صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

وقتی پارک میروید دقت کنید

 

 

 هجدهمین روز به تمام روز دارن عزیز تبریک میگم!


 

 

 دعای روز هجدهم:

خداوندا در این روز مرا از برکت‌های سحرگاهان آن آگه‌ ساز  

 

و دلم را به پرتو روشنایی آن روشن فرما  

 

و همه اعضایم را به پیروی از آثارش به کارگیر،  

 

به حق نورت ای روشنی ‌بخش دل عارفان.

درد و دل ونوسی: 

 

به حرمت این شب های عزیز ۳ بخش رو حذف میکنم  

 

شرمندهء تمام دوستان یکم از نظر ذهنی نمی توانم جملاتم را هماهنگ کنم 

 

اگر جمله بندیم مشکل داره شما به بزرگی خودتون ببخشید


 دعا نوشت ونوس:پروردگارا:  

 تو را به بزرگیت قسم میدهم درکم را بالا بر تا فهمم رسد

 

که به کدامین گناه یا به کدامین ندانستن باید به چشم 

 

دیده و به جان خریده و جگر به خون نشسته مرگ آدمهایی 

 

را که برای آزادی که تو به آنها داده ای ببینیم 

 

تو را به کرمت سوگند نخواهم خواست آزادی را که برای بدست آوردنش 

 

جان عزیزانی که عزیزانشان چشم انتظارشان هستن را بستانیم 

 

تورا قسم می دهم به همین شب عزیزت آزادی عقل و عشق و عدالت را 

 

بر ما که بنده گان تو هستیم بر ما ارزانی دار 

 

میدانم که میدانی آنچه می خواهم از جگر آتش گرفته ام بر می خیزد 

 

برای خود نیست و حاضرم قلب را نثار تمام آنانی که دوستشان دارم کنم

 

اجابتم کن که محتاجت نظرکردن تو هستم 

 

التماس دعا 

 


دقت کنید آقایان عزیز

خب نگاه کنید دیگه


نظرات 11 + ارسال نظر
سوسن 1390/05/28 ساعت 01:07 ق.ظ

این تابلو که از همه طرف ممنوع می باشد


دعای خیلی خوبی بود عزیز دل

نبینم دیگه اینطور حراج بزاری جان و دلت رو هاااااا

خب دیگه آقایون باید دقت کنند

مرسی مامی جونم


حراجی هم که باشه برای خدا بوده دیگه

سوسن 1390/05/28 ساعت 01:11 ق.ظ

عاقد: آیا بنده وکیلم؟
عروس: پَ نه پَ متهمی



........
بگذار قلم را به غزل بسپارم/
شاید گره ای باز شود از کــــارم/
پرسید: مگر تو هم غزل می گویی؟/
گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ !! فقط رباعـــی دارم..


................


لپ تاپم رو بردم نمایندگیش می گم ضربه خورده کار نمیکنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!
پـَـَـ نــه پـَـَـــ بی محلی کردم یکم، ضربه روحـــی خورده!!

.................

رفتم حوزه نظام وظیفه به جناب سرهنگ میگم آقا کمیسیون پزشکی ما چی شد؟؟؟میگه برا معافیت؟؟؟!!!!
تا گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ...گفت خفه شو این مدارکو بگیر 5روز دیگه اعزامی!!!
گفتم یعنی برم خدمت؟؟؟گفت پـَـَـ نــه پـَـَــــ به مدت 18ماه تو فیس بوک برو رو دیوار پـَـَـ نــه پـَـَــــ پست بذار!!!


آخ مامی ترکیدم از خنده

اونی که میدونی کیه الان میگه خل شدی باز

قاصدک 1390/05/28 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

روز هجدهم نیز مبارک و انشاالله جمیع دعاهات برآورده به خیر گردد

خدمت سوسن خانوم گرامی هم سلام عرض کرده و میگم:ببخشیداااا
اون تابلوه از همه طرف ممنوع نیستش فقط یه طرفش مال آقایونه بی خانواده ست(منظور بی اصل و نسب نیست هااا.بی خانواده ست) یه طرفشم برا آقایون باخانواده ست فقط معلوم نیست خانومهای بی خانواده کدوم طرف باید برن
ونوس عزیز.اولا که نوشتی به خاطراین سه شب عزیز بخشی از آپ را حذف کردم یاد سریالهای آبکی سیما افتادم که درظاهر بخاطر شبهای احیا اما در باطن بخاطر آب بستن به سریالهاشون که تا عیدفطر کششششش بیاد اینو میگن
ثانیاْ.شانس اوردیم سه شب تعطیله این بخش وگرنه این سالی جون تون! برا هرشب که هیچ..حتی اگه روزی ۱۰ تا آپ هم کنی بخوای نخوای برات عکس میفرسته
خب من هروقت این اسم سالی جون را زیرعکسهات میبینم اعصابم بهم میریزه ازبس بهش گفتم باباااا من نمیخوام برام بفرستیدیشب ایمیلمو چک کردم میبینم درطی ۷ روز بیش از۱۵۰ تا ایمیل برام فرستاده
نمیدونم کی بهش گفته کارت درسته! اونم خوشش اومده؟!!
آهاننننن.خب معلومه کی گفتهتا ونوس عزیز هست سالی جون هم خوش بحالش میشه دیگه
انشاالله همیشه باشی اما اگه باهات آشناست بهش بگو مرگ مادرت منو بی خیال شو و دیگه نفرست برام
شب و روزت خوش.
شبهای احیا اگر شد خدمت میرسم وگرنه ازهمین الان التماس دعای خاص دارم
تابعدیاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
ممنون برای شما هم انشالله که مقبول حق واقع گردد

لطف دارید ! باقیش رو میزارم خودش جوابتون رو بده

جانم ؟ اولا که من این سریال ها آبکی و رو ند دیدم نه حاضرم ببینم ! من این رو نگفتم که بخوام آپ هام رو کش بدم چون اگر همین رویه رو ادامه بدم اولین کسی که میگه چرا رعایت نکردی یه بنده خدایی پس رعایت می کنم که حرفی توش نباشه

میگم دیگه از تیکه گذشته درسته میندازی باشه به وقتش حات رو بگیرم

ببخشید نمی دونستم اسم کسی زحمت میکشه و عکسی تهیه می کنه و در اینترنت میزاره انقدر برای شما آزار دهنده است وگرنه کاری نداره که اسم رو از زیر عکس پاک کرد
درضمن من فقط یک ایمیل به اسم سوژه های وطنی دریافت کردم که حاوی این عکس ها بوده که اون رو هم یه آقا پسر برام فرستاده نه دختر خانم پس این سالی جون شما را نمیشناسم

خب قاصدک عزیز برو ببین کی و کجا چی کار کردی که برات ۱۵۰ تا ایمیل از این خانم میاد منم نمیشناسمش که بهش بگم برات ایمیل نفرست
همچنین
امیدوارم تو این شبهای احیاء خوب با خدای خودت خلوت کنی مشتی
تا بعد یا حق

سینا 1390/05/28 ساعت 12:25 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

اشتباه کردن.اینها غلط نوشتند.اصلا خانواده که بدون مردم معنا نداره

ینا جان اینا چیرو درست می نویسن! حالا صبر کن یه چیز دیگه رو هم ببین بد از این حرفها بزن

حامد 1390/05/28 ساعت 03:36 ب.ظ

درود
امیدوارم زیبایی دعا کردن هات و خلوصشون باعث اجابتشون بشه !
اینم از پارک!! عجب جایی است این جهان سوم اسلامی !!

درود خداوند بر شما
ممنون از لطفت شازده عزیز
خب امیدوارم که شما حواست رو جمع کنی برای دویدن های شبانیتان

سوسن 1390/05/28 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام

ونوسکم برو کنار جیگر مامی

قاصدک عزیز سلام و هزاران دورود و بدرود

من فهم نمی کنم این تابلو رووووووووو

نوشته قسمت برادران بعد علامت ممنوع داره

قسمت خانواده باز هم علامت ممنوع داره

کل تابلو هم که حاشیه ممنوع داره ( قرمز )

من همینطوری موندم تو خیابون ( دختر خانم ها )

و نمی دونم اگه ژارک نرم باید چه غلطی بکنم آخه تو این گرما

یا شوهر چطوری پیدا کنم خوب

مملکته دارید ها

سلام به روی گل از گلترت

رفتم کمک خواستی همین گوشه کنارم ها

قاصدک عزیز تحویل بگیر

سوسن 1390/05/28 ساعت 06:34 ب.ظ

تازه پایین تابلو هم که از دو طرف برای آقایون ممنوعه

اهان فهمیدم


اونا هم تو خیابون کنار من ایستادن و نمی دونن چیکار کنن

خب اینجا ویرانس دیگه فکر کنم چندی دیگه بین درخت ها هم پرده بکشن بگن در اسلام حرام است درخت نر و ماده کنار هم باشند

ایول زدی به هدف

شیما 1390/05/29 ساعت 01:30 ق.ظ

ای بابا چه قدر به یه تابلو سخت میگیرید؟!!!!!نفهمید!غلط کرد!شما بزرگواری کنید بگذرید،ببخشید.....

ما سخت نگرفتیم خودشون به خودشون سخت گرفتن!!!!! خب آخه این چه غلطیه ؟؟؟؟ ما بخشیدم شیما بانو

مهرداد 1390/05/30 ساعت 10:29 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

خوبه دیگه
زود بریم زن بگیریم!

پ چی که خوبه
آهان تو دلت زن می خواد وگرنه پارک بهونه بیشتر نیست

مهرداد 1390/05/31 ساعت 10:51 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

چه خوشت اومد

ziba 1390/05/31 ساعت 11:45 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

اینم حرفی بود
بابا بخدا این ممکت ملا نشینم شده برای ما هر روز یه جوک
اولش باید کلی بخندیدم
بعد به حال خودمو گریه کنیم حالا میگم ما خانوما خوش بحالمونه ها از همه طرف ازادیم جون اغا

خب بعله
خب دیگه باید سوژه های وطنی رو یافت
ولی خنده تلخ خیلی بده
اروا شیکممون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد