صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

خودتون قضاوت کنید!!! آرایش چه می کنه

خب این پست فقط برای یکی هست که خودش میدونه  

 

از این به بعد دیگه کمتر به دختر ها گیر بده 

 

خب این آقا پسر که میبنید عنوان زیبا ترین باربی در کویت و خلیج(فارس) رو به خودش اختصاص داده  

 

البته من فکر میکنم اینا دونفر هستن هر چقدر گشتم عکس اصلی رو پیدا نکردم 

 

لطفا اگر کسی پیدا کرد خبر بده

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
قاصدک 1390/03/31 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

یعنی الان این عکسی که گذاشتید مال اون پسره ست که به دخترا گیر میده؟؟٬!٬!

یا مال اون دختره ست که پسره بهش گیر داده؟؟!٬!!!!

بعدشم..خب ببخشیدااااا
تاهمین الانم شیخ نشینها زیادی گفتن خلیج..فکرکنم لازم باشه حتی تو زبان محاوره مونم تاکید کنیم به: خلیج همیشه فارس

اما الحق زیبا هستند.حالا یا اون پسره باشه یا اون یکی دختره
بااجازه رفع زحمت کنم چون نیم ساعتی میشه منتظرم نت وصل بشه و الانم خیلی خیلی احتیاج مبرم به خواب دارم.ازبس توباشگاه دلاااوران ورجه وورجه کردیم
ایام بکام.تابعدیاعلی مدد

دردو بر قاصدک عزیز خودم

نه دیگه این عکس ها رو گذاشتم که یکی که گیر میده به دختر ها
خواهش می کنم
خب من به فارس بودن یا عرب بودنش تکیه نکردم ولی چشم الان درستش می کنم
اره واقعا حقش بود عنوان زیبا ترین باربی رو به خود اختصاص بده
اجازهء ما هم دست شماست . بعله صد البته خوب استراحت کنید
به همچنین . تا بعد یا حق

مهرداد 1390/03/31 ساعت 11:03 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

خب استثنا همجا هست!!!! ولی من چندین عکس گذاشتم که نشون بدم استثنا نیست

تازشم این بیشتر شبیه جن هست تا باربی!! عرب هارو چه به این کارا!!!!

صد البته عزیز !!!! خب تو فیس هم از این استثنا ها هم پیدا میشه
والا اونشو من نمیدونم !!! خب عرب ها که معروف هستن به این کار ها

سلام به ونوس عزیزم
خوب دیگه میگن اخروزمون شده اینه

میگم واسه پسرای فامیل استین بالا بزنیم بد نیست ها خونوادش چطورن ایرانی برای خواستگاری قبول میکنن

درود بر زیبا بانو
اره خب اینم حرفیه واسه خودش
مگر این که پسر های فامیل مشکل داشته باشن نمی دونم والا نپرسیدم ازشون

منم این همه ارایش کنم خوشگل میشم

تو آرایش نکرده هم خوشگلی عزیزم

غوغا 1390/03/31 ساعت 11:01 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com/

به نظرت چند ساعت وقت برده این آرایشش

بهترین گریم ۴۵ دقیقه طول میکشه بهترین آرایش مو هم ۲۰ دقیقه سر جمع حساب کن دیگه غوغا جان

شیما 1390/04/01 ساعت 03:50 ب.ظ

نه؟!!!!!!!!!!!!!!!
دستش درد نکنه

اره!!!!!!
دست کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شیما 1390/04/02 ساعت 08:14 ب.ظ

آرایشگرش!خودش که این همه استعدادشُ کشف کرده

آره دیگه ! صد البته

سلام درود به جیگملم

ایول.. خوشم اومد که تو هم به این واقفی که پسرها خوشگلن
ولی خودمونیم دم این آقی سلمونی درد نکنه ببیین چیکار کرده .. ماشالله
اما این خانم عنوان زیباترین باربی رو به خودش اختصاص داد و وئاقعا هم شبیه هستش ...

کاش یه خورده فقط یه خورده این دخترای این (این) دوره زمونه زیبا بودن با اینکه زیبایی اصلا ملاک نیست اما بودن ... نه اون زیبایی که اینجوری با کلی کچ و ماسه بشن این شکلی .. زیبایی و خوشگلی ای که خدا بهشون داده ... با قلبی مهربون و پاک

درود صد درود بیخیال بابا

ایول به خودت ... صد البته خود شیفتگی در حد المپیک
اره والا می بینی چه کرده ... این که خانم نیست این آقاست

ای آقا خوب نگاه کنی میبینی دورو ورت زیاد هست می گی نه می گی نه یکیش خودم هم خوشگلم هم خوش قلبم هم قاتلم و ...

اوااااااااا آپیدم هــــــــا! پس چرا نمیــــــای؟!

در اولین فرصت خدمت میرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد