صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

افزایش قد

تو تمام سن شنیده بودم که انسان تا ۲۰ سالگی قد میکشه 

 

البته بگذریم از این قرص ها و داروهایی افزایش قد 

 

چندی پیش وزن و قدم رو اندازه گرفتم

 

کلی شگفت زده شدم یکسانت قد کشیده بودم

 

فکر کنم همینجور پیش برم دیگه لغ بخورم مثل نی دارم میرم بالاقهقهه

نظرات 9 + ارسال نظر
قاصدک 1389/07/24 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام
راست میگی؟؟؟
از اینم بالاتر داری میری؟؟؟
خب اون بالا بالاها میری نیم نگاهی هم زیرپات بنداز
البته خب روزی سه چهارتا اپ کردن دیگه مجالی نمیذاره به قاصدکها سلام برسونی
تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
باور کنید
اینجوری نشون میده
اختیار دارین من هر چقدر قد بکشم اون بالا رو نگاه می کنم که شما هستین
شرمنده ببخشید امروز زیاد به کسی سر نزدمدر اولین فرصت خدمت میرسم
تا بعد ... یا حق

آدم تا 20الی 22سالگی میگن قدمی کشه تاسی سالگی استخوانهارشدداردوقوی میشه

بله البته شما درست می فرماید ولی من الان نزدیک ۲۹ سالمه
دیگه نباید قد بکشم

مهرداد 1389/07/25 ساعت 01:29 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من شنیدم تا 25 سالگی رشد میکنه قد!
مگه قدت چقدر بود؟؟

وا مگه میشه؟
من ۱۷۴ بود الان ۱۷۵
مهرداد جان چرا وبلاگت ارور میده؟؟؟؟

اگرنقاشی هایت نامحرم نیستندرمزش رابرام ارسال کن

نا محرم که نیستن ولی چشم

Mahsa 1389/07/25 ساعت 08:53 ب.ظ http://mahsash.blogfa.com

Salam aji joooonam khofi?
Aji aroma bekhon nazaramo kasi nashnave akhe Alan yavashaki oumadam
Ajiiiiiiii ramz bede farda do bare yavashaki miam naghashito bebinam
Rasti ajiiiii Ghad keshidi? manam mkham
Rasi rasi aji dastet dard nakone gofti esteghlal bebare hoooooora
Dg ahan aji bia mohseno bezan lehesh kon man rah at sham
Kho dg man bream dg aji m30 hamshe miay pishmam ye a lame dosmet dalamo delam bar at tngideeeee fehlan bye ajie nasam

سلام عزیز دلم
خوبی مهسا جون/ باشه یواش می خونم کسی نوشنوه
باشه عزیزم بهت اس میدم
اره عزیزم یک سانت
خب تو هم مثل من هی بپر بپر کن قد بکشی
خواهش
باشه محسن رو هم میزنم دیگه چی؟
خواهش خانومی کاری نمی کنم
منم دوستت دارم و دلم برات تنگ شده
مواظب خودت باش

مهرداد 1389/07/26 ساعت 01:01 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

چرا رمزی کار میکنی؟

چه اروری داد مگه؟؟

خب تازه فهمیدی یه چند ساعتی که میگذره رمز دار می کنم نقاشی ها رو
نمی دونم صفحه گوگل باز میشد

سلام ونوس جونم...
مثه نی نمیشی مثه باربیا میشی مگه بده؟؟؟
راستی مرسی همیشه بهم سر میزنی
آپم شعرام با یه تنوع همراهه ایندفه

دریچه 1389/07/27 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

پس چرا من هرچی خودمو اندازه میگیرم بلند نمیشه قدم حتی یک میلی متر
حتما ورزشکاری قدت اینقد بلنده

نمی دونم والا خب من که دیگه از سن قد کشیدن گذشتم
نه ورزشکار نیستم ولی قبلا در سن رشد بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد