صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

خراب کاری

پریشب گفتم یکی اومد برام ویندوز عوض کرد 

 

یه ویندوز خوشگل که هنوز بلد نیستم باهش کار کنم 

 

دیروز برای اینکه اپ کنم یه چند تا برنامه احتیاج داشتم که خودم نصب کردم 

 

ولی انگار با این ویندوز هم خونی ندارن 

 

مجبور شدم همشونو پاک کنم 

 

حالا از اون موقع با ویندوز مشکل پیدا کردم 

 

تا کامم رو روشن می کنم 10 یا 15 بار ارور ویندوز میده 

 

بعد از این که ویندوز میاد بالا یه چندتا ارور برنامه میده که باید اوکی کنم 

 

باز مجبورم بگم بیان درستش کنن 

 

خب اخه من نمیدونم این ویندوز ویستا چه فرقی داره هنوز باهش کار نکردم 

 

اینم یه خراب کاری که به تازگی انجام دادم 

 

مثل خراب کاری که تو اسباب کشی داشتم همه وسایلم رو تو کارتون چیپس  

 

بسته بندی کردم تا جا به جا بشیم همه کارتون ها از هم وا رفتن 

 

کارگرا همش غر میزدن 

 

خودمم باهشون مشکل پیدا کرده بودم  

 

خب دیگه برای امروز کافیه تا فردا....

نظرات 9 + ارسال نظر
شمس 1389/08/24 ساعت 01:15 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلاممم عسسسسسسسسسل

خوب تمرین کن این ویستا رو
هر جا اشکال داشتی بر طرف کن
بعد بیا ببینم چی یاد گرفتییییییییییی

باید موز بخوری و جعبه هاشو جمع کنی

سلامممممم عزیزززززززززززززززم
چشم می خوای هر جاش مشکل داشتم از هویار بپرسم
نه این که موز خیلی بهم میسازه

مهرداد 1389/08/24 ساعت 01:55 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

ویستا بدترین ویندوز عالمه...
یا اکس پی نصب کن یا ویندوز 7

ویندوز 7 البته خوبه اگه سیستمت میکشه

نمی دونم والا...
اینی که نصب می کرد می گفت بهترین ویندوزه
حالا این 7 چی هست سیستم که می کشه

قاصدک 1389/08/24 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام ونوس عزیز
خب مگه مجبوری ویندوز پیشرفته نصب کنیمثل من باش.با همون ویندوزهای عهدوزوز میرزا میام
کارتن خوبی داشتم هفته پیش باور کن.بزرگ و محکم.اما به هرکی گفتم لازم نداری؟؟گفت نه.منم گذاشتم دم در شهرداری ببره(یک متر قدش بود هااا)اما دو دقیقه بعد رفتم دم در اثری ازش نبود.!.جون میداد برا کارتن خوابی
همین و ولاغیر.خوش باشی.تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
خب آخر هم مجبور شدم از همین ویندوزهای عهد پارینهء سنگی نصب کنم
حیف شد ولی خب دیگه اسباب کشی هم تموم شد ولی کارتون خوبی بوده ها آره برای وقتی های که میمونم تو خیابون به درد می خورد
خوشحالم. هم چنین. تا بعد .یا حق

زندگی حاصل تجربه است
موزکم خونی می اورد نباید خوردبخصوص خانم هانباید بخوردبخاطرزردشدن موادشیمیائی بهش میزننداسترس زاست موادشیمیائی سبب کم خونی است اعم ازموزچیپس پفک کنسرووسوسیس وکالباس که موادشمیائی ونگهدارنده دارندسبب کم خونی هستندکم خونی عامل همه بیماری هااست

صد البته ولی جونشو ندارم
نه موز می خورم و نه پفک و چیپس فقط کارتون هاش رو از سوپر مارکت گرفته بودم کنسرو هم تا جایی که بتونم نمی خورم ولی ادویه تند زیاد می خورم

حامد 1389/08/24 ساعت 05:22 ب.ظ

درود
این ویستا ،ویندوز مشکل داریه ولی نه دیگه تا این حد !
xp و 7 بهترن ، یکی از اونا رو نصب کن

درود بر شما
اره خیلی آخر بعد از ۴ بار عوض کردن همون اکسپی خودمون رو ریختن برام

مهسا 1389/08/24 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلام به اجیه ناسه خودم خوفی؟
وای اجی این صفحه ی وبت رو تا پایین بردم اون عکسرو که دیدم نزدیک بود سکته کنم واااااااااای
این کام و ویندوزم که ماشالا خیلی سوسولن نمی تونن یه روز عینه ادم بدون کوچکترن نقصی کار کنن
خیلی زیادتا بوسمت دالم راستی اجی قالبمو عوضیدم دیدی؟ اگه ندیدی بدو بیا ببین خچمله
بوس بوووووسی فهلا

سلام جیگر اجی / من خوبم تو چطوری عزیزم؟
خب چرا سکته کنی مطلبش مهم بود که گذاشتم عزیز دلم
خب اگر ادم بودن که بهشون نمی گفتن وسیله
منم دوست دارم عزیز دلم . باشه عزیزم میام بهت سر میزنم
یه عالم می بوسمت

مهرداد 1389/08/24 ساعت 10:48 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

ویندوز ۷ در واقع ظاهرش عین همون ویستا میمونه... منتها سیستم های فقر تر رو هم ژشتیبانی میکنه.

ویستا خیلی ضعف داره... ولی ویندوز ۷ تقریبا همه ازش راضی هستن... نرم افزارهای قدیمی هم حتی توش اجرا میشن

پرسیدم سیستم من باهش هم خونی نداره همون میندوزه اکسپی ریختن برام
نمی دونم ولی باطری کیسم مشکل داشته که یکی از فایل های ویندوز رو پرونده بود بعد از ۴ بار نصب ویندوز امیدوارم دیگه مشکلی برام پیش نیار

سعید 1389/08/25 ساعت 01:19 ق.ظ http://biqarar.tk

سلام
راستی اسباب کشی کردی؟
؟
به سلامتی
یه آپ گذاشتم دوس داشتی بیا

سلام
دو هفته شده دیگه
؟
سلامت باشی
باشه میام

سلام چطوری صدف جان
خوبی؟
خیلی وقت بود پیشت نیومده بودم .. آره بی معرفتم
می بینم که قالبت رو هم عوض کردی .. مبارک باشه .. خوشگل شده ..
من با ویندوز 7 موافقم ... امتحانش کن
ویستا که مزخرفه .. بی خیالش شو

تا بعد
موفق بشی

سلام علی اکبر جان / می گم تو چه گیری دادی به من بگی صدف
من خوبم تو چطوری؟
نه اصلا اشکالی نداره منم خیلی جاها نمی تونم همش سر بزنم مخصوصا اونایی که تو اسکای نیستن
ممنون. ولی سیستمم جواب نمیده کلی باید خرج کنم تا ویندوز ۷ رو بتونم نصب کنم
ویستا رو بی خیال شدم الان با اکسپی هستم
تا بعد
تو هم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد