صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

بالاخره ۲۰ آبان شد

وایی مردم از خستگی


دلم برای همه تنگ شده بود گرچه اومدم و تا اونجا که تونستم سر زدم ولی خب آپ نکردم


از تمام کسانی که تو این مدت نبودن اومدن بهم سر زدن تشکر می کنم ممنون از همگی


دیگه خودتون به بزرگی خودتون ببخشید که هر روز نبودم


راستش اصلا اسبابکشی دوست ندارم ولی خب مجبور بودم


خب بگذریم کامپیوترم نیم سوز شده و تمام صفحه رو بنفش می بینم


شانس که ندارم ویندوزم هم مشکل داره


الان با این گودزیلا اومدم باهش هم اشنایی ندارم اصلا نمی تونم باهش ارتباط برقرار کنم


وایی چقدر دلم می خواد جیغ بکشم



اتاق کامپیوترم که مثل بازار شام  شده همه چیز توش یافت


میشه از لباس گرفته تا دیش ماهواره


یه سی دی ویندوز گرفتم ولی بلد نیستم باهش کار کنم همه چیزش با انتر نت


خب بگذریم


تو این چند وقت انقدر خسته شدم که نفهمیدم کی خواب برده کی بیدار شدم


آشپزیم هم که دیگه نگو نفهمیدم چی درست کردم و خوردم


الان یک هفته است که جا به جا شدم ولی خب اصلا احساس راحتی ندارم


چون تمام روز م رو تو این اتاق می گذرونم بخاطر بهم ریختگیش کلافم و


هیچ کاری هم نمی تونم برای سر و سامون دادن بهش انجام بدم


خب اینم از این حالا برم سر اصل ماجرا


درست یک هفته و خورده ء پیش دنبال خونه بودم که جا به جا بشم البته

۵ ماه میشه که این تصمیم دیوانه کنند رو گرفتم


و همین باعث شده بود که میگرنم بیشتر اذیتم کنه


مامانم خیلی کمک کرد و خیلی ازش ممنون هستم واقعا اگر مامانم نبود


نمی دونم یا سر خودم رو می کندم یا سر صاحب خونه رو


کلی تو این چند وقتی که نبودم اتفاقات جالبی افتاده که نمی تونم همش رو براتون توضیح بدم


ولی به یه چند تاش اشاره می کنم تو پست های اینده


فکر کنم برای این پست زیادی نوشتم حوصله همتون سر رفته


حالا که بعد از چند هفته برگشتم با غر زدنم مواجه شدین ولی خب دلم خوش که اینجا


راحت حرف میزنم و خودم رو خالی می کنم


راستی دوستان عزیز هر کس قالب خوب سراغ داره که به وبلاگ در پیتی من بخور بگه


خیلی ها گفتن که قالب رو عوض کنم


خب تا فردا خدا حافظ


نظرات 13 + ارسال نظر
قاصدک 1389/08/20 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام ونوس عزیز

چه خوب که بالاخره وقت کردی ری هم به اینجا بزنی
از کامپیوتر نگو که دلم خونه از بس خرجش کردم هرماه
منزل جدیدت هم مبارکه.انشاالله همیشه به خوبی و خوشی توش بسر ببری
اما درمورد قالب.به نظر من تنها قالبهای پیش فرض خود اسکای خوبه.وگرنه قالبهای بیرون اکثرا یا گیر داره یا گیر پیدا میکنه
پس برا چی فکر کردی من بعدازاین همه وقت هنوزم با قالبهای خوداسکای روز را به شب میرسونم؟
انشاالله بزودی سر و سامون میگیری و بیشتر در خدمتیم.
خوش باشی و سلامت.تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
والا وقت نکردم به ری برم ولی به وبلاگم سر زدم

آخ نگو که دلم منم خون
ممنون دانشالله
فکر می کنم همین قالب بهتر باشه از همین استفاده می کنم
اره همش تقصیر این اسکای
خب دیگه چاره نداریم باید باهش سر کنیم
خدمت از ماست
شما هم ممنون که سر زدین. تا بعد یا حق

من هم میگرن شدیدداشتم گاه دوروزمیخوابیدم ازبس دردمیگرفت سرم
چندساله دیگه شکروقندنمی خورم
وعسل استفاده میکنم
خوب شد اصلادیگه سردردنمی گیرم
البته بهتراست وقتی سردردداریم روغن زیتون بابو سربکشیم
میگرن مال کم خونی هم است صبح ناشتاچندمویزبخورعطاری هادارندشیره انگورهم خوب است
غذاهای ب12رادرالویت قراربده بخاطردوره مدام نیازبه علاج کم خونی داری ب 12علیه کم خونی کشنده است

ممنون از توصیه هاتون
ولی شکر خدا الان بهتر شدم
سعی می کنم انجام بدم ممنون

همیشه سی دی ویندوزی بخرکه دستکاری نباشد یعنی نوارآبی پائین بیاید اگرسفیدبوددستکاری شده است من چندتاخریدم هیچ کدوم غیرازنوارابی داردرپائین جواب نداد

این سی دی اورجینال من بلد نیستم باهش کار کنم

مبارک باشد خونه خوش نشینی جدیدهم
اجاره نشین خوش نشینه هرجاکه میره می شینه

ممنون
شاید ولی سخته

قالب خوبی است امکان چاپ دارد
برخی لابدبخاطرلوگوآن گفته اندوالامشکل دیگه ای ندارد

ممنون مال خوده اسکایه
خب این که امروز گذاشتم

طبق نظرروان شناس ها خانم ها الزاماباید روزی معادل یک ساعت حرف بزنندتااعصابشان ارام باشد
کارخوبی میکنی خودت رااینجاتخلیه میکنی وحرف میزنی بیشترحرف بزن وبیشتربنویس خواهری گل من

خب من که کلا کم حرف هستم ولی خب سعی می کنم حرف هام رو اینجا بزنم
مرسی ممنون که بهم سر میزنید

می بینی که هنوزمی ترسم شکلک برایت بگذارم یه دفعه ناراحت بشی خیلی سعی میکنم یادبگیرم اماانگارآرامش بهم نمیده که اشتباه بگذارم

نه من هیچ کس ناراحت نمیشه از گذاشتن شکلک براش چون نمادی خوش و نشان دهنده احساس حرفای های گوینده است
اینجا از هر جور شکلکی دوست داشتین استفاده کنید

مهسا 1389/08/20 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلام اجی جونم با من قهری؟
چلا دیگه نمیای پیشم
خونتم مبالک باشه عوض کردی
اجی خیلی دلم برات تنگ شده
دلم میخواد گریه کنم
دوست دارم اجیه ناسم مفاظبه خودت باش میگرنتم ایشالا بمیره که اذیتت نکنه
بوس بوسی فعلا

سلام نازنینم نه برای چی باید قهر کنم؟
ببخشید کلی سرم شلوغ بوده
مرسی عزیزم
دل منم برات تنگ شده
گریه نکنی ها سعی کن بخندی
منم دوستت دارم عزیزم . تو هم مواظب خوت باش فعلا خوبه اذیتم نمی کنه
بوس بوس

مهرداد 1389/08/20 ساعت 09:51 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

پس از این به بعد دیگه منتظر آپ های منظم هستیم

راستی... اسباب کشی بدترین عذاب دنیاست
یعننی به نظرم زندانیا رو اگه بیارن کاگر اسبابکشی بکنن مطمئنا آمار جرم و جنایت خیلی پایین میاد

سعی می کنم اگر این کامپیوترم مشکل ساز نشه
واقعا عذاب آوره
فکر کنم حق با تو باشه

سلام...
فراموشم کردی دیه؟؟؟؟؟
ولی من فراموشت نکردم..
الانم آپم!

سلام ..
من فراموشت کردم؟؟؟
مثل اینکه متوجه نشدی از بس نمی خونی مطالب وبلاگم رو منم امروز آپ کردم
خسته نباشی!!!

حامد 1389/08/21 ساعت 12:20 ق.ظ

درود
اسباب کشی یکی از بدترین اتفاقات ممکنه !!! از همه بدترم پیدا نکردن وسایل بعد از اسباب کشیه!!!
همین قالب خوبه ! بهتر از قبلیه !

صد درود
واقعا عذابیه که نمیشه هیچ کاریش کرده!!! نه خب من همچین مشکلی نداشتم!!!
مرسی! خب خوبه که از قبلی بهتره!

شمس 1389/08/21 ساعت 05:47 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com


سلام جیگر بلا
می بینم که ...
خب بگدریم
تا بعد


سلام مامی عسلی
اره دیگه...
باشه
تا بعد

مهرداد 1389/08/22 ساعت 01:20 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

راستی... اون پسته عکساشو بزار ادامه مطلب...
من باور کن معدم به جوش اومد دیگه

حوصله اینجوری کار ها رو ندارم ... خب نگاه نکن بهش
الهی ببخشید دیگه نمی دونستم آقایون انقدر ممه دوست هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد