صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

آمار

هیچ دقت کردین وقتی برای یه پستتون رمز میزارین 

 

 چقدر آمار باز دیدیش بالا میره 

 

حداقل تو وبلاگ من که اینجوریه 

 

ولی خوب از تمام بازدیدکنندگان عزیزی که به بنبست می خورن 

  

معذرت میخوام  

 

به قول شازده بی ربط نوشت: انقدر تحملش سخته که آدم دلش می خواد سر بزار به کوه

نظرات 11 + ارسال نظر
v.d 1390/01/11 ساعت 03:35 ق.ظ http://www.savagestory.blogfa.com

webe kheili jalebi dari,khoshal mshim be maham sar bzani

آره؛ حس کنجکاوی هم چیز جالبیه!

خب اره خو! حس خیلی جالبیه

سینا 1390/01/11 ساعت 11:19 ق.ظ

مخالفم

مخالف چی

سلام
ما که امار شما رو همیشه داریم
این پستت مثل اینکه مربوط به من نمیشه ..
اما خب دیگه حس کنجکاوی دوستان رو قلقلک میده ...

تحمل چی؟کوه کدوم کوه ؟

سلام به روی ماهت
ای آخه من از دست تو چی کار کنم پس بگو تمام امار منو تو بالا میبری هان
چرا اتفاقا
اره خوب
بی ربط نوشت بود دیگه / کوه که نه بیابون هم نه پس میریم دریا کنار دریا کنار هنوز قشنگه

سینا 1390/01/11 ساعت 10:07 ب.ظ

کلا تو حس مخالفتم

داداش تو هر جور راحتی ما با راحتی شما حال می کنیم

حامد 1390/01/12 ساعت 01:17 ق.ظ

درود
من تا حالا امتحان نکردم ! باید یه مطلبی که قابلیت رمزدار شدن داشته باشه پیدا کنم ،امتحانش کنم !
تجربه ثابت کرده (حداقل به من) که کوه هم تو اینجور مواقع دیگه جواب نمی ده ! شاید هنوز سر به بیابون گذاشتن جواب بده !!!(بی زحمت شما یه تستی بکن اگه جواب گرفتی به منم خبر بده )

درود بیکران برشازده عزیز
اره حتما امتحان کن به نتیجه من میرسی
کوه خوب داداش منم که نفس کوه رفتن رو ندارم همون بیابون رو امتحان کردم ج.اب نداد میگم به کل باید بی خیال شد

نگینツ 1390/01/12 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

دلیلش اینه که وقتی پسته رمز دار میزنی صفحه باید مجددا بارگذاری شه .اگه دقت کنی ارسال هایی که ادامه ی مطلب داره هم همینجوره.ولی وقتی ارسالت تو صفحه ی اصلیه و رمز هم نداره نیاز به بارگذاری مجدد نیست و آمار بالا نمیره

جدی! ولی خوب خیلی هم کنجکاوی می کنن

مهرداد 1390/01/12 ساعت 12:45 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

آخه پستای رمزداره تو یکم خاص هستن!!

خوب چی کار کنم نمیشه که بدون رمز بزارمشون

یونس 1390/01/13 ساعت 02:19 ق.ظ

بروبابا

حالا چرا عصبانی . کجا برم؟؟؟؟؟؟

قبول نیست تو دیدی
کجاش مربوط می شد ؟
دست شما درد نکنه حالا ما بی ربط می گیم دیگه ..

بیا بریم دریا کنار ...

دیگه قرار نشد ها میدونم تو دستت اتوبوسه
نمیدونم به کجاش ربط داشت
کلا اره دیگه ولش کن خودت چطوری قرار نشد بهم گیر بدیم ها
دریا کنار هنوز قشنگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد