صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

اگر شرعیه پس این دیگه چیه

 

انزدهمین روز از ماه رو به تمامی روزه دارن تبریک می گم


 

 

دعای روز شانزدهم 

 

خدایا توفیقم ده در آن به سازش کردن نیکان  

 

و دورم دار در آن از رفاقت بدان و جایم ده  

 

در آن با مهرت به سوى خانه آرامش،  

 

به خدایى خودت اى معبـود جهانیان.  


درد و دل های ونوس: 

 

خب این درد و دل گفتنی نیست!


 

دعا نوشت ونوس: خداوندگارا: 

 

در ضعف و بیماری و در آشفتگی ذهنی و قلبی سر شار از درد 

 

دل خوش آنم که تو با مایی و پس رهایمان نکن  

 

آنچه تو خود دوست میداری بر ما جاری ساز و از عشق و محبتت  

 

بر قلبهایمان بی افزای که همواره محتاج آنیم که از عشق را نثار  

 

خود و عزیزانم سازی ! باشد که در این شب های عزیزت قلب هایم را پاک  

 

دل هایمان را صاف و کردارمان را نیکو سازیم  

 

محتاجیم که اجابت فرمائی دعا هایمان را 

 

تمامی دوستان و نزدیکانم را خود در یاب که  

 

جز تو کسی نمی تواند جواب گویی آمال و آرزو هایمان باشد 

 

التماس دعا 


 خودشون هم نمیدونند که چی درسته چی غلط 

عجیبه نه؟!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
قاصدک 1390/05/26 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
بابت عدم حضورم دیشب غذر میخوام
خدا کنه تا لااقل از روزهای باقیمانده ماه خدا نهایت بهره را برده و زیادم نمیخواهیم ملکوتی بشیم! همون *آدم* بشیم کلی بهره بردیم

ادرس و تلفن اون حاج آقا را کی حذف کرده

یکی پیدا شده شناسنامه را خط خطی نمیکنه هم نمیذارن کار کنه
شب و روزت خوش.تابعد یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
خواهش می کنم قربان
صد البته همین که بندگی حضرت حق رو بکنیم از سرمون هم زیاده

والا همینجوری به دست من رسید من بی تقصیرم

خب حالا شناسنامه رو میشه المثنی گرفت
شب روز شما هم به سلامتی . تا بعد یا حق

شیما 1390/05/26 ساعت 12:32 ق.ظ

آدرس و تلفنُ چرا مخفی کردی؟!!!
ونوس ونوس ونوس............مرسی

والا شیما بانو من این کارو نکردم

جونم جونم جونم .......... خواهش عزیزکم

سوسن 1390/05/26 ساعت 12:35 ق.ظ

برای دعای زیباست
آمین
آمین
آمین
برای اطلاعات نصفه نیمه هم که اعتراض داشتی
خوب من چی باید بگم

به قول معروف می گن خدایا تو که پول نداشتی چرا مهمونی گرفتی ؟

ادامه ی دعا شب قبل
الهی
هرچه که قصد داری بدی و نمیدی تا ما بگیم
هرچی که قصد کردی بدی و تا ما می گیم نمیدی
هرچی که میدی و قصد می کنی دیگه نگری
هرچی رو که قصد کرده بودی نگیری رو دوباره می یگیری
هرچی را که داده و نداده می نویسی و عینه همونو پس می گیری که باز پس بدی
الهی تلیف ما رو روشن کن
اینقدر برو بیا نکنیم خوب
الهی آمین

مامی جونم باز قرص زدی؟؟؟؟؟
آمین آمین اآمین

من اعتراض چی داشتم
هرچه دل تنگت می خوهد بگو

خب حالا من چی بگم

بفرمائید
الهی :
آمین
خدا تکلیف ما رو مشخص کرده گفته تو که نمی دونی پس چی می خوای

آلهی آمین یا رب العالمین

مامی جون صبح بیا ویراستاری کنش

[ بدون نام ] 1390/05/27 ساعت 01:28 ق.ظ

درود بر استاد بزرگ
نماز روزه هاتون قبول ! خوبید؟خوش می گذره ؟
ببخشید که دیر به دیر کامنت می گذارم ،ولی هر روز وبلاگتون رو می خونم و جویای احوالتون هستم !
من علاوه بر اینکه طرفدار نقاشیاتون بودم حالا طرفدار دعانوشت هاتونم شدم !
دم این حاج آقا گرم که به جزییاتی مثل شناسنامه محل نمی زاره !

درود بر شازده عزیز
همچنین ! به شکر خدا ! چو میگذره خوشیم! شمما خوبید؟؟؟
خواهش می کنم شما قدم سر چشما ما می گذارید ! لطف دارید شازده عزیز
وای ممنون شما واقعا لطف دارید شازده عزیز
واقعااااااااااااااااااااا شما آقایون هم که بدتون نمیاد

ziba 1390/05/31 ساعت 11:26 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااممممممممممممممممممممم

خوبی ونوسی جووووووووووووووووونم

انگار بد جور گرسنگی روت تاثیر گذاشته
آآآآآآآآآآآآآآآخه کم پیداییییییییییییییییییییییی

دعاهات خیلی قشنگن

با همه وجود میگممممممممممم امین

به روی هم چو گلت

به شکر خدا بد نیستم ! تو چطوری؟؟؟

کاش گرسنگی داشتم

مرسی عزیز دلم

امیدوارم خدا جواب دلت را بدهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد