صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

بریم موتور سواری

 

عاشق عدد هفتم بنا به چند دلیل امشب هم قرار شب هفتم باشه


  

دعای روز هفتم: 

 

پروردگارا! مرا در این روز به روزه گرفتن و نماز گزاردن یاری کن،  

 

که بدون اتّکا به کمک و یاری تو اوامرت را برپا نتوانم داشت،  

 

و از لغزش ها و گناهان به دورم دار، و توفیقی ده که همواره به یاد تو باشم.  

 

ای هدایت کننده گمراهان!


ونوس بی برو برگرد داره خل میشه  

 

نپرسید که مثل خر تو گل گیر کردم 

 

یه کاری کردم که خوم توش موندم 

 

تا چندی پیش از دست سوسک ها امان نداشتم حالا از دست پشه ها


دعا نوشت ونوس: خداوندگارا: 

 

مانند کودکی نو پا دستانم را به دستانت میسپارم که از این گذر گاه 

 

پر خطر و آزمایش عبورم دهی و به تمامی به تو میسپارم وجودم را 

 

قلبم را از مهر تو پر می کنم تا جای بیشتری برای عشق ورزیدن داشته باشم 

 

دوستان و نزدیکان را از باران رحمتت سیراب کن 

 

التماس دعا 



نوعی جدیدی برای همسفر شدن 

 جاش که مشخصه

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما 1390/05/17 ساعت 03:00 ب.ظ

درودبیکران بر هنرمند کبیر.
چی شدی آخه؟!کمک نمی خای؟
خیلی هم خوبه این نوع همسفری مخصوصا اگر.......
دعاهات خیلی خوبن،دوستشون دارم.انشاا....مستجاب میشن.
نمازوروزت قبول باشه.

درود خداوند بر تو باد شیما بانو
از هول حلیم افتادم تو دیگه اگر حلیم دوست داری بیا

از اون دید که اره

خواهش می کنم خوشحالم خوشت اومده ... امیدوارم ..
همچنین

سینا 1390/05/17 ساعت 06:09 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

آباجی خانوم میدونی چیه اصلا امسال پشه و اینجور حشرات موزی اینورا خیلی کم بوده و این بخاطر نبود بارشه مطمئنا بعد از این سیلی که امروز اومد از چند روز دیگه پشه زیاد میشه.
این موتوره واسه یه نفر دیگه هم جا داشتا

جانم ! نه والا چیه؟؟ خوش به حالتون آخ آخ پس من دیگه انورا نمیام
می خوای تو هم سوار شی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد