صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

تصمیم

یه تصمیم کبری گرفتم ه ترک عتیاد بکنم

 

یکم بدبخت شدم کمتر نت میام    

 

حوصله هم که ندارم

از تمام دوستان عذر خواهی می کنم برای اینکه بهشون سر نمی زنم 

 

شاید در ماه بعد یه سر اومدم نت

نظرات 9 + ارسال نظر
قاصدک 1389/07/29 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام و شب بخیر ونوس عزیزمسافر!!!

خب..الان که تو ترک هستتی و فکر هم کنم شب دوم ترک باشه شدیدا استخون درد داری
پس منم زیاد مزاحمت نمیشم.چون حس و حال نداری .اهان..علاج موقتش اینه که بری دوش بگیری برا استخون دردت خوبه
خوش باشی و سلامت.به امید پاک شدن
پاک بشی جشن میگیری یا نه.دیگه نت نمیخوای بیای؟!
ببین.گریزی بد نیست اما مواظب باش دیگه بهش عادت نکنی
ایام بکام..یاعلی مدد

سلام و شب وروز شما هم خوش
خب... شدیدا درد دارم
شما مراحمی قربان مردیه این نظر دادناتم سالار
هم چنین لطف کردین
جشن که میگرم حتما شما هم دعوتی بی چون و چرا
چشم(ریسه رفتم از خنده)
هم چنین... یا حق

مهرداد 1389/07/30 ساعت 01:12 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

دیگه نمیای؟؟؟

چرا ولی دیر تر!!!

مهرداد 1389/07/30 ساعت 01:13 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

باید بیای یا... و حتما در پیت بعدی بگی شوخی کردی

چشم نزن... چشم ولی شوخی نکردم

ژدی گفته میکنی
خانمی پس ادامه موضوع شکلک هاچی میشه

متوجه نشدم چی گفتین
چشم حتما بهتون میگم

سلام ونوس جونم..
کمتر؟
دلمون برات میتنگوله....
منم آپم.. اگه اومدی بیا....

سلام علی جان...
چی کمتر؟
خب زود سعی می کنم بیام پیشتون...
میام پیشت الان ... چشم

حامد 1389/07/30 ساعت 03:32 ب.ظ

درود
ماه بعد یعنی فردا !؟ اگه به این معنی نباشه که باعث دلتنگی ما میشه !

صد درود
نه راستش می خواستم تا آخر ماه نیام ولی نتونستم

دریچه 1389/07/30 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

چرا نمیای؟
چه کاره بدی
زود بیا

نگفتم برای همیشه که یه مدت
خب ببخشید
چشم

نغمه 1389/08/01 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام
موافقی باهم دوست بشیم

سلام
خب با هم دوست باشیم ولی ؟؟؟ ادرس نذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد