صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

گنبد

 

 

 

  

شاید تا کنون برایتان سؤال شده باشد این برجستگی 

 

سبز رنگ روی گنبد سبز پیامبر متعلق به چیست ؟


درجریان تخریب قبور در راستای فعالیت وهابیون در مدینه ، 

 

یکی از وهابیون برای تخریب گنبد مطهر حضرت رسول (ص )

 

و برای بمب گذاری به بالای گنبد می رود که ناگهان صاعقه ای 

 

با او برخورد می کند و او همان جا خشک می شود.


بعدها وهابیون هر کاری می کنند که جسد این شخص را از آنجا جدا کنند نمی توانند

 

و نا چار میشوند به این گونه که مشاهده میکنید آن را پنهان کنند

نظرات 10 + ارسال نظر
سانی 1389/07/17 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.goleyakhhh.blogsky.com

ووووووو خیلی مطلبت جالب بود. خوشحال میشم به منم سر بزنی

اره خب چون جالب بود گذاشتم. چشم در اولین فرصت خدمتتون میرسم

مهرداد 1389/07/17 ساعت 01:19 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

لعنت به این وهابی ها...
خوب شد که مرد

ولی جالب بودا.... تا حالا دقت نکرده بودم!

لعنت بهشون....
اره وگ مصب....
اهم .... مگه از قبلا دیده بودی؟؟؟؟

قاصدک 1389/07/17 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
راستش من یه جور دیگه شنیده بودم.اما در اصل مطلب زیاد فرقی نداره.فقط بمب گذاری نبود.گویا قصد تخریب داشتندبه هرحال:
چراغی را که ایزد برفروزد..
هر ریش دراز ِ وهابی،پف کند ریشش بسوزد

سلام قاصدک عزیز و مهربانم
خب من اون چیزی که بهم گفته بودن رو گفتم ولی خب همون که شما گفتین دیگه
صد البته....
انشالله

قاصدک 1389/07/17 ساعت 01:53 ق.ظ

اما بعد:
میلاد فرخنده کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) را به همگی
و بخصوص به دختران جامه تبریک میگم

البته به شما تبریک ویژه میگم بنا به همون دلیل که گفتی:
15 روز دیگه میزنم توبرجکت و زدی
زنده باشی و سلامت.روزت مبارک






سر پا چشمم....
منم این میلاد رو تبریک می گم ولی چون خودتون دختر ندارین پس خودم دخترون می شم پس روزم مبارک
ممنون واقعا لطف دارین جبران که نمی تونم بکنم ولی به هر حال می دونی که برجک زنیم بد نیست
همچنین.. ممنون






تا حالا بش دقت نکرده بودم !!! عـــــــــجب !!

خب من الان گفتم که دقت کنی!!!! بعله!!!!

شمس 1389/07/17 ساعت 04:57 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

آخ

چی شد

م ه س ا 1389/07/17 ساعت 07:35 ب.ظ

سهلااااااااام اجیه ناسمممممممممممممم
خوفی؟ اجی جووونم دلم برات انقده تنگ شده که نمی دونی
ووووی چقده اپولیدی من چقده دیر اومدم
ولی همشو خوندم خانومه بازیگر حالا واسه مردم فیلم بازی می کنی اره ولی کلی خندیدما حالا این x بدبخت کی بود بالاخره
ماشالا خوب لهجه ی این امین الله رو درمیاریا
اجیه ناس و مهندسو بازیگر و شیطونه خودم
خیلی زیاد تا دوسمت دالممممممممممم
روزتم مبالک اجی جونم
بوس بوس
راستی این اپت خیلی جالب بود...
فهلا بابای اجی جونممممم بوسمت دالمممممممممم

سلام جیگر اجی
من خوبم تو چطوری خان درس خون/ دل منم برات تنگیده خوشگلم/ اصلا مهم نیست خودتو ناراحت نکن
مرسی عزیز دلم
پس انقدر با عجله خوندی نفهمیدی خوب استاد یارمون بود دیگه
خب نتونستم همونجوری که اون حرف میزد بنویسم
پس چی
منم دوستت دارم نازنین
روز تو هم مبارک خان طلا
وای مرسی
ممنون گلم
مواظب خودت باش بای منم دوستت دارم

لعنت خدا بر این وهابیون ..
این رو قبلا دیده بودم .. کی میخوان دست ازین همه وحشیگری و افراطی گری بردارن ..

آمین....
خب پس تازگی نداشته براتون ولی جاش حرصتون رو دوباره در اورده...

حامد 1389/07/19 ساعت 01:10 ق.ظ

درود
!!!!!!!!!!!!!
واقعا ؟!؟!؟
این مطلب موثقه ؟

آ..............................
جدی میگی ونوس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
خیلی جالب بود ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اره
اینجوری به من گفتن
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد