صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

قبل و بعد از ازدواج

 

قبل از ازدواج:

 

پسر: بالاخره موقعش شد. خیلی انتظار کشیدم.
 

دختر: می‌خوای از پیشت برم؟
 

پسر: حتی فکرشم نکن!
 

دختر: دوسم داری؟
 

پسر: البته! هر روز بیشتر از دیروز!
 

دختر: تا حالا بهم خیانت کردی؟
 

پسر: نه! برای چی می‌پرسی؟
 

دختر: منو می‌بوسی؟
 

پسر: معلومه! هر موقع که بتونم.
 

دختر: منو می‌زنی؟
 

پسر: دیوونه شدی؟ من همچین آدمی‌ام؟!
 

دختر: می‌تونم بهت اعتماد کنم؟!
 

پسر: بله.
 

دختر: عزیزم!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.


بعد از ازدواج :

 

  متن قبلی رو از پایین به بالا بخون

 .
 .
 .
  . 

  

نظرات 10 + ارسال نظر
hedieh_2010 1389/07/22 ساعت 12:27 ق.ظ

vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
avalin nafaram

آفرین بر تو بیا این کاپ مال تو

hedieh_2010 1389/07/22 ساعت 12:41 ق.ظ

salam
kheyli zogh kardam ke avalin nafaram,kolan man aval boodano doost daram salam kardam doost daram pas
SALAMMMMMMMMMMMMMMMMMM
kheyli jaleb bood amma hame ke injoori nistan
hastan?

سلام/
خب خوشحالم که ذوق کردی/ اینم خوبه همیشه تو همه چیز اول باش
خب دوباره سلام
این فقط یه شوخیه همین

مهرداد 1389/07/22 ساعت 01:11 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من جدا با این چیزا مخالفم!!
البته شاید چون زن نگرفتم مخالفم

با شوخیش یا واقعیتش؟ ولی من شوخیش رو دوست دارم
به احتمال زیاد همین مورد می باشد

سلامممممممممم...
چه عجب....
کجا بودی این مدت؟
دلم تنگ شده بود خب!
یه خبر میدادی لااقل!
میگما متنشو خونده بودم ولی جالب بود!

سلام
برای چی؟
همین دور ورا!
منم دلم تنگ شده بود
مگه خودت خبر دادی؟
منم خونده بودم ولی بازم خوشم اومد!

حامد 1389/07/22 ساعت 05:10 ب.ظ

درود
جالب بود !
و درستش هم همینه !

صد درود
!
از بالا به پائین یا از پائین به بالا؟

شمس 1389/07/22 ساعت 05:49 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلام جیگری
نمی دونم با آنکه همه جوانان اینها رو میدونن چرا دنبال جفت می گردن ؟

سلام نارنینم
چون باید خودشون هم امتحان کنن فکر می کنن دیگران دروغ می گین
حالا شما اینا رو میدونی به من گیر میدی دنبال جفت باشم

شمس 1389/07/22 ساعت 09:47 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

خب آره
شاید دروغ می گم خب دختر خوب

خب آره خب
آخ دروغ نگو خوب نیست

دریچه 1389/07/22 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

خیلی باحال بود

باحالی از خودته

دمت گرم ونوس جون...زدی تو خال........
همه ی مردا همینجورین ((((((((خائن)))))))))
خیلی توپ بود جیگر

مرسی عزیزم.... خال که نه.....
نه عزیزم این فقط یه شوخی بود((((((((غیر این باشه باید تعجب کنی))))
از کودوم توپ ها؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد