صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

دل تنگی هر از گاهی

صبح وقت اذان تو تخت دراز کشید بودم 

 

امروز ۵ شنبه بود با اینکه منع شدم 

 

ولی به شدت دلم هوای بهشت زهرا کرده بود 

 

بهش گفتم به تمام مقدسات تنهام نگذاره 

 

تمام وجودم شد درد دلم می خواست با کسی حرف بزنم ! 

 

بغض نفس گیر اومده بود سراغم، درست نمی تونستم حرف بزنم !

 

ولی کی بهتر از اون بود اون وقت صبح چشم انتظار باشه واسه حرفای من؟!

 

کمی باهش حرف زدم و کمی درد و دل کردم براش، از دل پر دردم گفتم !

 

گفتم و گفتم آخرش دعوام شد باهش !

 

خب آخه چرا باید اینجوری میشد ؟! 

 

یه فاتحه برای پدرم خوندم و چندتا برای اقوام نزدیک که حال بینمون نیستن ،

 

با اون قهر بودم که خوابم برد 

 

دلم هوای دل تنگی های گذشته رو کرده بود  

 

دوباره خوابی که بارها و بارها دید بودم و رو دیدم 

 

همون خوابی که هر دفعه به یک بهانه باهش عوام میشد و می خوابیدم می دیدم 

 

همونی که بعد از بیداری احساس می کردم واقعا اون سفر رو رفتم و خودم خجالت می کشیدم 

 

دوباره سر اذان ظهر باهش آشتی کرده بود چونبا صدای اذان بیدار شدم 

 

آلان باهش آشتیم و خیلی هم دوستش دارم خیلی زیاد  

 

دل گرم تر از دیروز و صبحم چون همراهم میاد 

 

انقدر بهم لطف می کنه و انقدر دوست داشتنش واضح شده که نمی تونم هیچی بهش بگم

 

یعنی خجالت می کشم که بخوام چیزی ازش بخوام هر وقت چیز خواستم نه نگفت 

 

بهم داد حالا چه دیر چه زود ولی داد 

 

واقعا کی بهتر از اون می تونه آرومم کنه؟؟؟؟  

 


پ.ن.۱ دوست دارم برای خودم بنویسم و حرفای دلم رو هر چقدر بی مفهموم باشه بگم  

 

پ.ن.۲ اینا همش یه اعترافات که شاید هیچ مفهومی نداشته باشه پس توجه زیادی نکنید 

 

خب زیاد حرف زدم ببخشید

نظرات 9 + ارسال نظر
قاصدک 1389/07/22 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام ونوس عزیز

شرمنده که دیر به دیر سر میزنم

اما خب میدونی که این ایام گرفتاری های متعدد دارم وگرنه محاله فراموشت کنم

خدا رحمت کنه جمیع اموات و بخصوص پدر گرامی ات را.
به نیابت امشب تو هیئت یه فاتحه دسته جمعی نثار اموات همگی میکنیم.
زنده باشی و همیشه سلامت و برقرار
تابعد..یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
دشمنتون شرمنده باشه مشتی
صد البته با تموم این گرفتاری ها لازم نیست بیاین و ممنون که همیشه به فکرم هستین من هم به فکر تون هستم همیشه
ممنون برای شما رو هم
دست شما درد نکنه من هم دعا می کنم البته از راه دور
تا بعد... یا حق

حامد 1389/07/22 ساعت 05:12 ب.ظ

خدا رحمتشون کنه

رفته گان شما رو هم و ممنون

شمس 1389/07/22 ساعت 05:48 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

امیدوارم تنهایی نرفته باشی
میدونی که ناراحت میشه
از طرف تو به اون درویشه هدیه شب جمعه اش رو دادم
خیرات هم کردم
بخند که خنده ات را دوست داشت نه گریه هات رو
می دونی که چی می گفت ؟

نه نرفتم با یه فاتحه خودم رو اروم کردم
اره خودم که بیشتر
دستت درد نکنه عسل بانو
وایی دیگه چی کار کردی
میدونم گریه نکردم باور کن
اره

شمس 1389/07/22 ساعت 09:49 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

آفلنگ دختر خوب

خب خوبه شلنگ نیستم

دریچه 1389/07/22 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

بابت دیر کرد شرمنده
از اپت خوشم میومد
بعضی ادم هستن که اونقد دوست دارن که نمیتونی دوسشون نداشته باشی
خودمم نفهمیدم چی گفتم

دشمنت شرمنده عزیز
خب یعنی الان خوشت نمیاد؟
خب اون که معلومه یه جمله گفتی که منو به فکر ببری
مهم این که گفتی

مهرداد 1389/07/23 ساعت 01:10 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

پستت غم اندوه بود

خدا بیامرزتشون ایشاا...

ببخشید
ممنون خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...

قبل از هر چیز متاسفم برای پدرت...حتما یه ماهی بوده عین خودت...
دوم اینکه بهت غبطه میخورم که اینقد تونستی خوب بهش نزدیک بشیو باهاش درددل کنی
سوم اینکه من عاشق پستاتم چون هر کدومش یه یاداوریه که به خودم بیام
چهارم اینکه آپم دوست داشتی با حضورت مثه همیشه خوشحالم کن

ممنون عزیزم... خیلی ماهت تر از این حرفا...
همیشه اینطوری بود.
مرسی عزیز دلم تو لطف داری بهم خوشحالم که
باشه عزیزم الان میام پیشت ممنون لطفت داری

hedieh_2010 1389/07/23 ساعت 03:49 ب.ظ

tasliyat migam venoos jan,akharin ghamet bashe
behet hasoodim mishe,cho mitooni bahash dardodel koni
man ke daramesh ta hala natoonestam
khodam midoonam harvaght kasi ya chiziro az dast midam bad ghadresho midoonam

ممنون دیگه بعد از ۳ سال عادت کردم به نبودش
ولی من با خدا دعوام شد نه بابام
اره واقعا وقتی هستن نمی دونیم کی بودن و وقتی رفتن می فهمیم

Mahsa 1389/07/23 ساعت 05:21 ب.ظ http://Www.mahsash.blogfa.com

Slm ajie nasam khofi?
Aji joonam mbini man cheghad bad shansam?
Wayerlesam ke ye haftast ghat shode ba dial up miomadam net Hala dirooz tellemonam ghat shod babamam ghasd nadare vaslesh Kone ke man kolan natonam biam net alanam ba iPad oumadam
Upet ba en ke nafahmdam ziad chizi azash vali en no neveshte haro kheili dots daram
Upe ghablitam kheili banal bood
Booooosmet dalam kheili ziadtaaaaaa felan bye ajie nasam

سلام عزیز دلم
من خوبم تو چطوری
الهی بگردم خب بابات هم می خواد تو درست رو بخونی جیگری
زیاد هم بهش عادت نکن درس بهتر از هر چیزه
خب باشه از فردا میام دنبالت بریم کافینت
مرسی عزیز دلم چیز مهمی نبود فقط گفته بودم با خدا دعوام شدهمین
منم دوست دارم یه عالمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد