صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

امان

امان از دست این دکتر ها!!! 

 

خب چند وقت پیش بخاطر میگرنم رفتم دکتر گفت که باید زالو  

 

پشت گوشت بزاری منم انجام دادم بماند که چقدر به نظرم مسخره اومد

 

از دیروز پشت هر دوتا گوشام به اندازه یه بند انگشت باد کرده 

 

یه درد مسخره ای هم داره نمی تونم سرم رو بالشت بزارم 

 

۲ شبه نخوابیدم 

نظرات 12 + ارسال نظر
قاصدک 1389/09/13 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
خب من زالو را شنیده بودم پشت ران پا مینداختن نه پشت گوش

گردن زالو ننداز!!نکنه ازبس حرفای منو پشت گوش انداختی الان ورم کرده
انشاالله بزودی خوب میشی و خوابتم میزون میشه تا هفدهم
خوش باشی و سلامت.تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
آخ نگو که بازم یادم می افته چه درد دارم می کشم
باور کن !! آقا تیکه ننداز بعدا به خدمتتون خواهم رسید برای عرض توضیح
امیدوارم
همچنین آقای پشت گوش انداز تا بعد ... یا حق

سعید 1389/09/13 ساعت 01:21 ق.ظ http://biqarar.tk/

آخی
چرا خب
این چه روش درمان آخه؟


نمی دونم که
طب زمان وزوزک شاه

سلام
عسل جان میگرن یک اختلال عصبی است اختلال یعنی اینکه سیستم عصبی مثل مخابرات است دوسیم که به هم می چسبدوخطوط اشکال پیدامی کندمیگویند اختلال درخطوط بوجودآمده است اعصاب هم تارهستنددویاچندتارکه فشاربرهم واردکنندهمینطوراختلال ایجادمی شودودردرخ میدهد
تنهاداروی میگرن روغن زیتون بابواست
البته ازغذاهای استرس زاهم باید پرهیزکنیم مثلا سوسیس وکالباس وسرخ کردنی وشکروشیرینی جات قنادی نخوریم نوشابه وچای وسنیچ وساندیس نخوریم
غذاهای حاوی ویتامین ب 12هم که منحصردرغذاهای حیوانی است موثراست دربهبودش
طبع خودت راکه بامامان نزد کاویان منش رفته بسنج وغذاهای سردوترزیادنخور
انشاالله موفق باشی

سلام
بعله خوب تمام اینهایی که گفتین رو رعایت می کنم ولی مشکل کلا چیز دیگه ای باید برم خودم رو تجزیه کنم تا درست شه مثل زمانی که ماشین ها رو میبرن
چشم رعایت می کنم
همچنین

شمس 1389/09/13 ساعت 05:22 ب.ظ

سلامی به اندازه ی تمام دلم نازنینم
خدا باعث و بانیش رو ...
آخه میدونی که منو هم از راه به در کرد
حالا خبر نداریم شاید زالو ها هم کمی پشت گوش در آورده باشن

سلام قرون اون دلت برم مننننننننننن
نگو
خوب کارش اینه دیگه فکر کنم پورسانت میگیره
شاید

حامد 1389/09/13 ساعت 05:23 ب.ظ

درود
!!!!!!!!!!! زالو !!! مگه دکترها هم از این تجویزها می کنن؟!
ایشالله زودتر خوب شی رفیق !

صد درود
؟؟؟؟؟ اره خب!!! پس چی زالو که هیچ یه چیزهای عجیب غریب هم تجویز می کنن که تو دکان هیچ عطاری پیدا نمیشه!!
ممنون

سینا 1389/09/13 ساعت 06:24 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
امیدوارم که هرچه زودتر خوب بشین.
ولی زالو یکی از موجوداتی که خیلی خاصیت داره.این حیوون تو گیلان(ولایت ما) زیاده. اینجا خیلی ها در ترانسفر زالو درآمد کسب می کنن.

سلام
ممنون
خوب اینم یه نوع کسب درآمده دیگه

و اما عشق... 1389/09/13 ساعت 07:02 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممممممم ونوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس جونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دلم برات در حد المپیک تنگ شده بود....
خوبی آجی بزرگه؟
من اگر چه دیر دیر میام ولی به یادتم...
راستی منم میگرن دارم....
اگه اثر گذار بود منم انجام بدم!
راستی آپیده ام!
منتظرم!

سلامممممممممممممم
علییییییییییییییییییییییی
جانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
منم هیمنطور
مرسی تو خوبی داداش جونم؟؟؟
منم به یادت هستم عزیزم
الهی بگردم کمتر فکر و خیال کن خوب مگه چند سالته که میگرن بگیری
باشه اگر اثر گذاشت میگم بهت
باشه عزیزم الان میام
چشم!

مهرداد 1389/09/14 ساعت 10:23 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

تو قرن بیست و یکم هم هنوز از این مدل ها استفاده میشه!

اره هنوز هم استفاده میشه اونم به چه زیادی

واااایییییی .. زالو
مادر منم انداخته بود تا 2 روز از پشت گوشش خون میمود با لخته فراوان .. زالوهای نامردی بود.
الان که حالت خوب شده .. بابا درد میگرن رو که اینها خوب نمی کنن که .. از دست تو با این کارهات ..
دو شبه نخوابیدی ؟ خیلی سخته می دونم .. تو الان یه بالشت با پر قو می خوای با یه تشک مشتی که راحت روش لم بدی تا خوده ظهر بخوابی آی کیف میده ...

آخ دست رو دلم نزار که خونه
پس از مادرت بپرس ببین چه چیز یه؟
اره حالم خوب شده فقط پشت گوشم باد کرده.. والا من بی تقصیرم همش کار این دکتر هایت
اره ولی خب یه قرص خواب خوردم خوابیدم همش ۵ ساعت اونم با مکافات خوابیدم اخ گفتی.....

الان قیافه خابالوی نشسته ات دیدن داره

چه ذوقی هم می کنه

ذوق نداره

خوب تو ذوق کردی

اره .. خیلی ... حالا دیگه بسه پاشو صورتتو بشور تا ذوق مرگ نشدم

خب ... پس... باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد