صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

بنزین

آقا راه حل رفع مشکل بنزین با ساختن یه دستگاه پیشرفته 

 

حل شده پس نگران بنزین نباشید 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
پوریا 1389/07/07 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.UncleP.blogsky.com

اول
ایول چه باحال خوشحال شدم بنزین نداشتم

صد افرین بر تو بیا این کاپ مال تو
اره دوست داری خب پس دیگه فکر بنزین رو نکن

نگین 1389/07/07 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام ونوسمممممم.خیلی با حالی...
دیگه واقعا باید بریم از اینماشینا بخیریم....حالت خوبه عزیزم؟

سلام نیگین جونمممممممممم/ مرسی عزیز دلم
اره منم باید برم بخرم مرسی نازنینم من خوبم تو خوبی؟

نگین 1389/07/07 ساعت 02:15 ب.ظ http://neginsky.blogsky.com

ای صمیمی ای دوست گاه وبیگاه لب پنجره خاطره ام می آیی،ای قدیمی ای خوب تومرایادکنی یا نکنی من به یادت هستم
آپم و منتظر حضور گرمت
..ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................ღ♥ღ

ای جیرگتو
آلان میام خانم طلا

م ه س ا 1389/07/07 ساعت 07:13 ب.ظ

سهلاااااااااام اجیه ناسم خوفی؟؟؟ دلم برات تنگولیده خیلی خیلی
وای چه این باحاله
اجی جوووووونم من که از اپه قبلیت سر درنیاوردم فقط همین قدر فهمیدم یه ربطایی به این نته کوفتی داشت که منو معتاد کرده البته من که خود به خود ترک داده شدم
اجی جونم دارم هلاک میشم اول سالی
شبا میخوام بخوابم همش دلم میخواد بیام نت اما نمیشه که
بوسمت دالم اجی جونم فعلا

سلام جیگر اجی/من خوبم تو چطوری عزیزم؟ دل منم تنگ شده خانم بلا
تو هم دوست داری
زیاد مهم نیست چون خودمم نفهمیدم
خب این خوبه که ترک کردی ولی هنوز گریز میزنی ها
خدا نکنه دختر
خب بهش فکر نکن اولش سخته بد کم کم عادت می کنی بالاخره ترک می کنی
منم دوست دارم نازنینم

شمس 1389/07/07 ساعت 11:14 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلاممممممممممم
خیلی خوشحال شدم براتتتتتتتتتت و برای خودم
دیگه نمی گی مامی بنزین ندارم

سلامممممممممم از ماست
میبینی مامی چه مغز های متفکری داریم
اره خب خیالت راحت شده

RaSo0l 1389/07/07 ساعت 11:37 ب.ظ http://1man.blogsky.com

ایول !! از ماشین ِ خودت عکس گرفتی ؟
ولی عجب سوخت ِ پاکیه ها !

اخ !!! از کجا فهمیدی نکنه شمار پلاکم رو داشتی فهمیدی
اره دیگه هوا هم آلوده نمیشه

مهرداد 1389/07/08 ساعت 01:21 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

بابا راننده های اینجوری بیکار میشن که!!
این ماشینه خودش داره راه میره!!

نه بیکار نمیشن بالاخره از ایرانی جماعت هرچی بگی بر میاد
میبینی خب دیگه راننده هم خسته نمیشه هی دنده عوض کنه

ali9 1389/07/08 ساعت 10:40 ق.ظ http://eshghepuch9.blogfa.com

سلام ونوس جونم...
ممنون که در نبودم سر میزنی...
من آپ کردم!

سلام علی جان...
خواهش عزیزم....
الان میام پیشت

ATM 1389/07/08 ساعت 02:54 ب.ظ http://atmmehr.blogfa.com

سلام ونوس خانم ،خسته نباشید ،وبتون جالبه ،راستش قالبش یه کم ضعیفه اما در مجموع خوبه،راستی چند تا از نقاشی هاتونو دیدم ،راستش از لحاظ هنری قشنگه ،اما راستش فکر نمی کنید که از لحاظ اخلاقی همچین یه خورده جالب نیست،راستش این هایی که گفتم نظر شخصی خودمه واصلا قصد جسارت وتوهین به کسی رو ندارم،در ضمن من از روحیه وطرز فکرتون اطلاعی ندارم به همین خاطر نمیدونم اصلا کار درستی کردم که این مطالبو براتون نوشتم،اصلا شما آدم انتقاد پذیری هستید یانه؟....راستشو بخای من آدمی هستم که اهل به به وچه چه الکی نیستم،وبه وب هرکسی هم که میرم سعی میکنم واقعا نظرمو بگم ،حالا اون دیگه بستگی به طرف مقابل داره که چطور با این قضیه برخورد کنه؟خیلی پر حرفی کردم ببخشید،حال داشتی یه سر به وبم بزن،خوشحالمون میکنی،فعلا بای

سلام/ ممنون همچنین/ ممنون لطف دارین/ اره خودم میدونم ولی قالب بهتری پیدا نکردم برای صدف/ شاید جالب نباش ولی ببخشید اخلاق رو چی میدونید این مهمه خیلی از هنرمندان قدیمی و به نام با همین نقاشی و این سبک نقاشی اثاری به جا گذاشتن که جای هیچ بحث و گفتگوی نداره بماند ولی خیلی وقته که دیگه نقاشی هام رو تو وبلاگم نمیزارم/ منم مثل باقی آدما فکر می کنم نه یکم بیشتر نه یکم کمتر مثل باقیم/ کلا از انتقاد خوب پشتیبانی می کنم و از انتقاد بی خودی پرهیز می کنم/ کار بسیار خوبی می کنید / کسی بر خورد نمی کنه اگر طرف کمی فکر کن و حسن توجهتون رو ببینه بیشتر خوشش میاد / اختیار دارین ممنون از این همه توجه و نظر خوبی که گذاشتین/ چشم خدمتتون میرسم / حالا چرا اینجوری نه به اخمتون نه به ذوقتون
فعلا

حامد 1389/07/08 ساعت 06:45 ب.ظ

درود
ایول مونده بودیم با این بی بنزینی چکار کنیم که اونم حل شد!

صد درود بر آقا حامد
اره خب

دریچه 1389/07/09 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

چه باحاله
چه حرفه ای اسکوتر بازی میکنه
خیلی باحال بود

اره
میبینی چه حرفیه
خواهش

jasamin siavashi 1391/11/10 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام، در سال گذشته ۴،۴۶۰ نفر به خاطر هوای آلوده و مرگبار تهران جان خود را از دست دادند.وقتی خانم وحید دستجردی تنها وزیر زنمان این آمار را بیان کردند ایشان را از کار بر کنار کردند.آقای احمدی‌نژاد حق داشتند که به جای ساختن پالایشگاه به دست سپاه و بسیجان دزد، خانم وزیر را از کار بر کنار کردند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد