صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

وقتی آدم بد شانس باشه

خب دیگه توضیح نمی خواد گویاست

نظرات 10 + ارسال نظر
مهرداد 1389/09/29 ساعت 10:07 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من جاش بودم قبل از اینکه به آب برسم خودشی میکردم

وا خب در هر صورت میمیری که

قاصدک 1389/09/29 ساعت 10:43 ب.ظ

آخ جوووون کمک های مردمی!!
حملههههههههههههههههههههه

مگه بنزنی دارن میدن اینجور وق کردین
پیش به سوییییییییییییییییی

سینا 1389/09/30 ساعت 01:06 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

بازم شانس آورد که تو دهانه ی آتش فشان فرود نیومد

اونجوری که بهتر بود

سعید 1389/09/30 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام
خوبی؟ چه خفرا؟
اینترنت خونمون قطع شده
یه چند وقتی که نیستم بخاطر اینه
تویه بی معرفتم یه سراغی نمیگیری ببینی مردیم زنده ایم
الان تو سایت دانشگام
کلاسم رو پیچوندم اومدم اینجا
فعلا کاری نداری؟
بای

سلام
خب ؟ هیچی!
ای بابا
خب خودت رو ناراحت نکن
باور کن خیلی مواقع اصلا یادم نمی مونه که باید بیام وبلاگم چه برسه که سر بزنم
ای شیطون
نه مواظب خودت باش
بای

یکی بگه این عکس رو کی گرفته
واقعا لحظه هیجان انگیزی .. هیچوقت دیگه این چترباز نمی تونه همچین لحظه ای رو تو زندگیش ببینه .. زیباست خدا رحمتش کنه .. این فکر کنم از اونایی بوده که بچه سوسمارها رو همیشه اذیت می کرده عاقبتشم این شده .. پس مورچه ها رو اذیت نکنید ...

صبر کن برم از عکاس بپرسم
اره نکنه دوست داری جای این آقا باشی؟ اره خوب...خیلی تو هم از این زیبایی ها می خوایی؟ خدا بیامرزدش... راستش رو بگو علی تو چی رو اذیت می کردی

شمس 1389/09/30 ساعت 10:44 ب.ظ http://goharevojod.blogsky.com

این آقاهه نیت کرده بود هر جا فرود بیام الا خونه خودش
خدا هم حسابی گذاشت تو کاسه اش
بیچاره تمساح ها به هر کدوم اندازه یه رشته ماکارانی هم نمی رسه

صد البته
کاسه که نداره بد بخت گذاشته تو چترش
آخه دلم براشون سوخت

مهرداد 1389/10/01 ساعت 10:37 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

مگه راه نجاتی هم اینجا میبینی؟؟
خودم خودمو بکشم بهتر نیست تا این حیوونا تیکه تیکم کنن؟؟

توکل کردن به خدا
نه خب چرا می خوای خودت رو بکشی اینجوری هیجانش بیشتره

سلام
منتظرم.. زود باش
من غلط بکنم
آره .. میخوام
من تا جایی که میدونم تو رو اذیت میکردم

سلام عزیزم
چقدر عجله داری.. عجله کار شیطونه
دور از جون
بعله ... خوب بهش می گم
چه کار خوبی می کردی پس حتما تیکه تیکت می کنم

ای نامرد

اِ تو هم فهمیدی من مرد نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد