صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

عنکبوت زشت

در تار و پود زندگی همچون عنکبوتی زشت  

 

بر هر میل انسانی ام تاری تنیده ام و او را به کام مرگ می کشانم !

 

در تار و پود زندگیم طعم لذت بخش خاطرات و بلعید شدن منتظر من هستن !

 

برای خوردن آنها صبر می کنم و خود را گشنه نگه میدارم 

 

تا می توانم از ضعف رفتن دل لذت میبرم !

 

نمی دانم پس از من کسی خاطرات من را هم چون خود 

 

دورش را تاری میتند تا از خوردن آن لذت ببر یا نه؟   

 

می خوانم سمفونی زنده هستم را ! 

 

تا فراموش نکنم هنوز هم نفس را در سینه ام حبس کرده ام !

 

دل را برای یاد آوری تمام لحظه های ناب زندگی آماده می کنم 

 

دلِ اسیر در غل و زنجیر آرزوی رهای ندارد ! 

 

آهسته و نرمک در کنار خاطرات زانو میزنم تا مبادا گرد غم بر آنها بنشیند!

نظرات 4 + ارسال نظر

میلادامام رضارابه عزیزدلم ونوس خانم گرامی تبریک میگم
ازاون پیامتون هم دریادریاخداراشکروازشماسپاس
خاطرات پاره ای اززندگی ماست همانطورکه بازی تاپایان عمرتکه ای وفرازی اززندگی ماست ماباخاطرات شاداب وسرزنده میگردیم کاش مانندغربی ها انهارامینوشتیم وبه بازارکتاب عرضه میکردیم تاجامعه امان مانندانهابه رشد عقلانی بیشتری برسد

ممنون / همچنین تبریک مرا پذیرا باشید
ممنون از شما و نظرات خوبتون
صد البته و ای کاشی می توانستیم به هیچ ویرایسا داری انها را به جامعه عرض کنیم

مهرداد 1389/07/26 ساعت 10:11 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

حالا چرا به عنکوبوت اونم زشت تشبیه کردی؟؟

خب برای اینکه عنکبوت خوشگل نمیشه که!!

دریچه 1389/07/27 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

اینم تشبیهیه واسه خودش
عنکبوت غیر اینکه زشته موزیم هست

اره خب
اهم

شمس 1389/07/28 ساعت 07:44 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلام عزیزکم
خوردن اولین لذت هستی است
یعنی پایین ترین سطح حیات
به لذت بخشیدن بیندیش جیگر طلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد