صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

کفش

اینا چجوری کفشاشون رو پیدا می کنن؟؟؟؟؟ 

نظرات 12 + ارسال نظر
زیتون 300۰ 1390/01/24 ساعت 07:43 ق.ظ http://zatun3002.persianblog.ir

قاصدک 1390/01/24 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
اصولا عربها نیازی به کفش ندارن
برا همینم تا مثلا از یکی خوششون نیاد اولین چیزی که به ذهنشون میرسه به طرفش پرت کنه کفشهاشونه
مثل اون خبرنگارعراقی که به طرف جرج بوش کفششو پرت کرد
الانم تو کشورهای عربی که درحال شورش و تظاهراتند اگر تو اخبار نگاه کنی همه به جای مشت گره کرده کفش دست شونه
پس شما زیاد خودشو! ناراحت نکن که چه جوری پیدا میکنن
خوش باشی و سلامت.تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
خوب بعله در این مورد چیزی نمی گم
همچنین

مهسا 1390/01/25 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com


سلاااااااام اجی جوووووووووونم چه عکسه جالبی با نظر دوست بالایی منم متوجه شدم که چرا اینا اینجورین
خوفی اجیه ناسم؟ چه خبرا؟
من که شدیدا درسا تحت فشارم قرار دادن فقط ۱ ماه فرصت جبران دارم
شباام دیگه بیدار نمی مونم تاثیر منفی داشت روم
بوووووووسمت دالمممممممم مفاظبه خودت باش اجیه مهربونم


سلام جیگری. منم همینطور
اره خوبم تو چطوری ؟ سلامتی
خوب تا میتونی جبران کن کار خوبی می کنی
منم دوست دارم عزیز دلم

مهسا 1390/01/25 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

ا؟ این قلب اولیه جاش اخر بود رفت اول

باشه عزیز دلم

مهرداد 1390/01/25 ساعت 11:01 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

والا از قیافه های خودشون تو عکس مشخصه که پیدا کردن کفششون نباید زیاد براشون مشکل باشه!!! خیلی ریلکس به نظر میرسن
شاید برا ماها سخت باشه

اره اینم حرفیه خیلی زیاد
خوب اخه برای ما مهم نظافت رو رعایت کنیم

حامد 1390/01/26 ساعت 03:42 ب.ظ

درود بر هنرمند کبیر
انگار اکثرشون دمپایین و لابد فرقی نمی کنه کدوم برای کیه !!!

درود بیکران بر شازده عزیز
اره اینم خودش حرفیه

شیما 1390/01/26 ساعت 05:05 ب.ظ

اینجوری!!!!

چه با حال

سلام
خوبی؟
چه خبره اینجا ...
عربها از قدیم و الایام همینجوری بودن و مشکلی براشون پیش نمیاد ..
حالا کی به کی بود ...

سلام
من خوبم تو چطوری؟
نمی دونم والا
اره خوببببببببببببببببببب

علی اکبر 1390/01/26 ساعت 07:24 ب.ظ

رااستی یادم رفت فکر کنم احمدی نژاد اومده برا سخنرانی ...

نمی دونم شاید

سینا 1390/01/27 ساعت 01:05 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
حالا یکی رو میپوشن دیگه اینا که همش شبیه همن.
فوقش هفته ی دیگه که اومدن نماز کفش خودشون رو پیدا می کنن

سلام
خو اره خب

شیما 1390/01/27 ساعت 10:47 ب.ظ

باحالی از خودتون

قربان شما خانم

اره خب .... تیکه کلام جدیدته دیگه .. برای رفع و رجوع کردن

خو آره خب ... نه پس تکه کلامه تو؟؟؟؟ اون که صد البته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد