صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

خبر مرگ

آخ من موندم چرا همه میزارن وقتی من خوابم 

 

بهم خبر مرگ و میر میدن 

 

چند روز پیش یکی از دوستان زنگ زده منم خواب بودم  

 

خوابالود جواب دادم بعد از سلام و احوال پرسی  

 

گفت: که از فولانی خبر داری؟ 

 

گفتم: نه خیلی وقت خبر ندارم 

 

گفت: نمی دونی مراسم ختم داداشش کجاست 

 

گفتم :نه  

 

شماره خونه طرف رو دادم و دوباره خوابیدم

 

دیروز مادر بزرگ مربوطه زنگ زده  

 

حالا بماند که هی تلفن زد و منم خودم رو زدم به خواب 

 

بالاخره جواب دادم 

 

من:الو سلام مامان 

 

مادربزرگ مربوطه: سلام دختر

 

من: جانم مامان جان چی شده؟ 

 

مادربزرگه مربوطه: مامانت چرا تلفن رو جواب نمیده؟ 

 

من: حتما خواب ! مامان جان 

 

مادر بزرگ مربوطه: خب فردا مراسم ختم پسر عموی باباته 

 

من: مگه عمو فولانی پسر داشت 

 

مادر بزرگ مربوطه: اره دیگه یه پسر ۲۱ ساله 

 

من: خب چشم به مامانم می گم 

 

مادر بزرگ مربوطه: خب مادر زودتر بیدار شو به زندگی برس 

 

من: چشم 

 

مادربزرگ مربوطه: خب مادر فردا ساعت ۳ تا ۵ مراسم دارن  

 

من: امری ندارین؟  

 

مادر بزرگ مربوطه: نه مادر خدا حافظ 

 

من: خدا حافظ 

 

چشمام بستس و دارم فکر می کنم عمو فولانی کی بود 

 

کمی فکر کردم به نتیجه نرسیدم از جام بلند شدم و به مادر عزیز گرامی زنگ زدم 

 

اونم هم مثل من خواب بود عذر خواهی کردم  

 

گفتم: عمو فلانی پسر داشت؟ 

 

گفت: اره چطور؟  

 

گفتم: هیچی فردا ختمشه 

 

گفت: کجا؟  

 

گفتم: من نمی دونم که 

 

گفت : خب کاری نداری  

 

گفتم: نه و خداحافظی کردیم 

 

الان تازه فهمیدم عمو فلانی کی بود پسرش کی بود 

 

خدایش بیامرزد

 

نظرات 7 + ارسال نظر
پوریا 1389/07/08 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.UncleP.blogsky.com

چــــــــــــــــهباحال خبر مرگ به هم می دین
خدا بیامرزتش

حالا اونش زیاد مهم نیست مهم اینه که تو خواب بهت این خبر رو میدن
خدا رفتگان همه رو بیامرزه

حامد 1389/07/08 ساعت 06:47 ب.ظ

درود
بهترین کار اینه که موقعی که می خوای بخوابی موبایلت رو سایلنت باشه و تلفن خونه هم قطع کنی!

صد درود
بنا به دلایلی امکان پذیر نمی باشد

RaSo0l 1389/07/08 ساعت 07:55 ب.ظ http://1man.blogsky.com

اتفاقا تو خواب خوبه !!! آدم عین خیالش نی ، دوباره میگیره میخوابه

نه بابا!!! شاید ولی خواب از همه جا میپره

م ه س ا 1389/07/08 ساعت 08:38 ب.ظ

سهلاام خوفی اجیه ناسمممممممممممم؟
الهی خدا بیامرزتشون
اجی جونم واقعا دلم داره از تنگی میترکههههههه
امروزم که باید استراحت میکردم بعدشم دوباره درس فرداام بیرون و درس فک کنم این جوری پیش بره باید با نت بای بای کنم اره واقعا تا اخر سال من دکترامو میگیرم
اجی جوووووووووونم خیلی دووست دالم تو اجیه ناسه خودمی خیلی دلم برات میتنگه
با جنازه هاام زیاد دیگه کار ندارم
اجی جوووووونم خیلی دوست دالم

سلام جیگر اجی من خوبم تو خوبی؟
الی آمین
منم دلم تنگیده عسل خانم
نه مشکل تو اینه که تقسیم بندی زمان رو بلد نیستیاول نت بعد درس بعد نت بعد خواب بعد نت بعد بیرون بعد نت اینجوری می تونی به اعتیاد هم برسی خب امیدوارم که فوق دکترا قبول شی
جونم تو جیگر اجی هستی دلم منم برات می تنگه
کار بسیار خوبی می کنی عزیز دلم
من خیلی دوست دارم

شمس 1389/07/08 ساعت 08:55 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلام گله گلاب
عموی بزرگوار خودت حسابی شب جمعه یی حالی به اموات رفته و نرفته شان داد
ظهر راه افتادیم الان رسیدیم
در این حالتم جیگر طلا
راستی نزدیک بود امشب تشریف فرماشم منزل شما
اما عمو جانت به همراه همسر گرامیش نجاتت داد و مرا ربودند و آوردند کردند در خانه

سلام نازنینم
خب از خاندان ما هر چی بگی بر میاد
الهی من بیرم خوشحالم که خواب موندم
خب یکم استراحت کن که بشی در این حال
قدم سر چشم ما می گذاشتی عزیز دلم
عمو جانم غلط فرمودند با همسر گرامیشان من مامانم رو می خوام خب الان در خانه به سر میبری استراحت کن

مهرداد 1389/07/09 ساعت 01:27 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

حالا خوبه که آخر متوجه شدی عمو ه کی بود!!!

خدا بیامرزتشون

خب آره دیگه!!!
خدا رفتگان همرو بیامرزه

دریچه 1389/07/09 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

سلام عسیسم
حالا خوبه تو بلند شدی جواب دادی من وقتی خوابم تلفن خودشو بکشم خودمو تکون نمیدم برش دارم
تا از رو بره خودش قطع کنه
عزیز جون من هر روز اپم به غیر جمعه ها
شرمنده این هفته حذف و اضافم بود سرم خیلی شلوغ بود

سلام عزیز
اره دیگه اگر نمیشدم بد بختم می کردن
نه خوب اینا از رو نمیرن
خب پس دیگه مشکل حل شد
دشمنت شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد