صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

پیام امروز این است

زندگی رو جدی نگیر ! برقص 

 

 

 

تو طبیعت استراحت کن 

   

تا می تونی ببوس 

 

 

تفریح کن 

 

 

هر 60 ثانیه ای رو که با عصبانیت، ناراحتی و یا دیوانگی بگذرانی، از دست دادن یک دقیقه از خوشبختی است که دیگر به تو باز نمیگردد 

 

خوش باش  

 

 

پیام امروز اینست: 
زندگی کوتاه است، قواعد را بشکن، سریع فراموش کن، به آرامی  

 

ببوس، واقعاً عاشق باش، بدون محدودیت بخند، و هیچ چیزی که 

 

 باعث خنده ات میگردد را رد نکن...

نظرات 10 + ارسال نظر
مهرداد 1389/09/07 ساعت 11:13 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

این زندگی اونم اینجا اصلا شادی داره!!
گریه کنیم بهتره

اره چرا نداره
نه بابا گریه چیه بخند بس که مسخره اس

مهسا 1389/09/07 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سهلاااااااام اجیه ناسممممممم الهی فدات بشم اجیه مهلبونم منم خیلی خیلی دوووووووست دارم
وای اجی خیلی میسی منو دعا میتونی تا الان امتحان فیزیک و زبان دادم که خوب دادم خدا رو شکر فرداام امتحان عربی دارم بین درسام فقط از شیمی میترسم اسونه ها ولی یه نصف روز وقت داریم بخونیم منم که تنبل حوصله ی شیمی خوندن ندارم خدا بدادم برسه تازه کلی ام تمرین و نوشتنی دارم این هفته
وای اجی این عکس اولیه چقده بامزست الهی
منم باهات موافقم این دنیا واقعا انقدر مسخرست که باید بهش خندید ولی در کل ادم میمونه واسه عجایب این دنیا بخنده یا گریه کنه
این پری دریاییه مثلا یکی از عجایبه خنده دار این دنیاست
خیلی خیلی خیلی زیاد تا بوووووووووووسمت دالم اجیه ناس و خچمله خودم
مفاظبه خودت باش بووووووووووووس فهلا

سلام عزیز دلم. خدا نکنه خانم طلا. منم خیلی دوست دارم
خواهش امیدوارم جواب بگیری خب خوبه که امتحاناتت رو خوب به پایان میرسونی به شیمی هم زیاد فکر نکن تو موفق میشی
حوصله نمی خواد که کتاب رو بزار جلوت بهش بگو بیا برو تو مخم به همین راحتی تمریناتت رو هم همون روز انجام بدی دیگه به این مشکلات بر نمی خوری
منم دوسش دارم
اره دنیا رو نباید زیاد جدی گرفت تا می تونی بخند
اره والا سر ایمیلش کلی خندیدم
منم خیلی دوست دارم نازنینم
تو هم مواظب خودت باش

دریچه 1389/09/07 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

وای خیلی با این اپت حال کردم
کلا حس زندگی داد بهم منم که کلا عین دیوونه ها صبح تا شب میخندم

خوشحالم که خوشت اومده
کار خوبی می کنی

دلداده 1389/09/07 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.eshgheman88.blogfa.com

خانومی خیلی باحال بود

باحالای از خودت نازنین

سلام خانوم عاشق
خوبی؟
سعی میکنم این پیام رو بهش عمل کنم...
ولی با بوس اونم با اون حیوون ... وای نه .. یه چیز خوشگلتر و ترگل ورگلتر میگذاشتی خوب .. این چی بود .. آدم از عشق زده میشه

خیلی آرومم داره می بوسه ...

سلام آقا مگه عاشق بودن بد؟
من خوبم شما چطوری؟
کار خوبی می کنی...
حالا با اون حیون نه ولی خب با یه چیز بهتر... خب مثلا یه خانم خوشگل... بد نگذره یه وقت.. هیچی ... خب تو به لطافت کودک نگاه کنی از هیچی بدت نمیاد
پس چی

دریچه 1389/09/08 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

سعید 1389/09/09 ساعت 04:21 ب.ظ http://biqarar.tk

مشکل اینجاست که نمیدونم چی خوشحالم میکنه

خب معلومه کل کل کردن با من خوشحالت می کنه

سلام
عاشقی خوبه ... کی گفته بده ؟ حرف میذاری دهن من نصفه شبی ؟
امیدوارم پیام آور شادی باشی همیشه خانوم ...
بد که نمی گذره .. خوب حداقل اگه بوس هم نکنیم ولی خوب دیدن عکسش کلی تو رحیمون تاثیر مثبت داره ... موافق نیستی ؟
خیلی لطیفه این کودک .. اما .. الان باز من یه چیزی میگم هی تو میزنی تو پرمون .. اصلا بی خیالش .. همین هم خیلی خوشگله .. به به .. چقدر لطیفن این دوتا

من دیگه بوس نمی خوام ...

سلام
خوب پس قبول کردی.. تو گفتی!!! نصف شبی که نه دم دمای صبح شاید
ممنون شما همینطور
خوب خدا رو شکر... نه بابا رو دل نکنی نه چون بعد وبلاگ منو فیلتر می کنن
صد البته... مگه تو پرنده ای که من بزنم تو پرت .. میخ هم نداریم.. بعله.. به به.. بر منکرش بشمار....

حالا یکی هم باشه نمی خوای؟؟؟؟؟ همش یکی ببین چقدر لطیف دار بوس می کنه


من همینجوری ادامه بدم باید تا صبح جواب های تو رو بدم ..
من مردم .. یه بوس کوچولو اینجا می ارزه


خب منم میام وبتو همین جوری میشم...
دور از جونت... دستت درد نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد