صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

روایت های جدید

 

بیست چهار روز روزه گرفتیم و ۳ شب هم احیاء


 

 

دعای روز بیست و چهارم 

 

خدایا من از تو میخواهم در آن آنچه تو را خوشنود کند  

 

و پناه مى برم بتو از آنچه تو را بیازارد  

 

و از تو خواهم توفیق در آن براى اینکه فرمانت برم  

 

و نافرمانى تو ننمایم اى بخشنده سائلان.


درد و دل ونوسی: 

 

انقدر حالم بد که نمی دونم بتونم ادامه بدم یا نه 

 

تب و لرز کردم در حد تیم المپیک 

 

با این حال رفتم کلاس میبینم همه بدتر از من 

 

انگار وارد بیمارستان شدم 

 

فکر کنم چشمه دعا هام هم خشکیده


دعا نوشت ونوس:خداوندگارا: 

 

از تو می خوام بر ما بباران رحمتت را و ببخشایی ای رحمان 

 

تو میدانی جز آزادی اندیشه نمی خواهم نه آزادی جسم 

 

پس به تو می سپارم این جسم فانی را ذهنم را آرام ساز 

 

تمامی آنانی که به نزدت می آیند را در آغوش گیر که تو بزرگی و بخشنده 

 

التماس دعا 


نه جان من اینا چی فکر می کنند 

یه نگاه بکنید بد نیست

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام
چطور مطوری؟
نبینم مریضیتو بهتری یا نه ؟

خیلی زود گذشت امسال ... حیف
خب کمتر برو به اون بیمارستان لعنتی ... اه

الهی آمین
محتاجیم به دعا

اینا اصلا فکر هم می کنن مگه .. من که شک دارم
واقعا تاسف برانگیزه که مردم ما با هر چیزی شوخی میکنن .. این هم نمونه اش که شما گذاشتی .. حرمتی برای هیچی قائل نیستند ...

ممنون
موفق باشی

سلام
به شکر خدا هنوز زندم! تو چطوری؟
دیگه پیش میاد علی جان ! نه والا

کاریش نمیشه کرد باید برم .....
یا رب العالمین
اگر قابل باشیم حتما

منم شک دارم...
واقعا اونم نه مردم شهردای یه منطقه

به همچنین

ziba 1390/06/03 ساعت 06:54 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

دختر خوب یه کم به خودت برس
راستی اگه میدونی نمیتونی واقعا روزه نگیری ها

در کل مواظب خودت باش گل من

بوس

خوب زیبا جان تو خواب که نمی تونم به خودم برسم

گلم خوب من اصلا بهم واجب نیست روزه گرفتن

تو هم ماظب خودت با نازنین

بوسسسسس

ziba 1390/06/03 ساعت 06:54 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

پشت گوش نندازی ها مگه ما چند تا ونوسی داریم که درود گفتنش مار و شاد میکنه

عزیزمی چشم در اولین فرصت بهت سر میزنم باور کن اصلا رو فرم نیستم

ziba 1390/06/03 ساعت 06:57 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

بابام همیشه میگه این خ م ی ن ی وقتی اومد گت اب برا خودتان بر ق برای خودتان
کوفت برا خودتان زهر مار برای خودتان

حالا این برق همون برقیه که اون گفته برای خودمان

مسخرشو دراوردن

ادمای بیفرهنگ

بابات راست گفت ولی خوب اون که نیست همایتم کنه

واقعها فرهنگ ما ایرانی ها به کجا ها که نمی کشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد