صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

امروز

امروز اصلا وقت نکردم برای اپ کردن  

 

کلی چیز های جالب بران اتفاق افتاد 

 

من کلا از فوتبال بدم میاد 

 

ولی یکی ازم پرسید بنظرت کدوم تیم میبره؟ 

 

گفتم استقلال 

 

گفت میبره یا مساوی می کنه 

 

یکم فکر کردم و گفتم نه میبره 

 

بعد از فوتبال زنگ زده که بابا میشه تو انقدر لفظ نیای 

 

گفتم ما اینم دیگه 

 

بعد رفتم از خونه مامانم سیر ترشی اوردم کل ماشین بو گرفت 

 

خب دیگه برم فردا دوباره آپ می کنم

نظرات 5 + ارسال نظر

رو آپ فردا نظر می دم ! نمی شد بگی پرس پولیس می بره ؟؟

اوکی! خب حالا باید فکر هام رو بکنم ببینم چی میشه

مهرداد 1389/07/24 ساعت 01:14 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

نه پرسپولیس... نه استقلال.
فقط چلسی

منتظر آپیما

نه این نه اون
این چیه دیگه
حتما

قاصدک 1389/07/24 ساعت 02:31 ق.ظ

سلام

نوسترآداموس عزیز وطنی

نمی شد حالا برای تکمیل شادی ما هم شده بگی قرمز میبره؟؟
خب منکه درگیر مراسم جشن بودم(خودتم میدونی این بار زیاد فکر داربی نبودم) اما خب اگر قرمزها میبردن بیشتر خوش بحالمون میشد
گرچه.این مسعودمرادی دوتا جام ازقرمزها گرفته.امروزم گل صحیح و بی عیب قرمزها را قبول نکرد
بی خیال..بهتره به همین جشن و شادی بپردازیم
راستی.من حس بویاییم ضعیفه!! اما سیرترشی جاافتاده(۵ سال به بالا) را خیلی دوست میدارمبخصوص که با ماهی باشه
شبت خوش..یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
نه جان خودم منو چه به نوسترآدامس بودن
خب من که می دونید از فوتبال بدم میاد ولی حالا فکر در بازی بعدی اگر عمری بود
به مبارکی(صد البته حالا میذاشتین من حساب می کردم) انشالله در مراسم عروسی خوشحالیتان بیشتر خواهد شد
من که ندیدم
بعله البته
خب این سیر ترشی هم ۵ ساله بود(با یه عالم خاک روی سطلش) میارم براتون
شب شما هم خوش یا حق

آپم...

اوکی...

hedieh_2010 1389/07/24 ساعت 03:26 ب.ظ

sarvare perspoolise STEGHLAL
to ham age nemigofti esteghlal mibord

نه دیگه با این موافق نیستم
خب منم نگفتم که این برداشت بشه از این که خودم از فوتبال بیزارم گفتم و نتیجه همون شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد