صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

خیلی درد ناکه

میدونید بدترین چیز تو شغل دامپزشکی هست چیه؟ 

 

خودم میگم با هزار جور زحمت و خستگی یه بیمار رو عمل می کنی برای بهبودش 

 

ولی وقتی می فهمی خیلی دیر به داد حیون رسیدن و ... 

 

روز تاسوعا نزدیکای ظهر دکتر زنگ زد که خودت رو برسون 

 

سگ بیچاره شاخه تو چشمش رفته بود و دیر به ما رسونده بودنش 

 

قرنیه چشم کدر شده بود ، احتمال تخلیه چشم هست 

 

سگی که دستش رو عمل شد غده سرطانیش فعلا شده بوده و به باقی  

 

بدنش رسیده حالا ناگزیر باید حیون رو بخوابانیم

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سینا 1389/09/27 ساعت 12:34 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

خدا به شما خیر دهد ان شاءالله
من از سگ زیاد خوشم نمیاد.یه جوری هستش !

ممنون و به شما هم
هر کسی یه سلیقه ای داره و کلا ارتباط داشتن با موجودات روح ادم رو آروم می کنه

حامد 1389/09/27 ساعت 02:04 ق.ظ

درود بر هنرمند شجاع !(*)
کار متنوعی دارید بر عکس کار ما !
...
(*): به این دلیل که من از سگ خیلی می ترسم !

درود بیکران بر حامد عزیز
مگه شما از کارت عکس میگری تنوع شاید باشه ولی دل می خواد
الهی خب حتما سگی چیزی بهت حمله کرده که می ترسی ولی اصلا بهت نمیاد ها

آرمان 1389/09/27 ساعت 08:45 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

چه کار چندش آوری
راستی در تعریف شما دامپزشکا میگن: چه دکتر حیوان دوستی!
دکتر انسان دوست شنیده بودیم .
در هر صورت انسان دلسوزی هستین.
موفق باشین!
یادم رفته بود اسم وبلاگ خودم هم نام یه حیوانه

هر کس نظری داره
اره اگر نباشی حیون رو بد بخت می کنی که
والا ما نه شنیدیم و ندیدیم
ممنون
همچنین
چه جالب حالا چرا اب دزدک

خداقوت
خدمت به حیوانات هم خدمت به خداست خداهیچ زحمتی رابدون پاداش نمیگذارد ان الله لایضیع اجرالمحسنین
شنیدم برخی رادرخواب دیده اند گفته غذادادان به فلان حیوان مثلا سگ درفصل سرماکه داشته ازگرسنگی می مرده پاداش زیادی نصیب اوکرده است این ازنظرعلم امواج وروان شناسی هم اثبات شده است که موج رابرای رضای خدابه هرجانداری بتابانی انعکاسش شاد ی ونشاط سلولهای خودانسان رادربرمیگیرد

ممنون
من این کار رو خیلی دوست دارم
این خیلی خوبه واقعا من تجرب کردم اینو

شمس 1389/09/28 ساعت 12:13 ق.ظ http://goharevojod.blogsky.com

دنیا همینه دیگه

مهرداد 1389/09/28 ساعت 10:45 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

این دیگه تقسیر او ساحبه بی دقتشه.
آخه شاخه چطوری تو چشم سگ رفته بود!!!!!

اره تقصیر صاحب سگ بود
خب داشته بازی می کرد رفته تو باقچه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد