت دالمممممممممم

سلاممممممممم عسل اجی من خوبم تو خوبی؟
اره تو هم خوشت اومد
واقعا
اره خوبم تو چطوری؟ خب تو که همش خواب جا کردی نوش جونت می گم انقدر درس نخون فیلسوف میشی ها خب حالا با تند تندنوشتی درست نوشتی یا نه؟
الهی بگردم گریه نکنی ها خودم میام از مدرسه میدزدمت به اینا فکر نکن تاز اول سال مدارسه بزار یه دوماه بگذره یادت میره مدرسه چیه
واییی خب من الان ذوق مرگ میشم تو انقدر منو دوست داری منم تو رو خیلی دوست دارم جیگری

نگینم 1389/07/05 ساعت 05:38 ب.ظ

عاشقتم ونوسمم.خیل خوشحالم میکنی وقتی نا غافل بهم سر میزنی.داشتن دوستی مثه تو واقعا به زنددگیم امیدوارم میکنه.
روحیت خیلی قویه.اینو بیشتر دوست دارم.از کلامت از نوشته هات فهمیدم.
منم خیلی خیل دوستت دارم.بی بهونه

سلام نازنینم خوشحالم که خوشحال میشی لطف داری عزیز دلم امید به خدا باشه نه به بنده هاش
ممنون عزیزم
می بوسم خانومی

RaSo0l 1389/07/05 ساعت 06:46 ب.ظ http://1man.blogsky.com

سلاااااااااااااااااام بر ونوس ِ عزیز :دی
ایول ! عجب ایده ای ! اتفاقا یه مجله حل نشده سودوکو دارم ، تست میکنم ، نتیجش رو بهت میگم

سلام رسول جان:دی
بله! جالبه ! حتما این کار رو بکن و بگو چه نتیجه ای گرفتی من که خیلی نتیجه گرفتم ازش

ذوالفقار 1389/07/05 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.emamat.blogfa.com

سلام یک سر بزن خوشحال میشوم

باشه حتما بهش میگم

شمس 1389/07/05 ساعت 10:45 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلام جیگر طلا
خب اگه جدول به بنبست برسه طرف دچاره دردسر میشه کهههههههه
آخه مغز در به دو چیز فکر می کنه و هنگ می کنه

سلام عسلیییی
خب دیگه طرف باید خودش راه حل رو پیدا کنه
نه دیگه مغز انقدر ها هم هنگ نیست

شمس 1389/07/05 ساعت 10:47 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

راستی خودم از پسش بر اومدم هاااااااااااااااااا
تازه صدا هم داره
خوده خودهشه
همون دیشبیه رو می گم

خب به سلامتی شیرنیش یادت نره
چه خوب بلند کن منم بشنوم
ا مگه قرار بود باباش باشه
بعله فهمیدم

امین 1389/07/05 ساعت 11:48 ب.ظ

یه ضرب المثل قدیمی هس که میگه:
کسانی که موقع پی پی کردن فک میکنن موقع فک کردن پی پی میکنن(نسخه مودبانه ضرب المثل)

خب!
کشته مرده این ضرب المثلتم وروجک

حامد 1389/07/06 ساعت 02:51 ق.ظ

درود

طراح این کار خیلی کارش درست بوده !

صد درود بر اقا حامد عزیز
بعله خیلی

ایلیا/بهار 1389/07/06 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام ونوس جونی... دیشب سه تا حالگیری شدید بهم خورد:(۱)رفتم سینما مذخرف ترین فیلم دنیارو دیدم/از ما بهترون/(۲)از بس هله هوله خورده بودم معدم شدیدا قاطی کرده بود(۳)چون دیشب بارون اومده بود از سالن که اومدم بیرون سرما خوردمو استخون درد بدی گرفتم

سلام نازنینم .... ای بابا خوب چرا با حالگیری ها بر خورد داری خانومی
از سینما نگو که من بعد از ۲۰ سال رفتم حالم بهم خورد از این فیلم
خوب میوه میخوردی جای هله هوله ای بابا معدتم دوچاره تعجب شده بود / سرماخوردن زیاد مهم نیست مهم سلامت بودنه چیز دیگه ای نبود درد بگیره؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد